Dode goudvis

14-04-2020 17:36 34 berichten
Hoi,

Omdat het een gevoelig onderwerp betreft heb ik hiervoor een anoniem account aangemaakt.
Wat er gebeurd is is het volgende; mijn poes (=kater) kwam vanmorgen aan met een dode goudvis en had het voor de tuindeur gelegd zoals de meeste poezen dat doen met een dode muis maar die hebben we niet.
Een dode goudvis dus en in een impuls heb ik de dode goudvis over de schutting in de vijver van de buren gegooid want ik dacht dat de vis daar oorspronkelijk vandaan kwam. Ik wist ook niet zeker of de vis echt dood was, dacht dat 'ie mogelijk ook in een shock zou kunnen verkeren en weer tot leven zou komen terug in het water.
Later vandaag sprak ik mijn buurvrouw en ze vertelde me dat haar zoiets raars was overkomen namelijk dat er een dode goudvis in haar vijver lag terwijl ze geen vissen hebben.
Ik weet nu niet wat ik moet doen, of ik mijn buurvrouw de waarheid moet vertellen of het er maar bij moet laten. Eigenlijk spreken we elkaar amper.
:rofl: :rofl:
En waarom precies heb je de goudvis over de schutting geflikkerd en niet de moordenaar, in dit geval de kat :-) ?
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
14-04-2020 18:38
Katten komen overal, die trekken zich niets aan van coronamaatregelen 8-)
Nou, ze zijn wel vatbaar hoor. Quarantaine voor alle katten!
Life is short. Eat dessert first.
gizzmo-returns schreef:
14-04-2020 19:04
:-D ik vond net een dode goudvis naast mijn vijver...

Echt waar! Bij mij waren ze gisteren aan het kuitschieten, dus in mijn geval ga ik er maar vanuit dat de vis er per ongeluk uit is gesprongen
Of je hebt een overactieve kat in de buurt...
Life is short. Eat dessert first.
:rofl:

Bedankt voor dit grappige topic.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Kan toch ook een vogel zijn geweest die zijn visje net boven haar vijver uit zijn snavel liet vallen. Het zou zomaar kunnen.
Jullie hebben nu trouwens toch een gezamenlijke begrafenis - op 1.5 meter van elkaar - gehouden voor de vis?

Waarbij de kat niet uitgenodigd is voor de koffie.
gizzmo-returns schreef:
14-04-2020 19:04
:-D ik vond net een dode goudvis naast mijn vijver...

Echt waar! Bij mij waren ze gisteren aan het kuitschieten, dus in mijn geval ga ik er maar vanuit dat de vis er per ongeluk uit is gesprongen
:O
Goed gemikt hoor.
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven