Dove buren?!

07-08-2019 01:05 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat heb ik een stomme dove,buurman!!! Het is verdorie bijna 1 uur, ik wil heel graag slapen, maar het enige wat ik hoor is eoa film waarin ze, denk ik, zijn taal spreken en zingen. Ik heb op de muren geklopt (lees gebonkt), appje gestuurd met verzoek om de tv zachter te zetten, ik ben aan de deur geweest. Maar of hij hoort de bel niet of doet gewoon de deur niet open.

Heb hem er een keer overdag over aangesproken. Hij vond het wel meevallen. Maar aangezien we in een kartonnen doos qua isolatie wonen hoor je echt letterlijk alles. Leefgeluiden snap ik, maar die tv zo laat, zo achterlijk hard aan hebben...dat snap ik niet. Hoor het echt letterlijk door het hele huis.

Hij heeft een tijd de tv op een andere plek gezet, dat scheelde echt enorm. Geen idee waarom hij hem terug heeft gezet. Maar deze buurman heeft sowieso overal schijt aan. Tot laat klussen, aanhangwagen met afval maanden laten staan....

Maar goed ik ga het proberen los te laten nu, oordoppen in en hoop dat Ik in slaap val.

Wilde het even de irritatie van me afschrijven. Misschien zijn er mensen die zich herkennen en ook zo'n buur hebben die met niemand rekening lijkt te houden.
missy-81 wijzigde dit bericht op 07-08-2019 07:38
2.48% gewijzigd
Tijdschriftenverslindster schreef:
07-08-2019 18:15
Waarom zou iemand nou ‘s nachts zijn heg willen knippen? Buiten het feit dat het overlast geeft, zie je dan toch niets? :whut:
Of midden in de nacht in een slaapkamer iets te lijf gaan met een slijptol. Ik stond echt met mijn mond open van verbazing. Heel de slaapkamer werd opgelicht door de vonken die van de slijptol af kwam en was bang dat de gordijnen vlam zouden vatten, maar wederom verbazing dat de mensen die eromheen wonen er niets van zeggen. Daarna het was al rond een uur of 2 snachts ging een dame met open ramen nog even haar huis stofzuigen.

Ik woon er nu 3 maanden maar ben alweer op zoek naar wat anders. Ben ook bedreigd door een Marokkaanse jongen, die een soort leider is van zoals hij het zelf noemt, zijn leger die hij aan het opleiden is om ons Hollanders te onderwerpen....knul is even oud als mijn zoon.

Gelukkig weet ik er mee om te gaan, maar gezellig is anders.
missy-81 schreef:
08-08-2019 11:38
Heb niet gebeld. Buurman kwam zelf langs om zijn excuus aan te bieden. :-] Dat waardeer ik echt. Hij heeft ook uitgelegd dat hij idd steeds slechter hoort en zijn dag en nachtritme heeft omgedraaid. Waarom is me niet duidelijk. Maar hij gaf aan er rekening mee te houden en een koptelefoon aan gaat schaffen. En als ik overlast heb ik een app moet sturen.
Fijn dat het zo is gegaan en hopelijk helpt het en houdt hij zich eraan.
Seriously?
Sjaantje, klinkt echt als een nachtmerrie waar jij woont. Wat een stelletje aso-buren heb jij zeg. Ik hoop dat je snel wat anders kunt vinden.
Wat fijn dat het is opgelost en wat lief dat hij excuses kwam aanbieden!
Sjaantje37 schreef:
08-08-2019 13:13
Of midden in de nacht in een slaapkamer iets te lijf gaan met een slijptol. Ik stond echt met mijn mond open van verbazing. Heel de slaapkamer werd opgelicht door de vonken die van de slijptol af kwam

Sleutel van de handboeien kwijt?

(het is natuurlijk helemaal niet om te lachen dit maar soms is het zo absurd dat je haast niet anders kan dan erom lachen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven