Dove buren?!
woensdag 7 augustus 2019 om 01:05
Wat heb ik een stomme dove,buurman!!! Het is verdorie bijna 1 uur, ik wil heel graag slapen, maar het enige wat ik hoor is eoa film waarin ze, denk ik, zijn taal spreken en zingen. Ik heb op de muren geklopt (lees gebonkt), appje gestuurd met verzoek om de tv zachter te zetten, ik ben aan de deur geweest. Maar of hij hoort de bel niet of doet gewoon de deur niet open.
Heb hem er een keer overdag over aangesproken. Hij vond het wel meevallen. Maar aangezien we in een kartonnen doos qua isolatie wonen hoor je echt letterlijk alles. Leefgeluiden snap ik, maar die tv zo laat, zo achterlijk hard aan hebben...dat snap ik niet. Hoor het echt letterlijk door het hele huis.
Hij heeft een tijd de tv op een andere plek gezet, dat scheelde echt enorm. Geen idee waarom hij hem terug heeft gezet. Maar deze buurman heeft sowieso overal schijt aan. Tot laat klussen, aanhangwagen met afval maanden laten staan....
Maar goed ik ga het proberen los te laten nu, oordoppen in en hoop dat Ik in slaap val.
Wilde het even de irritatie van me afschrijven. Misschien zijn er mensen die zich herkennen en ook zo'n buur hebben die met niemand rekening lijkt te houden.
Heb hem er een keer overdag over aangesproken. Hij vond het wel meevallen. Maar aangezien we in een kartonnen doos qua isolatie wonen hoor je echt letterlijk alles. Leefgeluiden snap ik, maar die tv zo laat, zo achterlijk hard aan hebben...dat snap ik niet. Hoor het echt letterlijk door het hele huis.
Hij heeft een tijd de tv op een andere plek gezet, dat scheelde echt enorm. Geen idee waarom hij hem terug heeft gezet. Maar deze buurman heeft sowieso overal schijt aan. Tot laat klussen, aanhangwagen met afval maanden laten staan....
Maar goed ik ga het proberen los te laten nu, oordoppen in en hoop dat Ik in slaap val.
Wilde het even de irritatie van me afschrijven. Misschien zijn er mensen die zich herkennen en ook zo'n buur hebben die met niemand rekening lijkt te houden.
missy-81 wijzigde dit bericht op 07-08-2019 07:38
2.48% gewijzigd
woensdag 7 augustus 2019 om 02:09
vervelend!
hier gelukkig niet 's nachts, mijn buren zijn hele dagen buiten alleen ook doof, dus gesprekken, telefoongesprekken, ik hoor ze allemaal boven de tv uit als de deur openstaat. Zit ook niet graag meer buiten.
hier gelukkig niet 's nachts, mijn buren zijn hele dagen buiten alleen ook doof, dus gesprekken, telefoongesprekken, ik hoor ze allemaal boven de tv uit als de deur openstaat. Zit ook niet graag meer buiten.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
woensdag 7 augustus 2019 om 02:24
woensdag 7 augustus 2019 om 02:36
woensdag 7 augustus 2019 om 03:03
Dat vroeg ik me dus ook gelijk af. Doe een briefje in de brievenbus waarbij je aangeeft het zat te zijn en dat je bij blijvende overlast een melding doet bij de woningbouw of buurtbemiddeling inschakelt. Of koop oordopjes.
woensdag 7 augustus 2019 om 04:05
Melden bij de woningbouw en als dat niet helpt contact opnemen met de wijkagent.
Voor ernstige geluidsoverlast op zo'n tijdstip kun je ook de politie bellen, de kans dat de sfeer daarna helemaal verziekt is is wel groot.
Vandaag even langsgaan en vriendelijkzeggen : he Henk ik was vannacht nog bij je aan de deur omdat ik niet kon slapen door je TV.Hij stond zo hard dat je me niet eens hoorde bellen en kloppen.Het scheelde heel veel toen je tv nog op de andere plek stond (of iets van die strekking).
Mocht dat niets uithalen kun je grover geschut in gaan zetten.
Ik snap alleen niet dat je niet veel eerder contact hebt opgenomen met de woningbouw, dit speelt namelijk al langer.
Voor ernstige geluidsoverlast op zo'n tijdstip kun je ook de politie bellen, de kans dat de sfeer daarna helemaal verziekt is is wel groot.
Vandaag even langsgaan en vriendelijkzeggen : he Henk ik was vannacht nog bij je aan de deur omdat ik niet kon slapen door je TV.Hij stond zo hard dat je me niet eens hoorde bellen en kloppen.Het scheelde heel veel toen je tv nog op de andere plek stond (of iets van die strekking).
Mocht dat niets uithalen kun je grover geschut in gaan zetten.
Ik snap alleen niet dat je niet veel eerder contact hebt opgenomen met de woningbouw, dit speelt namelijk al langer.
woensdag 7 augustus 2019 om 06:27
Letsgetlosttonight schreef: ↑07-08-2019 01:20Ligt eerder aan het huis dan aan die bewoner lijkt mij.
Nou, als je weet dat je in een gehorig huis woont, kun je daar als bewoner natuurlijk gewoon rekening mee houden.
Koptelefoon dragen op zulke late tijdstippen. Zachtjes deuren openen en sluiten etc.
woensdag 7 augustus 2019 om 07:06
Dat doet er m.i. ook totaal niet toe. Zegt hooguit iets over de intolerantie van TO t.o.v. andere muziek en taal. En ik denk zomaar dat ze er ook een probleem mee zou hebben als Frans Bauer of Amerikaanse tv-programma's dwars door de muren schalde, zeker op dat tijdstip.
Dat TO geluidsoverlast ervaart, is een probleem; dat bespreekt TO zelf nogmaals, met woningbouw of buurtbemiddeling, wijkagent o.d.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 07-08-2019 07:10
4.78% gewijzigd
woensdag 7 augustus 2019 om 07:10
Gezien TO die vannacht is gaan dragen, heeft TO die alsistasista schreef: ↑07-08-2019 03:03Dat vroeg ik me dus ook gelijk af. Doe een briefje in de brievenbus waarbij je aangeeft het zat te zijn en dat je bij blijvende overlast een melding doet bij de woningbouw of buurtbemiddeling inschakelt. Of koop oordopjes.
woensdag 7 augustus 2019 om 07:21
Ligt zeker voor een groot deel aan de woning. Zijn erg gehorig. Maar de bewoner kan er wel rekening mee houden, die weet ook dat het gehorig is.Letsgetlosttonight schreef: ↑07-08-2019 01:20Ligt eerder aan het huis dan aan die bewoner lijkt mij.
woensdag 7 augustus 2019 om 07:26
woensdag 7 augustus 2019 om 07:34
Klopt, Frans Bauer had ik ook niet fijn gevonden. Vind het gewoon asociaal dat er geen rekening word gehouden met buren. Heb iets van 4 uur geslapen, want vanmorgen werd ik wakker door weer harde tv.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑07-08-2019 07:06Dat doet er m.i. ook totaal niet toe. Zegt hooguit iets over de intolerantie van TO t.o.v. andere muziek en taal. En ik denk zomaar dat ze er ook een probleem mee zou hebben als Frans Bauer of Amerikaanse tv-programma's dwars door de muren schalde, zeker op dat tijdstip.
Dat TO geluidsoverlast ervaart, is een probleem; dat bespreekt TO zelf nogmaals, met woningbouw of buurtbemiddeling, wijkagent o.d.
Ik ga vandaag bellen naar de woningbouw en langs de buurman om aan te geven dat ik overlast van zijn tv heb.
woensdag 7 augustus 2019 om 07:37
Niet belangrijk. Maar was vannacht zo geïrriteerd dat het op dat moment heel belangrijk was. Maar elke andere taal of muziek is op dat tijdstip zwaar irritant.
woensdag 7 augustus 2019 om 07:40
Super irritant. Snap dat je er nijdig van bent.
Maarre, het is ook super irritant dat je erbij zegt dat HeT Om Een BuItEnLaNdEr GaAt.
In veel landen buiten NL zijn mensen uitbundiger en storen zich veel minder aan burengeluiden of buitengeluiden. In Milaan, Parijs, New York bijvoorbeeld..of Bangkok. Denk niet dat je dat bedoeld hebt.
Bel de woningbouw en bel desnoods de politie/wijkagent om een keer bij je buurman een babbeltje te maken. Loop een keer bij buurman binnen en kijk waar hij die tv heeft staan. Maak opnieuw de afspraak over die tv. Staat deze te dicht op de muur? Op kale vloer? In een hoek waar buizen lopen? Woont hij alleen, dan vraag die man om een draadloze koptelefoon te gebruiken of doe hem er een cadeau.
Ps. Ik heb ook naast luidruchtige buren gewoond. En aso's en viespeuken. Verschrikkelijk dat ze waren! *En die waren wit.
Maarre, het is ook super irritant dat je erbij zegt dat HeT Om Een BuItEnLaNdEr GaAt.
In veel landen buiten NL zijn mensen uitbundiger en storen zich veel minder aan burengeluiden of buitengeluiden. In Milaan, Parijs, New York bijvoorbeeld..of Bangkok. Denk niet dat je dat bedoeld hebt.
Bel de woningbouw en bel desnoods de politie/wijkagent om een keer bij je buurman een babbeltje te maken. Loop een keer bij buurman binnen en kijk waar hij die tv heeft staan. Maak opnieuw de afspraak over die tv. Staat deze te dicht op de muur? Op kale vloer? In een hoek waar buizen lopen? Woont hij alleen, dan vraag die man om een draadloze koptelefoon te gebruiken of doe hem er een cadeau.
Ps. Ik heb ook naast luidruchtige buren gewoond. En aso's en viespeuken. Verschrikkelijk dat ze waren! *En die waren wit.
woensdag 7 augustus 2019 om 07:43
Zeker niet. Net zo erg. Ik heb het al aangepast. Het maakt ook niet uit of hij Nederlands of buitenlands is. Had gewoon met mijn irritatie vannacht te maken, dat ik dat belangrijk vond om te melden.
woensdag 7 augustus 2019 om 07:47
Wat vervelend TO, Ik herken je probleem, alleen bij mij laten mijn buren hun kinderen tot 1.00 snachts rennen en gillen! Ook huurhuis, wil je niet ontmoedigen, maar de woningbouw kan alleen een buurtbemiddelingsgesprek aan gaan. Dit heb ik inmiddels gehad, helaas... dit heeft geen zoden aan de dijk gezet, sterker nog ze gaan harder doen, en de woningbouw kan verder niets doen. Of je moet het recht in eigen handen nemen maar dan zou ik nu in de bajes zitten! Door dit geintje zit ik aan de rustgevers. Ze zijn nu 6 weken opgedonderd en ik heb rust, maar hou mijn hart vast als de schoolvakantie weer afgelopen is! Ik hoop op de sloop hier! Sommige mensen hebben gewoon schijt aan andere mensen Ik Ik en nog eens Ik! Hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen.
''Geen woorden maar daden''