Discount shoppen

18-04-2012 15:30 23 berichten
Soms ben ik op zoek naar een bepaald artikel en zou ik het handig vinden om tips te krijgen waar het goedkoop verkrijgbaar is.

Misschien dat anderen dat ook hebben, vandaar een topic erover.

Ik

en

(Ben erg blij met de herstelde plaatjesplakfunctie.)
Ik open dit topic niet voor niets natuurlijk.

Zelf zoek ik een goedkope reistas, koffer of trolley. Over 2 weken ga ik op vakantie en ik kan deze keer niet de koffers van schoonouders lenen. Ze gaan zelf mee namelijk.

Liefst niet te duur, want de kans is klein dat we hem vaak gaan gebruiken. (Ik heb al een trolley en grote weekendtas.)
Alle reacties Link kopieren
Action heeft veel trolleys!
Je zoekt een trolley, maar je hebt er al 1 zeg je?
Leuk topic! Ik ben er ook zo een.

In mijn geval gaat het om mc gregor schoenen, van die rose gympen. Je kunt ze officieel niet uitwassen en daarom durf ik er niet de volle prijs voor te betalen. Bij mij wordt namelijk alles snel vuil en dit rose is echt een kwetsbaar kleurtje. MAar ik vind ze zo leuk!

Maar zoek op een bepaald merk trolley en kijk eens op internet of er ergens een aanbieding is.
quote:Ivetje schreef op 18 april 2012 @ 15:33:

Je zoekt een trolley, maar je hebt er al 1 zeg je?

Ja, dat klopt. Maar daar krijg ik niet alle bagage in voor 3 weken vakantie met man en kind.

Ik heb dus weekentas voor kind, trolley voor man en zoek nog iets voor mijn spullen.
quote:Flashy schreef op 18 april 2012 @ 15:33:

Action heeft veel trolleys!

Ik ben niet heel mobiel, dus eigenlijk ben ik zo brutaal om te vragen: wie heeft ze gezien, waar en wat kosten ze? Dat scheelt mij een hele onderneming die wellicht voor niets is.

quote:helene31 schreef op 18 april 2012 @ 15:36:

[...]

Ja, dat klopt. Maar daar krijg ik niet alle bagage in voor 3 weken vakantie met man en kind.

Ik heb dus weekentas voor kind, trolley voor man en zoek nog iets voor mijn spullen.Ah, op die fiets

Is dit iets misschien? Gaat zaterdag in.

http://www.aldi.nl/aldi_v ... 042012_48_191_1641_5.html
quote:helene31 schreef op 18 april 2012 @ 15:38:

[...]

Ik ben niet heel mobiel, dus eigenlijk ben ik zo brutaal om te vragen: wie heeft ze gezien, waar en wat kosten ze? Dat scheelt mij een hele onderneming die wellicht voor niets is.

Net nog gezien, helaas prijs niet onthouden. Wel een prijs waarvan ik die typisch te verwachten voor Action vond. Waren zowel stoffen trolleys als de hardplastic schalen trolleys te vinden. Kwaliteit stoffen niet in me opgenomen. Kwaliteit hardschalen leek me sterk genoeg voor een keertje maar te kwetsbaar om echt stevig een aantal jaar een standhoudend produkt te verwachten, IMHO.

Helaas zit je in de verkeerde tijd van het jaar, V&D heeft 2 keer per jaar acties waarbij je 50% korting krijgt in combinatie met gebruik van airmiles (moet je dan wel hebben of elders kunnen opscharrelen). Met korting zeker nog niet dé allergoedkoopste optie, maar wel zeer aantrekkelijk als je prijs tegen kwaliteit afzet. Wij grossieren als gezin inmiddels in een kofferserie -incl.- trolley van V&D en die kunnen veel hebben.

Wat me doet denken; kijk even online bij V&D. Prijzenaanbiedingen zijn officieel net voorbij, maar niet geschoten is zeker mis. Raad altijd wel aan om even IRL een type te bekijken (de een is kwalitatief sterker dan de ander), maar dat is eventueel dan weer een drempel voor latere zorg.
when you wish upon a star...
De tip die ik hier ooit op het forum las: voordeelmuis.nl

Alle aanbiedingen zijn daarin gescand. Gebruik het heel vaak als ik opzoek ben naar een koopje. Erg handig ook om te zien waar de luiers in de aanbieding zijn.
Oh en neus even door de aanbiedingen van Xenos etc. De zomervakantie-meuk komt er overal weer volop in deze dagen. De laatste jaren struikel ik bij steeds meer van dat soort ketens over reistassen, trolleys en wat niet meer. Zeker als je het in principe maar eenmalig denkt te gebruiken zou dat toch moeten kunnen lijden.
De Aldi heeft een aanbieding: 14,95 en de kijkshop. Toets gewoon trolley in bij de site die ik net doorgaf.
Wij hebben twee dezelfde samsonite koffers, met zwenkwieltjes, die gaan echt jaren mee. Ongetwijfeld kun je voor dat geld 6 action koffers kopen, maar als je een merk koffer in de uitverkoop koopt (zoals wij gedaan hebben) valt het best mee en heb je kwaliteit.
Zelf was ik vandaag weer helemaal blij met de Lidl. Die hadden een week of 3 terug een actie met puzzels. Waaronder Clementoni panorama puzzels in disney thema van 1000 stukjes. Ik puzzel erg graag, maar gewone formaat puzzels van 1000 stukjes zijn te belastend voor mijn armen. De panorama formaat kan ik nog wel handelen, maar ja niet erg goedkoop met al snel ¤15/20,- per puzzel. Die ik dan weer hooguit met 4 dagen in elkaar heb. Bovendien ben ik een beetje disneyverslaafd, dus jackpot deze puzzelserie.

Dus was erg blij toen de Lidl ze in de aanbieding had voor ¤5,-. Vader er een week later op af gestuurd voor me, die kon nog 4 verschillende prints voor me vinden. Leuk, maar ja het is stiekum nooit genoeg. Vandaag is het me gelukt om in Heerhugowaard nog een andere print bij de Lidl te scoren. Lagen nog erg veel puzzels, maar bijna allemaal zelfde print. Toch nog een andere; joepie!! Ik weet dat er veel printen voor deze actie beschikbaar waren. Nu ik na 3 weken toch nog zo'n voorraad bij een filiaal trof, jeukt het. De luxe van zo maar wat filialen afneuzen heb ik niet, maar anders....... op jacht naar nog meer verschillende prints. Eindelijk weer een stuk betaalbaarder weer lekker puzzelen!

(houd me dan dus ook aanbevolen voor tips voor panorama soort puzzels 1000 stuks)
quote:Flashy schreef op 18 april 2012 @ 15:52:

Wij hebben twee dezelfde samsonite koffers, met zwenkwieltjes, die gaan echt jaren mee. Ongetwijfeld kun je voor dat geld 6 action koffers kopen, maar als je een merk koffer in de uitverkoop koopt (zoals wij gedaan hebben) valt het best mee en heb je kwaliteit.Ik heb Samsonites bij de Kringloop gekocht. Met werkende sloten ook. Want ze gaan eeuwig mee, dus ook de Kringloop overleven ze!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Liselotte4 schreef op 18 april 2012 @ 15:51:

De Aldi heeft een aanbieding: 14,95 en de kijkshop. Toets gewoon trolley in bij de site die ik net doorgaf.Ik had gevoordeelmuisd vandaag, maar die aanbieding van de Aldi niet gezien. Ga daar eens kijken denk ik, morgen ben ik waarschijnlijk in de buurt.
Idd als je verwacht dat dit op termijn nog wel eens voor zal komen zou ik een samsonite kopen. Maar ik heb dan ook uitsluitend slechte ervaringen met koffers van andere merken en fantastische ervaringen met de samsonites.
quote:helene31 schreef op 18 april 2012 @ 16:15:

[...]

Ik had gevoordeelmuisd vandaag, maar die aanbieding van de Aldi niet gezien. Ga daar eens kijken denk ik, morgen ben ik waarschijnlijk in de buurt.Aanbieding gaat pas zaterdag in...morgen gaan heeft dus weinig zin
quote:helene31 schreef op 18 april 2012 @ 15:38:

[...]

Ik moet morgen mijn batterij omruilen bij de Action dus wil wel voor je kijken. Waar moet ik naar kijken? Prijs, verder nog iets?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oke, geen Aldi dus morgen. Lees ik weer te snel.

Myleen, graag. Als het niet teveel moeite is. Het mag een goedkoop ding zijn hoor, geen probleem.
En leen anders een extra trolley van iemand voor de komende vakantie, en koop er t.z.t. een van goede kwaliteit in de uitverkoop ergens.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Of kijk eens bij zo'n chinees winkeltje. In mijn woonplaats staan ze vaak buiten. En binnen ook natuurlijk. Daar ligt de prijs tussen de 10 en de 50 euro afhankelijk van de grootte. Als je toch niet zo vaak op vakantie gaat zou ik er ook niet zo heel veel voor uitgeven.
Kijkshop
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven