De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Oww, lekker!

Voor wie nog wakker is: slaap lekker straks! En voor wie al in dromenland is: sweet dreams.

Olijfje, sterkte morgen!
Dank u! Misschien meld ik me nog wel even met mijn slaapkop

Slaap lekker allemaal en Cis, wat fijn van leuke lachavond & lekker eten!
Ik ben mijn eigen bananenschil
GAAAAAAAAAAAP

De laatsten zullen de eersten zijn...
Goeiemorgen! Ik ben bang dat ik allergisch ben voor de verdoving van de tandarts... Ik heb nog steeds een dikke lip. Er zit nu ook een grote witte plek op. Ziet er niet uit zeg.

K schrok zich rot toen hij me vanochtend zag. Ik schrok vannacht heel erg toen ik naar de wc moest en in de spiegel keek. ik voelde al dat het niet goed zat. Mijn tandvlees voelt ook raar aan. Rechts is het heel rood, links is het gewoon roze.

Splinter, is je verslag nog af gekomen?

Fran, jouw avond klinkt errug leuk! Lekker eten en lachen, wat wil een mens nog meer? En wat je hebt gegeten klinkt super. Vooral je voorafje.

Heee Olijfje, ik was nog bezig met typen, je bent me voor met posten. Wat ben jij trouwens achtelijk vroeg... Hoe komt dat zo?
Goedemorgen en tot vanmiddag

Ik ga even op bezoek bij mijn neefjes
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Olijfje! En dat zónder WakeUpLight

Rat, vervelend, heb je al gebeld?

Hier even zooi ruimen en alles in orde maken voor volgende week. Want, na vandaag heb ik een hele week vakantie!
Ben ik weer! (Rat, ik moest met vinger naar de chirurg) Wat een eikel van een arts. Zo. Hij vond het duidelijk allemaal de moeite niet en ik kon niet goed duidelijk maken dat ik er last van heb. Niet altijd maar na belasting. Hij dacht eerst dat die in mijn duim weer was teruggekomen (neeee, in mijn WIJSvinger), pakte toen wijsvinger en begon over middelste kootje te aaien en zei: dit hier? (neeeeeeee, BOVENSTE kootje en ik heb gewoon kromme wijsvingers) Betastte bovenste kootje toen een beetje (Ik: het zit IN of TEGEN het gewricht want huisarts vond 'm ook niet 1, 2 ,3, moest behoorlijk pielen) en zei toen dat hij niks voelde. Ik zei weer dat het meer IN het gewricht zat en dat ik pijn van heb na belasting, als ik dan bijv iets oppak, dat ik dan zo'n pijnscheut krijg alsof je je elleboog stoot. Arts met glimlachje: oh, maar ik zeg ook niet dat u er geen last van heeft (ik dacht: als hij ook nog mevrouwtje zegt, krijgt 'ie een pets)

Nou ja, wat ge-hm, hm en ja, ja later stond ik weer buiten, met de mededeling dat als de bult groter werd (het IIIIIIIIISSSSSSSS nooit een grote of zichtbare bult geweest), ik gelijk contact kon opnemen met chirurgie en een afspraak met hem kon maken. Dacht het niet, als ik terug ga, dan niet naar hem.

Enniehoe, er gaat dus niks gebeuren. Niet dat ik zit te hijgen om mijn vinger open te jassen (dat dacht hij volgens mij wel) maar ben ietwat gefrustreerd omdat ik het hem niet duidelijk kon maken hoe & wat. Nou ja, ik sta gelijk weer op de stoep als mijn vinger me echt gaat vervelen. Eikel. Ik hou niet van arrogante artsen met zalvende glimlachjes.

Ik ga nu koffie drinken en dan nog ff lekker lezen op bed en tukkie doen.

Voor ik het vergeet: Rat, moet je dit niet even melden bij je tandarts of huisarts, van die rare reactie? Lijkt me wel nuttig omdat je laatst ook al zo'n geëmmer met allergieën hebt gehad. Ik denk dat dit gewoon moet wegtrekken maar het is wel erg vervelend zeg. Bel je even?
Dat klinkt niet goed Ratteke! Ik zou inderdaad ook maar bellen of langs gaan. Hebben ze ander spul gebruikt voor de vulling, dat je daar niet tegen kan?

Ja, m'n verslag is nog afgekomen, nog 5 te gaan....

Oh, maar eigenlijk moet ik eerst Olijfje gedag zegegn. Mens, wat was jij vroeg! Als je thuis bent moet je nog maar even lekker onderuit gaan.

Its, veel plezier! Zijn het kleine neefjes?

Fran, een week vakantie voor de boeg! Heeeeeeeeerlijk. Ik ben jaloers. Heb zo'n zin in een weekje thuis zijn, maar ziek worden wil maar steeds niet lukken. Iemand tips?
Cis, mijn wakeuplight bestond vanochtend uit een onbarmhartige Olief die het grote licht aandeed in de slaapkamer

Lekker hoor, opruimen en voorbereiden omdat je volgende week gewoon VRIJ bent!!!!!!
Getver Olijf, wat een naar type. Had ie niet een scan ofzo kunnen maken? En z'n oren uit laten spuiten?

Precies Splint, bij mijn duim is er toen ook met een echo ofzo gekeken. Bleh, ben nog helemaal bozig. Hij luisterde gewoon NIET.

Nou ja, wel fijn dat ik nu rechtstreeks contact kan opnemen met chirurgie. Ik hou me even koest en als het me echt gaat vervelen, maak ik weer een afspraak.

Hmm, koffie smaakt lekker. Nog een bakkie maar!
En nou zit ik tot overmaat van ramp ook nog met 'Barbie Girl' in mijn hoofd. Had het 'Foute Uur' opstaan in de auto. Oh,oh,oh, wat ben ik zielderig
Zo... Alles uitgezocht, nu moet ik dingen inscannen. Lekker saai dus... En ik geloof dat ik dan al klaar ben met mijn klusjes
Wat een hork van een arts zeg... Laat me raden, ergens in de 50 en net iets te dik. Zo'n stereotyp klootzak van een dokter.

Ik heb geprobeerd de tandarts te bellen. Maar ik bleef maar in de wacht staan. Heb maar opgehangen. Ik kijk het nog even aan. Het zal toch echt wel een keer minder moeten worden, toch?

Fran, scan ze! Wat kan je daarna doen dan? Niks? Je tijd uitzitten of moet je dan anderen helpen?
Dan ga ik mijn tijd uitzetten.

Volgens bazin toon ik namelijk geen initiatief. En wie ben ik om dat tegen te spreken?
Mogguh

jullie hebben er al weer een halve dag opzitten en de mijne begint nu

net wakker en lig nog in bed.

Snotkop heeft een beetje de koorts weg proberen te slapen.

olijf wat frustrerend zo'n eikel vam een arts!

Bah...ga je met veel moeite je bed uit en tref je zo iemand..

Ratteke hoe is je lip nu?

Ik zou er even een foto van maken en volgende keer je tandarts laten zien,

misschien moet je wel ander/geen verdovingspul.

Fran,neus al leeg

ik ga maar eens moed veerzamelen om te doezen geloof ik..
Foto's heb ik gisteren gemaakt. Kijk, dat je een beetje een dikke lip hebt vind ik niet zo raar. Maar dit was niet leuk meer. En ik vond het helemaal niet leuk meer dat ik het vanochtend ook nog had.

Ik heb net even in de spiegel gekeken en het is nu ook niet meer zo dik als gisteren of vanochtend. Heb net wéér even gekeken en het is zo goed als weg. Pffffjoewieee.

Nu de blaar op mijn duim nog weg!
Goedemiddag meisjes!

Ook hier begon de dag niet zo vroeg, inmiddels ben ik wel gevoederd, van koffie voorzien en weer een beetje uitgerust van de slopende donderdag. Die trouwens wel erg leuk is: stageschool is echt heel erg prettig en de lessen op school zijn ook erg genietbaar, anders zou ik ook niet tot 22 uur blijven .

Ratteke, wat waardeloos van die verdovingen want die dikke lip zou na een paar uur wel weg moeten zijn. Misschien kan hij volgende keer iets anders proberen of inderdaad zonder verdoving vullen? Dat is doorgaans nog net te doen.

Olijf, wat een hork zeg die chirurg . Volgende keer een ander vragen want je hebt natuurlijk recht op iemand die serieus naar jouw klacht kijkt.

Bieb, doe nog even rustig aan met die koorts en snotkop!

Francis, succes met je initiatiefloze middag

Splinter, wat een idiote buschauffeur zeg . En wat een bende zal het geweest zijn achterin de bus en bij die halte, getver!

Slof, als ik het goed onthouden heb moet je maandag voor die rugscan? Of was het toch al gisteren? In ieder geval sterkte en doe voorzichtig he!

Ik heb trouwens ook erg gelachen om de tweevrouwsact van Splinter en Olijf, de wekkerverhalen, het doucheverhaal en de andere posts van gisteren. Lezen lukt tussen de bedrijven door nog net, reageren net niet.

Het gaat met mijn hoofd alweer veel beter, vandaag een beetje duf vanwege uitslapen maar ik ben niet meer zo wazig als woensdag. Dank voor jullie bezorgdheid en lieve woorden .

Ik ga eens richting opticien om mijn ogen door te laten meten. En ik ben er nog steeds niet uit qua tandgebeuren
ik heb 2 uur opgenomen. Ik ga naar huis. Ik heb geen zin meer in werken deze week. Alleen moet ik nu een kwartier op de trein wachten. Heb de vorige net gemist.
Pffff ik heb net al niesend gestaubzaugt...viel niet mee.

Gaat weer lekker hier met het forum hé..lag weeres plat.

Wat is dat toch?
Hoerig kutforum! Ik zeg het je!

Nog een uur, dan taai ik af
ALTIJD als ik vrijdagmiddags wil komen tetteren liggen ze eruit

Ratteke: blij dat je lip weer normaal is, maar ik vind het wel een heftige reactie. Volgende keer toch maar even vermelden, lijkt me.

Olijf: balen zeg, zo'n arrogante zakchirurg die je niet serieus neemt. Kun je niet opnieuw een afspraak maken bij een andere? Het is inderdaad altijd moeilijk om alles precies te omschrijven en het ook nog eens zo te omschrijven om duidelijk te maken dat je er echt last van hebt. Mmm ik omschrijf het een beetje warrig, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel. Ik heb hetzelfde met mijn rug.

TH: wat goed dat je dat nog weet! Komt natuurlijk omdat het maandag Valentijn is Ik moet inderdaad maandagochtend om 8 uur in het ziekenhuis zijn. Hoop zo dat er wat uitkomt. Maar als ik zo'n dokter tegenkom als Olijfje, kan ik het denk ik wel schudden. "Gaat u maar oefeningen doen, mevrouwtje". Ik heb nu al de neiging om het sterk te gaan overdrijven, maar dat is toch eigenlijk gelul? 24 uur pijn in de rug, elke dag, is toch al erg genoeg?

Ik ga denk ik maar het hele weekend de tuin omspitten , zodat ik helemaal krom binnen kom lopen haha

Dus jij hebt ook een verdiend dagje vrij TH? Lekker, geniet ervan!
quote:Slofje schreef op 11 februari 2011 @ 16:07:

Olijf: Het is inderdaad altijd moeilijk om alles precies te omschrijven en het ook nog eens zo te omschrijven om duidelijk te maken dat je er echt last van hebt. Mmm ik omschrijf het een beetje warrig, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel. Ik heb hetzelfde met mijn rug."Jezus, wat staat dat stom, 3x het woord omschrijven in 1 klein stukkie tekst

Ik heb weer niks te tetteren

Kaatje is nog steeds ziek. Weer 40 graden koorts gehad maar weer gezakt met zetpil. Ik heb nu de ha maar weer gebeld en word zo teruggebeld.
Het Viva forum is papaja.
He Tonks, dat duurt wel erg lang zo met Kaatje. Goed dat je de HA gebeld hebt. Ben benieuwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven