douwe egberts spaarpunten

26-02-2015 15:05 10 berichten
Ik hoop dat er hier misschien een google wonder is dat mij kan helpen?

Ik heb mijn suikerpot kapot laten vallen en ik zou graag een nieuwe willen. Ik heb hem in een DE-winkel gekocht. Maar, nu las ik dat die winkels niet meer bestaan en dat je bij blokker een deel van het assortiment kan kopen. Ik kan alleen geen online catalogus meer vinden om op te zoeken of ze mijn pot nog hebben en zo ja, hoeveel punten ik nog bij elkaar moet sparen.

Het is geen ramp als ze hem niet meer hebben, maar mocht het wel zo zijn dan zou ik mijn setje graag weer compleet willen maken. Kan iemand mij helpen om die catalogus terug te vinden? Alvast bedankt!
http://www.blokker.nl/nl/blknl/douwe-egberts
Die site heb ik ook al gevonden, maar ik word automatisch door gelinkt naar blokker.be en mijn computer lijkt niet te begrijpen dat ik dat niet wil Dus ik hoopte dat er misschien nog een andere manier was?
Er staan alleen prijzen bij de artikelen en volgens mij heb je nu meer punten nodig voor hetzelfde artikel vroeger.
Dan maar naar een Blokker met DE assortiment?

http://www.blokker.nl/nl/blknl/content/DEWinkels

Op de door mij genoemde link zie je dat 200 punten EUR 1,00 waard is.

http://www.blokker.nl/nl/blknl/content/DEWaardepunten

Zit jij in Belgie? Ik blijf gewoon op de Nederlandse site.

Het suikerpotje lijkt niet meer in het assortiment te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Heeft niemand ooit gemerkt dat je, ondanks de honderdduizenden punten, voor de artikelen in de DE winkeltjes altijd veel meer betaalde dan in een winkel? Mijn koffie-automaat kostte destijds bijna 800 Euro, nu niet meer want die dingen worden steeds goedkoper. Bij DE kostte hij toen, met ik weet niet hoeveel punten, 150 Euro meer. Koffiemokken idem, bij Blokker iets van E 3, bij DE met bijbetaling het dubbele.
verba volant, scripta manent.
Oke, mijn hele reactie is verdwenen in de wondere wereld van de cyberspace...

Dus, nog een keer.

Dahlia, ik woon inderdaad in België. Hier krijg je de punten ook bij de koffie als je hem bij de AH koopt, op de speciale pads zitten ze ook in Belgische winkels. Ik knip ze er nog altijd trouw af, nog een oude Nederlandse gewoonte.

Het is wel duurder om je servies daar te kopen, maar ik vind de koffie gewoon lekker en die punten krijg je er toch gratis bij. Dan kan je ze net zo goed ook af en toe maar eens uitgeven Maar, ondanks dat je de punten hier dus gewoon krijgt kan je ze nergens uitgeven. Om nu alleen voor blokker naar Nederland te komen vind ik ook zowat, dat komt later wel een keer dan. Ik denk dat ik hier maar gewoon op zoek ga naar een nieuw melk en suiker stelletje. Melkkannetjes heb ik eigenlijk meer dan genoeg, ik laat altijd alleen maar de suikerpot kapot vallen...

In ieder geval bedankt voor het zoeken!
En heb je al Marktplaats geprobeerd? Of de Belgische versie daarvan?? Misschien bij Marktplaats en dan onder Verzamelingen??
Alle reacties Link kopieren
Even naar DE tweeten, dan heb je snel antwoord
never a failure, always a lesson
Marktplaats is een goede tip, dat ga ik proberen!

DE tweeten... ik ben nog ouderwetsch, ik heb nog geen twitter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven