Douche afscheiding
donderdag 15 oktober 2009 om 11:49
Mijn vriend en ik hebben een nieuwbouwhuis gekocht. Begin volgend jaar is het klaar. We zijn dus al druk met het rondkijken voor van alles.
Zo ook voor de badkamer. In de badkamer wordt een douchehoek gemaakt met aflopende tegels. Naast de douchehoek zit een vierkante "koker" waar de leidingen doorlopen. Hierdoor is het plaatsen van een normale glazen douchecabine/ inloopdouche denk ik erg moeilijk.
Wie heeft dit ook en hoe hebben jullie dat opgelost?
Wie heeft er ideeën?
Het ziet er zo uit...
Alvast bedankt
Zo ook voor de badkamer. In de badkamer wordt een douchehoek gemaakt met aflopende tegels. Naast de douchehoek zit een vierkante "koker" waar de leidingen doorlopen. Hierdoor is het plaatsen van een normale glazen douchecabine/ inloopdouche denk ik erg moeilijk.
Wie heeft dit ook en hoe hebben jullie dat opgelost?
Wie heeft er ideeën?
Het ziet er zo uit...
Alvast bedankt
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
donderdag 15 oktober 2009 om 11:52
Kunt een douchescherm (gewoon glazen deur) kopen, dan heb je dus niet een hele hoek zeg maar. Op maat laten maken zou wellicht ook kunnen maar gaat denk ik veel geld kosten. Je kan ook het muurtje iets verlengen, door bijvoorbeeld glazen blokken, dan heb je een inloopdouche.
Wow ik had bij eigen huis en tuin moeten gaan werken
Wow ik had bij eigen huis en tuin moeten gaan werken

Common sense is not so common.
Voltaire
Voltaire

donderdag 15 oktober 2009 om 12:45
donderdag 15 oktober 2009 om 12:49

vrijdag 16 oktober 2009 om 10:46
Ik zou een muurtje doen waar je als het ware achter loopt. Zodat je helemaal geen cabine of douchegordijn meer nodig hebt.
Ik vindt een cabine nl ook altijd nog wel een rotding om schoon te maken. Een muurtje is veel praktischer. Als je de douche dan zo situeert dat hij zeg maar niet gericht is op de opening waardoor je het douchegedeelte inloopt, is het nog praktischer met spetteren.
Ik vindt een cabine nl ook altijd nog wel een rotding om schoon te maken. Een muurtje is veel praktischer. Als je de douche dan zo situeert dat hij zeg maar niet gericht is op de opening waardoor je het douchegedeelte inloopt, is het nog praktischer met spetteren.