De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Tonks

enne je hebt ook heel veel moois en goeds hé!!

een mooi klein Kaatje,lieve Lupin,je eigen huis (oké....met een trut van een buurvrouw,dat wel) je mooie katten en nijnen!

Snap dat je even in een dip schiet...tijd van het jaar is daar ook een beetje naar.

Morgen Blue Monday,dusssss iedereen in bed met de dekens over het hoofd
Fant wat een narigheid toch, als je lijf niet meedoet zoals je wil. Kun je niet rustig aan de huisarts uitleggen dat je een wat uitgebreider onderzoek nodig hebt?

Tonks, jij ook een hoewel je natuurlijk totaal niet mislukt bent. Weet niet of bachelor ook telt als afgerond WO. Spannend dat je je hebt aangemeld.
Heb trouwens gister nog succesvol geshopt:

Maar dan in mooi donkerbruin, niet zo'n raar kleurtje als deze.

En deze jurk:

Tonks, bleh wat een gesip zo.

Is het mogelijk om je studie op een andere manier te doen, zodat je bijvoorbeeld meer contact hebt met medestudenten? Dat heeft mij wel geholpen toen ik vastliep. Anders zit je zo in je uppie te ploeteren, terwijl je met anderen misschien weer je motivatie weet te vinden. Maar dat moet ook maar net kunnen natuurlijk, met al je andere bezigheden....

Ik hoop echt dat je je belmiepen knop weer op de goede stand gezet krijgt, eerder sloeg je je er wel doorheen.

Hee, en anders kom je gewoon hier de hele boel ego-posten, wij aaien en knuffelen wel hoor.
Hmm, nu klink ik wel heel onnozel, met mijn winkeltrofeeën...

Tonks, is er geen studieadviseur waar je eens mee kunt praten, die jou kan helpen je gedachten op een rij te zetten en te kijken wat er mogelijk is?
Bedankt vooor alle knuffels voor weer een egopost van mij

Arme mooie Kaatje kwam ook nog in het verhaal voorbij want alles is veel lastiger te regelen met haar erbij Soms weet ik het gewoon allemaal niet meer zo en dan voel ik me ook heel schuldig naar Kaat dat ik me zo voel

Pan ik vind t een prachtjurk!

Rat ik hoop dat zoon wijs gaat zijn maar lijkt me zo moeilijk Wat zal die meid het moeilijk hebben anders gedraag je je niet zo
Het Viva forum is papaja.
Jouw winkeltrofeeën zijn anders wél mooi Panta!

Ik vergat ook helemaal een belangrijke mededeling:

IK HEB GEREND!!!

Wel 10x 1 minuut rennen en 1 minuut wandelen. Lekker vanaf de basis starten. En het ging nog goed ook. Whoehoe.

Nu lekker douchen en dan naar bed.
quote:pantalaimon schreef op 16 januari 2011 @ 23:22:

Hmm, nu klink ik wel heel onnozel, met mijn winkeltrofeeën...

nee hoor! kan allemaal door elkaar hier toch; lachen,huilen,aankopen showen...

De jurk vind ik heel gaaf!!

Laarzen niet helemaal mijn ding maar dat komt door de hak,dat rijggedeelte vink dan wel weer heel leuk.
Tonks, maak je nou geen zorgen over eventuele egoposts hè. Daar heb je haske recht op en we willen niet dat je wegblijft als je je niet lekker voelt. Beter om toch lekker te spuien?

En volgens mij valt het best mee met je ge-ego, het valt me in elk geval niet op en ik denk al helemaal niet van 'daar heb je hááár weer'. Ech nie.
Goed bezig Splinter

*zelf de hele avond op de bank gehangen en aleen naar de keuken en weer terug gelopen *
Pan helemaal niet onnozel! Ik vind t leuk lezen en hoort hier helemaal

Studieadviseur zou ik kunnen mailen voor een afspraak ja Vorige keer had ik er niet zoveel aan maar kan t altijd proberen
Het Viva forum is papaja.
Hahaha, in een ander topic is een post geplaatst door ene Oliefje!

Olijf, vertel eens?
Welk topic Splint?
Staat nog in het lijstje van nieuwe topics: 'om over na te denken'. Vaag topic hoor!
Ach jee, er moeten weer even wat knuffels uitgedeeld worden, lees ik!

Fantje, allereerst een Meid, wat een ellende toch allemaal. Ik snap je ook zo goed, ook je frustraties. En dan heb jij ook nog eens artsen die niet meewerken... Tjonge, wat moet je daar nou mee?? Kan je eens rondvragen in vrienden/kennissen/collegakring naar huisartsen die zij hebben en hoe die bevallen? Het kan toch niet dat jouw ha je maar zo laat rondzwemmen? Ik weet niet hoe vrij je bent in Canada m.b.t. kiezen huisarts? Of eens googelen op praktijken? Pfff, lastig hoor. Ik zou je zo graag willen helpen en je ter zijde staan met allerlei raad (wij allemaal hier denk ik) maar dat wordt wel lastig zo. Helpt het je wel een beetje als ik je een dikke oempf- geef??? En het werd hier al eerder gevraagd dacht ik, maar hoe is het met je b12 injecties of helpt dat geen bal meer??

En Tonkie, het is denk ik ook wel goed, je gesnotter. Je moet je altijd zo stoer houden omdat je een Kaatje hebt. Wat ik altijd zo bewonderenswaardig aan jou vind: je zet er gelijk je schouders weer onder. Ik denk dat je idd v.w.b. je studie idd eens bij een studieadviseur aan moet kloppen. Soms kan je niet alles zelf doen en het wiel uitvinden, je mag best hulp vragen hoor! En je bent niet mislukt, als ik zie hoeveel ballen jij in de lucht moet houden... en tuurlijk...je laat af en toe eens een bal stuiteren maar dat geeft niks. Ook voor jou een dikke
Ik ben mijn eigen bananenschil
Tonks, ik ben ooit naar een studentenpsycholoog gegaan toen ik vast liep. Die heeft me in een groepje geplaatst met allemaal studenten met motivatie-moeite. Was op zich wel nuttig, 1x in de week kwamen we samen. Allemaal studenten van verschillende studies, dus je leerde ook mensen kennen.
quote:Splinter02 schreef op 16 januari 2011 @ 23:30:

Hahaha, in een ander topic is een post geplaatst door ene Oliefje!

Olijf, vertel eens?

Da's niet mijn Olief (je) hoor! Die zou nooit op zo'n topic reageren. Als 'ie al een frummerT zou zijn (heeft de hele avond zitten schieten ).

*zit ik nou serieus te bewijzen dat Olief niet op het forum zit???? *
Een studentenspieg!! Ik zat nog tijdens mijn berichtje te bedenken dat ik dat ook nog kon noemen. Weer vergeten maar gelukkig kwam Splint er mee op de proppen.

TH, ik hoop dat je lekker slaapt en succes morgen en overmorgen! Pittige dagen dus!

Panta, leuk geshopt zeg! En dat vind ik juist zo heerlijk hier: ontboezemingen, tranendallen, maffe foto's en shopsessies gaan hier moeiteloos hand in hand!

Over maffe foto's gesproken: die foto's uit de oude doos die ik daarstraks geplaatst had, komen van de duizenden dia's die mijn paps vroeger gemaakt heeft. Een aantal jaar geleden heeft hij alle goeie ingescand en voor mijn zus en mij een selectie op dvd gezet. Zo hebben we dus allebei een overzicht van onze hele jeugd en alles wat daarbij hoorde, zo leuk. Ik heb daartraks weer eens wat lopen neuzen op die dvd en af en toe bijna in mijn broek gepiest van het lachen. Oude vakantiefoto's met onze knalgele Ford Taunus, Eiffellandcaravan (zo'n eitje), donkergroen/oranje voortent, mijn vader met lang haar, woest gebloemde klapstoeltjes... Leuke trip down memory lane
Aah lekker is dat hé die oude foto's kijken.

Ik heb ook zo'n mapje.

superslechte kwaliteit...mijn moeder had de dia's laten verschimmelen en verweren in de schuur...beetje schoongemaakt en de diaprojector aan.

Toen heeft ze foto's daarvan gemaakt

maar toch leuk om terug te zien!
En Splint, wat een leukie was Kwatta. Geweldige naam trouwens!! Kwatta's waren toch chocoladerepen (met dank aan Joop ter Heul)???

En ik twijfel er niet aan dat al onze hemelende lieverds elkaar ergens ontmoet hebben en het daar met elkaar enorm leuk hebben!
Ik heb dus honderden dia's op die dvd staan. Vakanties, verjaardagen, zomaar foto's...echt vanalles. Die dvd is mij dierbaar! En zo leuk om terug te zien en af en toe ontroerd te zijn en dan weer heel hard te moeten lachen (kleine Olijf die mama's make-up tas had ontdekt )
Oeps, dan hoop ik toch dat mijn hemelende muisjes Cherry (voluit Charissa), Lily (voluit Liliane) en Molly ergens anders aan het spelen zijn en niet bij alle kattenbeesten

(Wat een goede smaak in namen had ik trouwens, he? )
Ha panta, dat hoop ik dan eigenlijk ook voor mijn parkiet Proetje (over namen gesproken ) Wij hadden vroeger ook 2 cavia's en die heetten Tut Hola en Jan Doedel
Allereerst gooi ik hem er even in voor Tonks:

The best mom award, omdat het schuldgevoel gewoon absolute nonsens is:

Wat school enzo betreft: ik hoop zo dat je een manier kunt vinden waardoor alles wat makkelijker wordt, mijn hemeltje waarom moet alles altijd zo moeilijk gaan he.
Optimist tot in de kist!
ik ga slapen,mijn nek doet zoooo vreselijk pijn.

moet op kussen liggen.

truste allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven