dons door jas na wassen

02-09-2013 13:04 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Winterjas met dons voor de kinderen in de wasmachine gehad, nu zit het dons overal opgehoopt in de jas en is het niet meer mooi verspreid. Kan dit nog opgelost worden ? Of is het een gevalletje van jammer en zal ik weggooien. Iemand ervaring hiermee ?

p.s wassen met een tennisbal heb ik niet geprobeerd, maar zal dit nu nog zin hebben ?
Grote kans dat in de jas stond dat je hem niet zelf kon wassen.

Kon je hem toch zelf wassen dan is het advies niet wassen met een tennisbal maar in de droger met een tennisbal.

Heb je zelf geen droger dan zou ik aan iemand vragen of hij daar alsnog in de droger mag. Jas niet eerst wassen dan wordt het waarschijnlijk alleen maar erger maar gewoon nat maken aan de buitenkant.
In de droger met een tennisbal en hij wordt weer als nieuw
quote:Varkenshaasje schreef op maandag 02 september 2013 13:09 In de droger met een tennisbal en hij wordt weer als nieuwDit ja !!!
En geduld hebben, al lijkt de jas nu droog, het dons kan nog vochtig zijn zodat het aan elkaar plakt. Flink schudden kan ook nog helpen of lekker in de wind hangen.
quote:Varkenshaasje schreef op 02 september 2013 @ 13:09:

In de droger met een tennisbal en hij wordt weer als nieuw Bedankt maar het is al wat langer geleden, hij is echt al helemaal droog.
oh sorry dit was mijn reactie voor Sandt,.

dat de jas al droog is geworden

Varkenshaasje, bedankt voor de tip, die proberen we.
Ik vraag me af wat er in het was etiket stond. Bij sommige staat namelijk aangegeven dat je de jas moet drogen met tennisballen, andere mogen helemaal niet gewassen worden.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven