De ideale echtgenoot

06-12-2010 23:23 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maar al te vaak lees ik hier op dit forum over 'foute' partners. Ik denk voor diegene(n) de ideale partner gevonden te hebben
Maar mijne schijt niet in de tuin.

Mijn echtgenoot benadert het ideaal best wel. En ik moet eerlijk zeggen dat ik me daar wel eens ongemakkelijk bij voel, wat moet ie nou met zo'n niet-ideaal type dat ik ben?
Mijn man is voor mij de ideale echtgenoot (en dat zelfs terwijl hij verre van ideaal is )
Ik doe even een voorbeeldje:

Ik kwam laatst thuis van mijn werk en ontwaarde al een Andy-lucht bij het openen van de voordeur. Wat bleek nou, had mijn man een middag vrij genomen om het hele huis schoon te maken.

En hij heeft een baan die meer binnenbrengt dan ik, en hij is mooier, en hij is handiger, en hij is sportiever....

Ik moet binnenkort echt met iets goeds (lees:geils) komen.......
De ideale partner is net zo ideaal als jezelf bent....
Hiero.

En afblijven.
*steekt vinger op*

Ik heb echt de ideale partner! Okay hij neemt geen halve dag vrij om schoon te maken, maar heeft wel een huishoudster aangenomen :-)
Nou, dan hebben mijn honden nog een hoop te leren...

Geweldig filmpje!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Het mooiste aan mijn partner vind ik dat hij praat over zijn gevoel Oh en zijn gezicht spreekt boekdelen, we begrijpen elkaar zonder soms een woord te zeggen, hebben dezelfde humor, hij is vrij romantisch, heeft heel veel voor me over, is attent, sex is amazing etc......

Oh maar hij is dan weer niet heeeeel erg knap. Maarja dat neem ik dan graag voor lief
Wat een lief filmpje!

Moet er niet aan denken deze partner te hebben.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:sweetcandy schreef op 06 december 2010 @ 23:57:

Het mooiste aan mijn partner vind ik dat hij praat over zijn gevoel Oh en zijn gezicht spreekt boekdelen, we begrijpen elkaar zonder soms een woord te zeggen, hebben dezelfde humor, hij is vrij romantisch, heeft heel veel voor me over, is attent, sex is amazing etc......

Oh maar hij is dan weer niet heeeeel erg knap. Maarja dat neem ik dan graag voor lief

Ik vind juist het mooiste aan mijn partner dat hij vroeger nooit kon praten over zijn gevoel maar nu wel, niet als de native speakers zeg maar, maar hij heeft het wel geleerd en hij zit nog in het stadium "bewust kundig" (de jouwe is waarschijnlijk onbewust kundig zonder dat ie er ooit bij stil heeft gestaan), maar ik vind hem geweldig vanwege het feit dat hij zo veel moeite heeft willen doen.

Bij ons is het andersom, de seks is nog niet amazing (komt wel, ligt nog voornamelijk aan mij) maar hij is wel heel erg knap.

Mijn man steekt echt heel erg veel energie in onze relatie, en ik voel me schuldig.
Nou... mijn partner is een stuk ouder en hij vertelde me dat hij nooit zo goed over zijn gevoel kon praten in vorige relaties. Dus ik vind het een groot compliment dat hij zich vertrouwd voelt bij mij en dat bij mij wel doet/durft, zo lief! Heb ook nog nooit een man zoveel horen kletsen over van alles en nogwat, het lijkt soms wel een wijf Enige 'minpunt' wat ik tot nu toe bij hem heb kunnen ontdekken is dat het een piekeraar is.

En ach.. je kunt niet alles hebben
*zucht* ik kan wel een boek erover schrijven hahahha! Sorry, zit nog zwaaaaaar in de verliefdheids-fase
quote:sweetcandy schreef op 07 december 2010 @ 00:16:

*zucht* ik kan wel een boek erover schrijven hahahha! Sorry, zit nog zwaaaaaar in de verliefdheids-fase 'Wel heel leuk om te lezen, geniet er van!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dankje! het is ook nog steeds helemaal geweldig (al een maand of 9 inmiddels!! woohooo) En nu ga ik slapen.. Weltrusten allemaal!

Morgen lees ik graag nog meer over ' de ideale man'
*ahum*

quote:Vl43inder schreef op 06 december 2010 @ 23:50:

Ik doe even een voorbeeldje:

Ik kwam laatst thuis van mijn werk en ontwaarde al een Andy-lucht bij het openen van de voordeur.......

stond er stiekum niet een geopende fles naast de voordeur?

* denk terug aan een topic waar dit soort tips langskwamen voor meer waardering voor huisvrouwenwerk*
Mijn nieuwe liefde benaderd enorm mijn ideale man. Hij heeft humor, geweldige sex, liefdevol, zorgzaam, en ondanks een andere taal begrijpt hij mij en zo niet dan neemt hij de ruimte voor begrip. Maar meer nog dan al het verstandelijke, voel ik me thuis en blij en veilig en vrouwelijk en gekoestert door hem.

En ik heb geen enkele behoefte nog verder te kijken, te zoeken, of te sjansen, want mijn gevoel zegt voor het eerst volledig dat dit hem gewoon is.
..popcorn?
Wat heerlijk Nola!
quote:DeKenau schreef op 07 december 2010 @ 00:26:

[...]

stond er stiekum niet een geopende fles naast de voordeur?

* denk terug aan een topic waar dit soort tips langskwamen voor meer waardering voor huisvrouwenwerk*Nee, het was echt! En alles was echt helemaal netjes enzo. Man heeft zelfs wel eens gezegd dat als er een kotertje komt dat hij eigenlijk wel bereid is om minder dagen te gaan werken dan ik. Lastig wel dat hij meer verdiendt dan ik. En dat zal ik ook niet snel inhalen.
quote:Vl43inder schreef op 07 december 2010 @ 00:44:

[...]

Nee, het was echt! En alles was echt helemaal netjes enzo. Man heeft zelfs wel eens gezegd dat als er een kotertje komt dat hij eigenlijk wel bereid is om minder dagen te gaan werken dan ik. Lastig wel dat hij meer verdiendt dan ik. En dat zal ik ook niet snel inhalen.Ben jij dit exemplaar in de IT-wereld tegengekomen? . Volgens jouw zelf lopen daar wel leuke mannen rond, itt tot de informatica-opleiding. Ik kan niet wachten tot ik klaar ben met studeren!
De mijne. En elke omschrijving zou hem tekort doen.

(iemand een teiltje?)
This is not kosher!
Heel fijn om ook 's positieve verhalen te horen; al die relatieproblemen maken mij soms wel bang....gelukkig kan het anders. Gefeliciteerd allemaal
Mijn man is voor mij ook ideaal.

Sportief, positief, loyaal, betrouwbaar, houdt van een lolletje, uitgaan, vrienden en nog veel meer, maar bovenal houden wij samen het meest van elkaar en onze kinderen.

Ondanks zijn zeer twijfelachtige politieke voorkeur wil ik hem met niemand ruilen....
En ik heb ook een ideale man getroffen!

Hij is lief, zorgzaam, attent, kookt graag en erg goed, maakt het huis schoon, geeft onze slaapkamer een nieuw behangetje (nadat we samen al hadden georiënteerd op wat we leuk vonden). Hij is dan wel geen prater, maar weet altijd op het juiste moment met de goede woorden te komen. Oh en de sex is geweldig. Ik ben ontzettend tevreden over onze relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven