De Verdwenen Afstandsbediening

17-11-2009 01:13 80 berichten
Nu heb ik er wel vaker last van dat ik dingen kwijt ben die gewoon niet kwijt kúnnen zijn, maar deze keer spant echt de kroon. De afstandsbediening van de dvd-speler, die ik altijd within an arms reach heb, is nu dus echt kwijter dan kwijt!

Ik kijk tv op m'n bed (woon in een kamer) en daar is hij ook altijd wel in/naast/tussen te vinden, maar dit keer heb ik echt overal gezocht; onder m'n bed, naast m'n bed, tussen het matras, in m'n hoeslaken, in mijn kussensloop, in m'n tas, zelfs in mijn PRULLENBAK, maar foetsie.

Ik snap dat jullie het ook niet kunnen weten, maar zijn jullie weleens ECHT iets kwijt? Iets wat je nooit meer teruggevonden hebt? Teruggevonden op een rare plaats? Nog zoek-suggesties?

Ik begin nu echt te denken dat ik 'm per ongeluk weggegooid heb!
Ik ben ook ooit de afstandsbediening van de dvdspeler kwijt geweest en het sneue is, dat ik hem dus echt wéken kwijt ben geweest. Uiteindelijk heb ik hem in de kelder teruggevonden. Vraag me niet hoe hij daar in Godsnaam terecht is gekomen, want dat is me tot op de dag van vandaag een raadsel.
Heb eens gelezen dat iemand zo dik was dat ze eens een afstandsbediening tussen haar spekrollen aantrof. Wellicht daar even zoeken?

Heb de ab ooit eens meegenomen naar de super, in de veronderstelling dat het mijn GSM was, was erg lang geleden dus.
Alle reacties Link kopieren
off topic:

Topic titel klinkt als de titel van een Bassie & Adriaan serie.

on topic:

Al in je keukenkastjes gekeken? Soms heb je iets in je hand terwijl je in gedachten bent en leg je het ergens neer om iets anders te pakken.
IJskast? WC?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Wat Robbie zegt.

Heb je al in de koelkast gekeken? In het toilet? In de badkamer?

Keuken?
Ik vind hem regelmatig in m'n handtas.

Als ik aan het schoonmaken ben gooi ik standaard de dingen waarvan ik niet zo goed weet wat ik ermee moet, in m'n tas.

Regelmatig ben ik uren op zoek naar m'n telefoon (geluid uit), meestal ligt hij dan op het toilet ofzo.
Ja, heb ik allemaal al gekeken. Het is hier nogal klein, dus ik zou 'm in principe zo tegen moeten komen.
Dan vindt je hem vannacht waarschijnlijk gewoon tussen de dekens..

Of iemand heeft m gejat..
Als ik hem tussen de dekens vind dan word ik echt gek, want ik heb alles ondertussen al 10 keer onderzocht.
Had het vorige week ook. Overal gezocht, bank, koelkast, wc, prullenbak..

Lag die boven een een boxje van het surround system.. En daar was ik slechts honderd keer langs gelopen.
ik heb hem idd wel eens in de koelkast teruggevonden, in de reclame even wat drinken pakken met de AB in mijn hand en vervolgens drinken uit de koelkast pakken en AB erin gelegd...
Bed verschoont? dat hij in de wasmachine zit? Of samen met een hoopje kleren in de was gedaan?
Stressed is just desserts spelled backwards
Jouw afstandsbediening ligt waarschijnlijk ergens naast het mijne...
Ik ben mn geheugenkaartje van mn fototoestel al bijna een jaar kwijt. Hij zit altijd óf in mn fototoestel óf in de laptop. Maar helaas. Het hele huis al op zn kop gezet, maar niet gevonden.

Er stonden minimaal 4 maanden foto's. Dus ik mis nu heel veel foto's van mn zoontjes babytijd
Ha, dat is mij ook al eens overkomen. 2 maanden was dat ding kwijt! Later vond ik m terug in het barbiebedje (onder het matrasje, jawel) van dochterlief! Was ze zelf vergeten
In je kledingkast gekeken en alle andere afgesloten ruimtes waar je nooit je AB neer zou leggen.
Ik ben ook een keer de afstandsbediening kwijt geweest.

Na een tijdje heb ik de zoektocht gestaakt en toen ik in de koelkast moest zijn lag hij daar.. Sja...
Naatie.

Das balen van die foto's zeg! Hopelijk vind je hem nog.

TO,

Geen idee waar het kreng is. Frustrerend he zoiets?
De oplader van mijn mobiel was ik kwijt....en ben hem ook nooit meer tegengekomen. Vraag me nog steeds af waar hij is :-S
Perfectionisme is niet perfect...
Je kijkt er waarschijnlijk straal overheen. Wat kan helpen is eerst de AB te visualiseren; zie hem voor je, en ga dán met dat mental image voor ogen zoeken. Dan zoek je bewuster.

Heb je je dekens al uit de overtrek gehaald? En kussen? En matras al van zijn plek? Kun je hem meteen omdraaien en kijken of de AB onder het bed ligt, haha.

En kijk nog eens op de meest logische plaatsen, maar dan niet automatisch rond gaan zoeken maar met het beeld van de AB voor ogen. Succes... ik ken het fenomeen :P
Ik ben de afstandbediening van mijn tv al meer dan een jaar kwijt. Ik weet dat het niet opbeurend is, maar het wendt
quote:evelise schreef op 17 november 2009 @ 11:03:

Je kijkt er waarschijnlijk straal overheen. Wat kan helpen is eerst de AB te visualiseren; zie hem voor je, en ga dán met dat mental image voor ogen zoeken. Dan zoek je bewuster.

Heb je je dekens al uit de overtrek gehaald? En kussen? En matras al van zijn plek? Kun je hem meteen omdraaien en kijken of de AB onder het bed ligt, haha.

En kijk nog eens op de meest logische plaatsen, maar dan niet automatisch rond gaan zoeken maar met het beeld van de AB voor ogen. Succes... ik ken het fenomeen :P

Heb ik allemaal al gedaan, ik kan me nu echt niet meer voorstellen dat ik er overheen kijk!

Het is echt heel frustrerend, hij kán helemaal niet weg zijn.
Heb je 'm niet in je hand?

Zoiets als je zonnebril kwijt zijn terwijl die op je hoofd staat...
De vreemdste plek waar ik mijn ab had verstopt was wel mijn meterkast...... geloof me, dat duurt eventjes voordat je daar achter bent. Ik had dus al een dure universele gekocht
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven