dons door jas na wassen
maandag 2 september 2013 om 13:04
Winterjas met dons voor de kinderen in de wasmachine gehad, nu zit het dons overal opgehoopt in de jas en is het niet meer mooi verspreid. Kan dit nog opgelost worden ? Of is het een gevalletje van jammer en zal ik weggooien. Iemand ervaring hiermee ?
p.s wassen met een tennisbal heb ik niet geprobeerd, maar zal dit nu nog zin hebben ?
p.s wassen met een tennisbal heb ik niet geprobeerd, maar zal dit nu nog zin hebben ?
maandag 2 september 2013 om 13:07
Grote kans dat in de jas stond dat je hem niet zelf kon wassen.
Kon je hem toch zelf wassen dan is het advies niet wassen met een tennisbal maar in de droger met een tennisbal.
Heb je zelf geen droger dan zou ik aan iemand vragen of hij daar alsnog in de droger mag. Jas niet eerst wassen dan wordt het waarschijnlijk alleen maar erger maar gewoon nat maken aan de buitenkant.
Kon je hem toch zelf wassen dan is het advies niet wassen met een tennisbal maar in de droger met een tennisbal.
Heb je zelf geen droger dan zou ik aan iemand vragen of hij daar alsnog in de droger mag. Jas niet eerst wassen dan wordt het waarschijnlijk alleen maar erger maar gewoon nat maken aan de buitenkant.