De Verdwenen Afstandsbediening
dinsdag 17 november 2009 om 01:13
Nu heb ik er wel vaker last van dat ik dingen kwijt ben die gewoon niet kwijt kúnnen zijn, maar deze keer spant echt de kroon. De afstandsbediening van de dvd-speler, die ik altijd within an arms reach heb, is nu dus echt kwijter dan kwijt!
Ik kijk tv op m'n bed (woon in een kamer) en daar is hij ook altijd wel in/naast/tussen te vinden, maar dit keer heb ik echt overal gezocht; onder m'n bed, naast m'n bed, tussen het matras, in m'n hoeslaken, in mijn kussensloop, in m'n tas, zelfs in mijn PRULLENBAK, maar foetsie.
Ik snap dat jullie het ook niet kunnen weten, maar zijn jullie weleens ECHT iets kwijt? Iets wat je nooit meer teruggevonden hebt? Teruggevonden op een rare plaats? Nog zoek-suggesties?
Ik begin nu echt te denken dat ik 'm per ongeluk weggegooid heb!
Ik kijk tv op m'n bed (woon in een kamer) en daar is hij ook altijd wel in/naast/tussen te vinden, maar dit keer heb ik echt overal gezocht; onder m'n bed, naast m'n bed, tussen het matras, in m'n hoeslaken, in mijn kussensloop, in m'n tas, zelfs in mijn PRULLENBAK, maar foetsie.
Ik snap dat jullie het ook niet kunnen weten, maar zijn jullie weleens ECHT iets kwijt? Iets wat je nooit meer teruggevonden hebt? Teruggevonden op een rare plaats? Nog zoek-suggesties?
Ik begin nu echt te denken dat ik 'm per ongeluk weggegooid heb!
dinsdag 17 november 2009 om 01:16
dinsdag 17 november 2009 om 01:43
dinsdag 17 november 2009 om 08:31
dinsdag 17 november 2009 om 11:03
Je kijkt er waarschijnlijk straal overheen. Wat kan helpen is eerst de AB te visualiseren; zie hem voor je, en ga dán met dat mental image voor ogen zoeken. Dan zoek je bewuster.
Heb je je dekens al uit de overtrek gehaald? En kussen? En matras al van zijn plek? Kun je hem meteen omdraaien en kijken of de AB onder het bed ligt, haha.
En kijk nog eens op de meest logische plaatsen, maar dan niet automatisch rond gaan zoeken maar met het beeld van de AB voor ogen. Succes... ik ken het fenomeen
Heb je je dekens al uit de overtrek gehaald? En kussen? En matras al van zijn plek? Kun je hem meteen omdraaien en kijken of de AB onder het bed ligt, haha.
En kijk nog eens op de meest logische plaatsen, maar dan niet automatisch rond gaan zoeken maar met het beeld van de AB voor ogen. Succes... ik ken het fenomeen
dinsdag 17 november 2009 om 12:55
quote:evelise schreef op 17 november 2009 @ 11:03:
Je kijkt er waarschijnlijk straal overheen. Wat kan helpen is eerst de AB te visualiseren; zie hem voor je, en ga dán met dat mental image voor ogen zoeken. Dan zoek je bewuster.
Heb ik allemaal al gedaan, ik kan me nu echt niet meer voorstellen dat ik er overheen kijk!
Het is echt heel frustrerend, hij kán helemaal niet weg zijn.
Heb ik allemaal al gedaan, ik kan me nu echt niet meer voorstellen dat ik er overheen kijk!
Het is echt heel frustrerend, hij kán helemaal niet weg zijn.
dinsdag 17 november 2009 om 13:24
De vreemdste plek waar ik mijn ab had verstopt was wel mijn meterkast...... geloof me, dat duurt eventjes voordat je daar achter bent. Ik had dus al een dure universele gekocht
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross