Dode poes, en nu?
donderdag 24 mei 2012 om 18:53
Zojuist fietste ik naar huis vanaf mijn werk, en tussen het fietspad en de weg ligt een strookje groen (gras) met daarop bomen. Onder de boom tegenover ons kantoor lag een dode poes. Volgens mij al best stijf, de voorpootjes staken vooruit, was niet 'vers' zeg maar (ja sorry, weet niet hoe ik het anders moet omschrijven).
Afgelopen week is het strookje groen gegrasmaaid, het lijkt alsof de poes bewust onder die boom is gelegd (door de grasmaaimeneer?).
Het ziet er heel naar en zielig uit, wat kan ik het beste doen?
Iemand zal 'm toch missen en 'm willen begraven....
Afgelopen week is het strookje groen gegrasmaaid, het lijkt alsof de poes bewust onder die boom is gelegd (door de grasmaaimeneer?).
Het ziet er heel naar en zielig uit, wat kan ik het beste doen?
Iemand zal 'm toch missen en 'm willen begraven....
donderdag 24 mei 2012 om 18:57
Beste Dierenvrienden
Tot onze grote spijt hebben wij moeten besluiten om te stoppen met de werkzaamheden van de Dierenambulance Eindhoven e.o.
Dit omdat de Dierenbescherming regio Brabant Zuid-Oost besloten heeft om zelf 2 ambulances op de weg te zetten en wel 7 dagen per week 24 uur per dag zoals zij zelf aan de krant hebben medegedeeld. Concurreren met een organisatie als deze heeft ons inziens geen nut. Vandaar dat wij tot deze moeilijke beslissing zijn gekomen.
Onze Amivedi werkzaamheden (registratie van de vermiste en gevonden huisdieren) zal worden voortgezet door een van onze medewerkers in een zelfstandig functionerende Amivedi-post. U kunt deze bereiken via telefoonnummer 040-8440460.
Wij willen iedereen hartelijk bedanken voor alle steun en vertrouwen dat wij de afgelopen (bijna) 25 jaar hebben mogen ontvangen.
Met vriendelijke groeten,
Medewerkers en bestuur
Dierenambulance Eindhoven e.o.
Tot onze grote spijt hebben wij moeten besluiten om te stoppen met de werkzaamheden van de Dierenambulance Eindhoven e.o.
Dit omdat de Dierenbescherming regio Brabant Zuid-Oost besloten heeft om zelf 2 ambulances op de weg te zetten en wel 7 dagen per week 24 uur per dag zoals zij zelf aan de krant hebben medegedeeld. Concurreren met een organisatie als deze heeft ons inziens geen nut. Vandaar dat wij tot deze moeilijke beslissing zijn gekomen.
Onze Amivedi werkzaamheden (registratie van de vermiste en gevonden huisdieren) zal worden voortgezet door een van onze medewerkers in een zelfstandig functionerende Amivedi-post. U kunt deze bereiken via telefoonnummer 040-8440460.
Wij willen iedereen hartelijk bedanken voor alle steun en vertrouwen dat wij de afgelopen (bijna) 25 jaar hebben mogen ontvangen.
Met vriendelijke groeten,
Medewerkers en bestuur
Dierenambulance Eindhoven e.o.
donderdag 24 mei 2012 om 19:03
donderdag 24 mei 2012 om 19:06
Ja, maar hoe zie je het voor je, dat ik morgen in mijn mantelpakje en op pumps met een schop en handschoenen aan de slag ga om die kat een laatste rustplaats te bezorgen?
Zal er vermakelijk uit zien, zo tegenover kantoor....
De grasmaaimeneer had ook wel iets kunnen doen, dit komt hij ook vaker tegen.
donderdag 24 mei 2012 om 19:06
donderdag 24 mei 2012 om 19:15
Ik heb het laatst ook meegemaakt en moest toen de
gemeente bellen ( woon ook in Eindhoven )
Vanuit de gemeente sturen ze dan iemand van de Ergon om die kat op te halen.
Hier vond ik die kat smorgens en heb meteen gebeld, werd pas laat in de middag opgehaald!
Maar het was toen niet zo warm als nu, zal lekker zijn als dat beestje daar zo in de zon ligt :(
gemeente bellen ( woon ook in Eindhoven )
Vanuit de gemeente sturen ze dan iemand van de Ergon om die kat op te halen.
Hier vond ik die kat smorgens en heb meteen gebeld, werd pas laat in de middag opgehaald!
Maar het was toen niet zo warm als nu, zal lekker zijn als dat beestje daar zo in de zon ligt :(