dikke spinnen

06-10-2010 10:45 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
bij een maatje van me lopen me toch grote dikke spinnen in de keuken en buiten bij de deur... wat motte we daar mee...
Haha Stukjecake, mijn kat doet dat ook, maar die kan helaas niet tegen alle muren opklimmen

Mijn vorige kat die haalde haar neus op voor spinnen. Mocht ik het weer zelf gaan doen, pff!

In Griekenland hadden een vriendin en ik trouwens een nog grotere spin op het plafond en die liep snel!! Zaten we allebei in een hoek te gillen. Een van ons moest het toch doen, dus ik heb mijn teenslipper hard tegen het plafond gegooid en gelukkig was hij in een keer dood, maar het kraakte inderdaad!
Is al een topic over.

Voor tips en tricks klik je Hierzo.
Wordt spontaan misselijk haha..

Vreemd, mijn kat kan ook niet tegen muren opklimmen.. Zou er iets mis zijn met onze katten?
quote:Minoutje schreef op 06 oktober 2010 @ 11:16:

[...]

Oh doe jij dat zóó!

Ik zuig ze op het werk op met de stofzuiger en thuis gaan ze keurig in een plastic glas naar buiten. Daarna gaat het bekertje met het dekseltje van karton in de container.

Scheelt weer in de glazen!
quote:stukje_cake schreef op 06 oktober 2010 @ 11:29:

Wordt spontaan misselijk haha..

Vreemd, mijn kat kan ook niet tegen muren opklimmen.. Zou er iets mis zijn met onze katten?Zullen we er een topic over openen?
quote:Pepermint_Patty schreef op 06 oktober 2010 @ 11:34:

[...]

Ik zuig ze op het werk op met de stofzuiger en thuis gaan ze keurig in een plastic glas naar buiten. Daarna gaat het bekertje met het dekseltje van karton in de container.

Scheelt weer in de glazen! Ik zet ze ongewassen weer in de kast en schenk er drinken in voor mijn gasten. Is dat raar?
Das niet raar joh! Spinnen zijn helemaal niet vies (ze douchen vast elke dag ofzo) en als er wat over blijft: alleen maar extra voedingsstoffen voor je gasten.

Hoeveel calorieën zou een spin bevatten?

Minou, misschien is dat een goed plan en kunnen we tips krijgen hoe we ze kunnen leren om tegen de muren op te lopen..
Nou zeg, Google weet het antwoord niet. Er wordt wel gezegd dat spinnen per uur 700kcal kunnen verbranden!

Open jij een topic?
Plakschoentjes aan de poten van de kat bevestigen.
Goede Hummel!

Minou, ik denk dat hummel het heeft opgelost!
Oh Hummel, je bent onze held!

Nou, sexy pakje hoor hummel!
De stofzuiger is heel gewillig,alleen van de week bleef een gedeelte van de spin op mijn mooie witte muur achter.

Dus kon ik dat ook nog schoonmaken brrrrrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven