Deurbel

15-11-2012 18:09 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een deurbel waar je een eigen mp3 op kan zetten, erg leuk om de gasten en vooral de postbode mee te verrassen.

Nu hebben we al maanden dezelfde 'If you happy en you know it, clap your hands' en wil ik graag een nieuwe... maar inderdaad, inspiratieloos!

Wie heeft leuke ideeën?
absoluut deze
Of: de bel doet het niet van Samson en Gert
anoniem_641e1c3626c45 wijzigde dit bericht op 15-11-2012 19:17
Reden: Nu met linkje
% gewijzigd
quote:thomaaas schreef op 15 november 2012 @ 19:10:

En wat dacht je van zoiets? (geluid even wat harder zetten, ik kon niet echt een goed fragment vinden)

Binnenkort zal het hier druk worden met kraamvisite... Gaat misschien net wat te ver? Ik zie mijn ouders al voor de deur staan...
Een heel hard scheet-geluid?
quote:Zima schreef op 15 november 2012 @ 19:11:

absoluut dezeDie is al een paar keer genoemd ja, dat je dan een hele dag, elke dag, met dat deuntje in je hoofd zit...
Ik zou deze overwegen: Gunther
Alternatief is natuurlijk ook it's a small world van Disney. Of suikerzoete kraammuziek als close to you van de Carpenters
quote:krullebol86 schreef op 15 november 2012 @ 19:15:

[...]

Binnenkort zal het hier druk worden met kraamvisite... Gaat misschien net wat te ver? Ik zie mijn ouders al voor de deur staan...Dat jullie een seksleven hebben weet toch al de hele buurt, gezien de geboorte van een kind. (Ik ga er gemakshalve even vanuit dat er geen medische molen aan te pas is gekomen. )
quote:thomaaas schreef op 15 november 2012 @ 19:21:

[...]

Dat jullie een seksleven hebben weet toch al de hele buurt, gezien de geboorte van een kind. (Ik ga er gemakshalve even vanuit dat er geen medische molen aan te pas is gekomen. )Goed punt, misschien een eigen geluidsfragmentje maken dan...
quote:krullebol86 schreef op 15 november 2012 @ 19:23:

[...]

Goed punt, misschien een eigen geluidsfragmentje maken dan...

Dat maakt het wel persoonlijker, vind je niet? En dan is het ook leuk als jij de naam van je vriend een paar keer noemt. Dan weten ze direct dat ze aan het juiste adres zijn. Dat maakt een naambordje overbodig.

OH PAUL! (*fictieve naam*) JA JA! Ooooh oooooh! oooooh *kreun* Harder Paul, hárder! JA! JA! JA!
quote:thomaaas schreef op 15 november 2012 @ 19:26:

[...]

Dat maakt het wel persoonlijker, vind je niet? En dan is het ook leuk als jij de naam van je vriend een paar keer noemt. Dan weten ze direct dat ze aan het juiste adres zijn. Dat maakt een naambordje overbodig.

OH PAUL! (*fictieve naam*) JA JA! Ooooh oooooh! oooooh *kreun* Harder Paul, hárder! JA! JA! JA!Slotje
http://www.youtube.com/watch?v=r1xsfeT3Nfs

Mr Hanky
Het Viva forum is papaja.
Nou we zijn eruit!
Maar dit zou toch echt te gek voor woorden zijn:

http://www.youtube.com/watch?v=ef5WEeV0 ... ure=fvwrel
Het Viva forum is papaja.
Leuk voor al men als het donker is aanbelt.

http://www.youtube.com/watch?v=hnFZb_Ha ... ure=relmfu
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:missverrektekoekwous schreef op 15 november 2012 @ 18:46:

Of dat stukje uit home alone, als die pizzabezorger langskomt en denkt dat ie overhoop geschoten wordt. Kent iemand dat?

Keep the change you filty animal !

Liedje van Pieter Post: is het een brief of is het pakje, wie zou het wezen wie zou het zijn lalalalalala enz

Binnen zonder kloppen van de Dijk/ van Dik Hout (hou ze nooit uit elkaar)
quote:Star schreef op 15 november 2012 @ 18:10:

Hoofd schouders knie en teen.

Dat type met het stemmetje uit Samson en Gert? 'Ik moest kloppen want de bel deed het niet'.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Zima schreef op 15 november 2012 @ 19:29:

[...]

Slotje

Ik wil hem toch graag nog even aanpassen als het nog mag?

OH PAUL! (*fictieve naam*) JA JA! Ooooh oooooh! oooooh *kreun* Harder Paul, hárder! JA! JA! JA! (lage mannenstem:) 'Ik help je even Marjon (*fictieve naam*), de deurbel gaat.' *ritme wat hoger* OOOH JA! JA JAAAAAAAAAA! JAAAAAAA! *hijgend:* 'Ga jij of ga ik?'
quote:Zima schreef op 15 november 2012 @ 19:13:

Of: de bel doet het niet van Samson en GertOw... MOSTERD!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hier een leuke site met geluiden die je ook kunt downloaden:

Geluiden
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
Of deze:

http://www.youtube.com/watch?v=NA4rwWAEXmY
Dr Dre keep them bells ringing!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Die van Samson en Gert

'ik moest kloppen ik moest kloppen want de bel doet t niet'

XD

EDIT: oeps, mosterd
Liever dat de dood ons scheidt, dan de scheit ons dood.
quote:Annelize schreef op 15 november 2012 @ 19:19:

Ik zou deze overwegen: GuntherIk luister deze net pas... te grappig!
quote:krullebol86 schreef op 15 november 2012 @ 21:16:

[...]

Ik luister deze net pas... te grappig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven