De Verdwenen Afstandsbediening

17-11-2009 01:13 80 berichten
Nu heb ik er wel vaker last van dat ik dingen kwijt ben die gewoon niet kwijt kúnnen zijn, maar deze keer spant echt de kroon. De afstandsbediening van de dvd-speler, die ik altijd within an arms reach heb, is nu dus echt kwijter dan kwijt!

Ik kijk tv op m'n bed (woon in een kamer) en daar is hij ook altijd wel in/naast/tussen te vinden, maar dit keer heb ik echt overal gezocht; onder m'n bed, naast m'n bed, tussen het matras, in m'n hoeslaken, in mijn kussensloop, in m'n tas, zelfs in mijn PRULLENBAK, maar foetsie.

Ik snap dat jullie het ook niet kunnen weten, maar zijn jullie weleens ECHT iets kwijt? Iets wat je nooit meer teruggevonden hebt? Teruggevonden op een rare plaats? Nog zoek-suggesties?

Ik begin nu echt te denken dat ik 'm per ongeluk weggegooid heb!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keer mijn horloge teruggevonden tussen wat een stapel zomer shirtjes in mijn kledingkast. Ik was hem een half jaar kwijt.
Wat fijn dat de TO kwam vertellen hoe het is afgelopen, dat gebeurt veels te weinig op dit forum! HULDE!
't Is al met al een heel gedoe
Up voor de nieuwsgierigen uit het bug-topic.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Vl43inder schreef op 17 november 2009 @ 01:38:

Heb eens gelezen dat iemand zo dik was dat ze eens een afstandsbediening tussen haar spekrollen aantrof. Wellicht daar even zoeken?
OH ik heb eindelijk het mysterieuze topic gevonden uit de geheime viva omgeving!! En de afstandsbediening is gevonden. Nu kan ik lekker slapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven