Dringend studio of kamer in vrouwenwoning

23-02-2021 15:00 87 berichten
Wegens een onveilige situatie (poging tot mishandeling en huisbaas die mij als schuldige aanwijst omdat ik klaagde) wil ik dringend uit mijn kamer. Ik heb al op kamernet gereageerd maar krijg ook veel woningen die gemeubileerd zijn, ik heb veel eigen spullen die ik mee wil nemen en wil best extra betalen hiervoor. Vrouwenwoning of studio. Budget 750 pm. Nu met nodige spullen bij moeder en reageer overal op. Ben er echt even doorheen.

Wie weet iets? Andere site? Een plekje? Geen mannen meer aub.
anoniem_6468fc9224fc6 wijzigde dit bericht op 24-02-2021 04:43
4.30% gewijzigd
En idd wat was de poging tot mishandeling. Want als ik het interpreteer op basis van al je topics hier had je al een mening over deze huisgenoot, heb je drama geschopt omdat er regelmatig iets kwijt is en hij is een tokkie dus de tokkie moet het wel gedaan hebben en heeft de huisbaas je drama niet gepikt en tegen je geschreeuwd.
SweetFirefly schreef:
24-02-2021 10:57
Dan kun je dus prima bij je moeder terecht lijkt me en staat je opmerking dat je gek van haar wordt niet in verhouding tot je huidige probleem.
Zelf moeder kan haar niet handelen thuis. Want ‘vies maken’ is een breed begrip ook. Als de ander zegt ‘zo schoongemaakt’ en het is niet naar de norm van to zal zij het nog steeds als ‘vies’ bestempelen. Dus wat de ander er van vindt doet er niet toe.
Alle reacties Link kopieren
Black_Phillip schreef:
24-02-2021 04:36
Ik verwacht dat je me beleefd aanspreekt en niet tegen me schreeuwt als ik je ergens op aanspreek, wat ik netjes en rustig doe tenzij ik je letterlijk betrap op stelen!

Ah, netjes en rustig was er dus van jouw kant al niet bij bij het incident. Snap je dan zelf niet dat dat niet helpt als je níet wil dat iets escaleert?

En toen jij de roostermaker 'aansprak', was dat volgens jou netjes en rustig of juist niet? De roostermaker was er in elk geval verre van gecharmeerd, dus ofwel jij kunt niet goed inschatten wat netjes en rustig is ofwel je stelling die je hierboven doet klopt niet.


Thordïs schreef:
24-02-2021 10:58
En idd wat was de poging tot mishandeling. Want als ik het interpreteer op basis van al je topics hier had je al een mening over deze huisgenoot, heb je drama geschopt omdat er regelmatig iets kwijt is en hij is een tokkie dus de tokkie moet het wel gedaan hebben en heeft de huisbaas je drama niet gepikt en tegen je geschreeuwd.

Hij gaf haar een duw schreef ze.
Thordïs schreef:
24-02-2021 10:53
En dat stelen, heb je daar keihard bewijs van? Want eerlijk gezegd kan ik me zo voorstellen dat jij er heilig van overtuigd bent en ondertussen gewoon ongelijk hebt. De wereld is immers gek en jij niet....
Ik zag hem in de portemonnee van de ander graaien zonder zijn toestemming.
Joh, jullie zijn rustig als je boos bent op iemand die keer op keer aso is?
Chienandalou schreef:
24-02-2021 10:57
In een gezamenlijke ruimte zou dat best raar zijn, maar wat iemand in zijn/haar eigen ruimte doet mag hij/zij toch echt zelf bepalen.
Ik zou op zoek gaan naar een plek voor jezelf. Waar je niet hoeft te interacten met anderen. Dat zal veel wederzijdse irritaties schelen.
Het ging om de woonkamer. Zijn stinkkamer was niet mijn probleem verder.

Een appartement kost al gauw 900+ euro, wat ik niet kan betalen. Ik doe mee met lotingwoningen en sla daarom ook meubels op straks zodat ik meteen kan verhuizen.
Black_Phillip schreef:
24-02-2021 12:20
Joh, jullie zijn rustig als je boos bent op iemand die keer op keer aso is?
Misschien niet. Maar de meesten van ons hebben niet keer op keer conflicten
Iemand iets illegaals zien doen en er niks van zeggen maakt je net zo schuldig vind ik.
Black_Phillip schreef:
24-02-2021 12:45
Iemand iets illegaals zien doen en er niks van zeggen maakt je net zo schuldig vind ik.
O
Alle reacties Link kopieren
Black_Phillip schreef:
24-02-2021 12:22
Het ging om de woonkamer. Zijn stinkkamer was niet mijn probleem verder.

Een appartement kost al gauw 900+ euro, wat ik niet kan betalen. Ik doe mee met lotingwoningen en sla daarom ook meubels op straks zodat ik meteen kan verhuizen.
Op kamernet zie ik ook wat studio’s staan, dan heb je iig geen huisgenoten.
Verder worden lieverkoekjes niet gebakken en heb je met huisgenoten je maar te schikken naar de al aanwezige afspraken.
Maar heel eerlijk zou ik ook niet zitten te wachten op een gezamelijke woonkamer en/of blower in die gezamelijke ruimte.
Vraag bij een bezichtiging dan ook naar de huisregels en evt een gesprekje aan met een van de vaste bewoners.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Alle reacties Link kopieren
Black_Phillip schreef:
24-02-2021 12:19
Ik zag hem in de portemonnee van de ander graaien zonder zijn toestemming.
Dat is raar inderdaad, en daar mag je best wat van zeggen. Op wat voor manier het geëscaleerd is snap ik nog niet helemaal. Jij sprak hem aan op dat hij in een portemonnee zat die niet van hem was. Hoe wist je sowieso dat het zijn portemonnee niet was?

Kan je niet op zoek naar een plek waar je geen huisgenoten hebt? Ik zou uitkijken naar een vakantiewoning of zoiets. En zolang je niet heel veel meer geld gaat verdienen zal je helaas altijd buren houden. Die kunnen best een keer na 22.00 lawaai maken. Zolang dat niet structureel is dan is het vaak een beetje “leven en laten leven”. Ik kan me ook ergeren aan bepaalde buren, maar zij ergeren zich vast ook aan mij.
Wel fijn dat iedereen weer oplossingen aandraagt voor een van de zoveelste problemen van TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven