Dienbladje voor armleuning bank

30-08-2011 19:45 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wellicht een beetje een nutteloze vraag maar wie weet waar je een dienbladje kunt kopen dat je op de armleuning van je bank kunt plaatsen? Ik heb ze slechts in één winkel gezien, maar die vond ik te duur (25 euro). Op internet kom ik ze ook wel een tegen, maar met verzendkosten erbij ben je dan alsnog duur uit.

Heeft overigens iemand ervaring hiermee? Is het ook echt zo stabiel als het lijkt? Vond het eerst een beetje mutserig, maar nu lijkt het me toch wel handig :D
leen bakker, xenos..
Leen Bakker, goede tip! Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb.

Xenos heb ik ze (nog) niet zien liggen.
Mijne komt van karwei
Ik heb ze ook bij de Karwei zien liggen.
ik heb zo'n klein dienblaadje (20x20) van de action.
bij meubelzaken.. maar dan zijn ze vast duurder
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik heb afgelopen weekend een soort dienblad bij de Karwei gekocht voor 19,95. Wel duurder dan jij wilt denk ik, maar hij is ideaal. Het zijn een stuk of twintig latjes op een stuk stof die om de leuning heen plooien. Past dus altijd en verschuift niet. En ziet er mooi uit, het oog wil ook wat. Wat mij betreft het geld wel waard. Heb ook al andere dienblaadjes geprobeerd, maar die zijn niet zo stabiel.
Bij de Karwei, is dat alweer een tijd geleden? Was het een 'tijdelijke' actie? Action is ook een goede ja, maar wellicht ook daar een 'tijdelijke' actie.

Thanx voor de tips so far! Meer tips zijn uiteraard van harte welkom!
Zijn ze idd ook stabiel?
fotootje
Zag er een paar weken geleden eentje, een witte, bij de Leenbakker. Iets van een tientje geloof ik.
woonexpress, tientje geloof ik. alleen stabiel als de armleuning van de bank net zo breed is als het dienblad. bij mij dus al geregeld alles er vanaf gestoten...
quote:Spruit schreef op 30 augustus 2011 @ 20:19:

woonexpress, tientje geloof ik. alleen stabiel als de armleuning van de bank net zo breed is als het dienblad. bij mij dus al geregeld alles er vanaf gestoten...Ja dat zou ik dus ook hebben. Mijn leuning is wel breed maar loopt rond dus niet echt handig zo'n dienblad.
Die ik bedoel kan dus niet bij een ronde leuning.

Ik heb die ene ook een keer gezien bij Woonexpress, was deze:

http://www.woonexpress.nl/plateau.html

zoek je zoiets?
Mardi, heb je toevallig een foto van dit dienblad?
Die ik heb gekocht is dus geen echt dienblad, heeft ook geen opstaande randen. Als je echt geïnteresseerd bent kan ik wel een foto maken.
Oh als dat zou kunnen, zou super zijn! Maar hoe heet het dan precies of hoe kan ik het omschrijven als ik in de winkel ben? Is het risico niet groot dat je dingen er vanaf stoot aangezien er geen randjes aan zitten?

Alvast bedankt!
Bij Riviera Maison:

http://www.rivieramaisons ... F29-0BD1-728B5D2E7A9013CC
hopsakee:

http://www.mijnalbum.nl/i ... id=251799333&key=EFLOIL6W

En ik had de bon nog liggen op tafel: hij was 14,99 en daar ging nog 20% korting af dit weekend. Die acties hebben ze bijna wekelijks. Hij maakt deel uit van de vaste collectie, niet van een folderaanbieding ofzo.

Ik heb hem dus nog niet lang in gebruik, maar mij lijkt (na uitvoerige studie) dat als je tegen een glas stoot dat het toch wel van het blad afvalt, randje of niet (zeker een wijnglas bijvoorbeeld). Het ging er mij om dat de basis waar je het glas opzet vlak en hard is.
Super bedankt Mardi, ziet er erg mooi uit, ga gelijk morgen even langs was bij de Karwei toch? Heb zo het idee dat ik wel meer foto's van je huis zou willen zien, hihi. Het lijkt wel een erg lang ding, aan de buitenkant lijk je nogal een stuk over te houden, klopt dat?

oranjevisje, die van jouw had ik inderdaad zelf ook al gevonden, maar dat vind ik dus echt te duur. En dat alleen omdat er een merkje op staat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven