De ideale echtgenoot

06-12-2010 23:23 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maar al te vaak lees ik hier op dit forum over 'foute' partners. Ik denk voor diegene(n) de ideale partner gevonden te hebben
Mijn verloofde is de ideale man!

Hij is lief, trouw, grappig, romantisch, nuchter en altijd in om iets leuks te doen. Hij is ook heel open over zichzelf, en staat open voor mensen en vriendschappen.

<3
En hebben die ideale echtgenoten misschien nog een vrijgezelle tweelingbroer?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
nu ik er zo overna denk is mijn partner soms minder ideaal hoor..... hij heeft niet zoveel verstand van het huishouden/koken en dat soort dingen. Gelukkig heeft hij nog tijd om dat aan te leren want we wonen nog lang niet samen.
ik weet dat de broer van mijn partner gescheiden is (met kind).... maar geen idee of hij ook zo ideaal is
Wat een leuk filmpje!! Als ik ooit een man zoek met vier poten dan is dit inderdaad mijn droomman
Hmm het filmpje werkt niet bij mij.
Bij mij deed hij het ook niet, ik vond hier wel een werkende versie:

http://www.bu2z.com/video/vie-de-chien.html
Hahaha, wat een leuke hond! Zo eentje wil ik er ook wel!!
quote:sweetcandy schreef op 07 december 2010 @ 09:51:

Gelukkig heeft hij nog tijd om dat aan te leren want we wonen nog lang niet samen. Hoe oud is hij? Boven de 18 ? dan is die tijd al even voorbij hoor! Succes
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dankje, ik zal de felicitaties aan Kman doorgeven.
hahhahaha ja hij is al heel wat jaren boven de 18 het werd altijd voor hem gedaan, maar dat gaat er bij mij niet in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven