Dringend studio of kamer in vrouwenwoning

23-02-2021 15:00 87 berichten
Wegens een onveilige situatie (poging tot mishandeling en huisbaas die mij als schuldige aanwijst omdat ik klaagde) wil ik dringend uit mijn kamer. Ik heb al op kamernet gereageerd maar krijg ook veel woningen die gemeubileerd zijn, ik heb veel eigen spullen die ik mee wil nemen en wil best extra betalen hiervoor. Vrouwenwoning of studio. Budget 750 pm. Nu met nodige spullen bij moeder en reageer overal op. Ben er echt even doorheen.

Wie weet iets? Andere site? Een plekje? Geen mannen meer aub.
anoniem_6468fc9224fc6 wijzigde dit bericht op 24-02-2021 04:43
4.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Black_Phillip schreef:
23-02-2021 20:33
Ja, al hoop ik dat het lukt.
Succes met je zoektocht! Niet makkelijk nu om woonruimte te vinden.

Verder wel eens met de persoon hierboven dat je erg gestresst lijkt en in conflict met veel mensen. Probeer even pas op de plaats te maken in je nieuwe huis, zodat het niet weer mis gaat.
Alle reacties Link kopieren
Black_Phillip schreef:
23-02-2021 15:20
Ik kan een vrouw aan, geen man van 2m.
Door deze opmerking vrees ik dat het samenwonen met jou ook niet echt makkelijk is.

Enfin, probeer een Facebook oproep. Er zijn verschillende groepen waar kamers worden aangeboden. Antikraak is ook een optie. Succes.
... high heels and a bad attitude
Alle reacties Link kopieren
Zucht. :facepalm:
leather schreef:
23-02-2021 20:38
Door deze opmerking vrees ik dat het samenwonen met jou ook niet echt makkelijk is.

Enfin, probeer een Facebook oproep. Er zijn verschillende groepen waar kamers worden aangeboden. Antikraak is ook een optie. Succes.
Met mij samenwonen is prima als je niet van me jat, alles vies maakt of blowt in huis.
madamecannibale schreef:
23-02-2021 20:35
Succes met je zoektocht! Niet makkelijk nu om woonruimte te vinden.

Verder wel eens met de persoon hierboven dat je erg gestresst lijkt en in conflict met veel mensen. Probeer even pas op de plaats te maken in je nieuwe huis, zodat het niet weer mis gaat.
Ja, ik heb bij deze huisbaas echt de nadruk gekregen op schoonmaken etc dus dat sprak mij enorm aan. Ze hebben zelfs een lijst met gewenst gedrag ( geen harde muziek om 11 pm etc etc). Dat alleen al zijn mijn twee grootste irritaties.


Binnenkort bezichtigen en evt tekenen. Kan een deel mee en sla een deel op. Evt later verkopen al wacht ik liever tot ik bij loting een volwaardig appt vind. Zie wel.
Ik ben op mezelf maar kom ook even kletsen af en toe, maak elke dag schoon (en verwacht dat je dat ook doet, even opruimen achter jezelf, doortrekken, dingen die een kind van 10 al doet), geen luide muziek na 22u, geen roken, geen drugs,en ja, vind het irritant als anderen dat doen. Of jij vrienden meeneemt, een uur per dag gitaar speelt interesseert me allemaal niet. Voor mijn part laat je je elke dag uitwonen door 5 man en stop je vis in de magnetron. Als je het maar opruimt.
Ik verwacht dat je me beleefd aanspreekt en niet tegen me schreeuwt als ik je ergens op aanspreek, wat ik netjes en rustig doe tenzij ik je letterlijk betrap op stelen!
Alle reacties Link kopieren
To, je kan beter alleen gaan wonen, want je hebt meer regels dan de Koningin.

Je wil nu ergens intrekken waar de mensen hun ritme en normen al hebben gevormd. Dat je spullen een x worden geleend of je eten wordt opgegeten hoort er soms bij. Wanneer je huisgenoot met een joint uit het raam hangt, dan heb je daar werkelijk helemaal niets over te zeggen en wanneer ze maar 1 week of per maand schoonmaken ook niet. Je nood is niet zo hoog wanneer het je nog lukt om zo een grote mond vol met eisen op te zetten.

Los het netjes op met je huisgenoot en de huurbaas. Praat het uit ipv aan een nieuw drama te beginnen met je gedram over regels.

Voor rust, reinheid en regelmaat kun je beter bij de nonnen in retraite gaan dan je intrek nemen in een gedeelde woning of studentenhuis. Jij past je aan, niet andersom.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wacht even... een levende vis?
Alle reacties Link kopieren
Ik zet je eisen even op een rij
- geen meubels
- geen mannen
- het moet rustig zijn
- geen muziek na 22 uur
- het moet schoon zijn
- er moet elke dag schoon gemaakt worden
- alles moet altijd opgeruimd zijn
- geen drugs
- niet roken
- iedereen moet beleefd zijn
- niet schreeuwen
- mijn huisdier moet mee
viva-amber wijzigde dit bericht op 24-02-2021 07:54
0.00% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Black_Phillip schreef:
24-02-2021 04:36
Ik verwacht dat je me beleefd aanspreekt en niet tegen me schreeuwt als ik je ergens op aanspreek, wat ik netjes en rustig doe tenzij ik je letterlijk betrap op stelen!
Dit is natuurlijk de kern van jouw probleem en als je hierin blijft geloven, ga je nergens fijn gezamenlijk kunnen wonen. Wat voor jou voelt als netjes en rustig aanspreken kan voor een ander als enorm aanvallend en onterecht voelen. Ik hoop dat je dat wil begrijpen, dat zou je een stuk sympathieker maken. (maar ik heb er een hard hoofd in)

Jij vind dat die anderen geen fatsoensnormen hebben, zij denken hetzelfde over jou. De meesten hebben liever een huisgenoot die blowt dan een huisgenoot die denkt de moeke van het huis te kunnen spelen terwijl ze nieuw binnenkomt.
Black_Phillip schreef:
23-02-2021 16:03
Graag alleen reageren met tips, ik ben op mezelf en superschoon, ook nooit drama in huis dus snap niet wat het probleem is.
Ga naar huis zeg sorry en doe normaal.
viva-amber schreef:
24-02-2021 07:46
Ik zet je eisen even op een rij
- geen meubels
- geen mannen
- het moet rustig zijn
- geen muziek na 22 uur
- het moet schoon zijn
- er moet elke dag schoon gemaakt worden
- alles moet altijd opgeruimd zijn
- geen drugs
- niet roken
- iedereen moet beleefd zijn
- niet schreeuwen
- mijn huisdier moet mee
Ja en een levende vis in de magnetron is blijkbaar wel bon ton
Mumper schreef:
24-02-2021 08:00
Ja en een levende vis in de magnetron is blijkbaar wel bon ton
Maar dat maakt geen herrie
Thordïs schreef:
24-02-2021 08:01
Maar dat maakt geen herrie
Das waar maar ik vind het echt zielig voor de vis
En een vis in een blender dan TO? Dat maakt wel herrie en geeft nog troep op de koop toe!
anoniem_399690 wijzigde dit bericht op 24-02-2021 08:39
2.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
24-02-2021 08:00
Ja en een levende vis in de magnetron is blijkbaar wel bon ton
Als je het maar meteen opruimt. Ik vraag mij ook af hoe je je kunt laten uit wonen door 5 mannen, terwijl mannen verboden zijn in huis...
Ik zie nu echt van die kelderseks voor mij.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Echt heel schoon kan dat ook nooit zijn
Misschien mogen de mannen wel langskomen maar niet blijven? Dan zou ik kijken voor een peeskamertje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet geloept, maar uit de reacties van TO maak ik op dat ze het lastig vindt zich te verplaatsen in de normen en levensritme van anderen. En dat ze eigenlijk niet kan accepteren dat anderen anders leven als zijzelf.
TO, je merkt ook hier dat dit niet prettig overkomt en dat dit reacties oproept. Dat jouw leefritme voor jou prettig is, wil niet zeggen dat andermans leefritme niet ok is. De meeste andere mensen zijn namelijk gewoon ok. Anders, maar ok.
Als dit voor jou echt zo lastig is, ga dan op zoek naar woonruimte waar je op jezelf kan zijn. Geen studentenhuis of constructies met gedeelde ruimtes. Dat past gewoon niet bij jou.
Geen huisgenoten die mannelijk zijn nee, vriendjes van over de vloer boeit me niet. Ik woonde er al een jaar. Ik kwam niet net kijken. Alleen woonde die idioot er 2 jaar en was wss vriendjes met de huisbaas. Ik vind het ook veelzeggend dat men het ok vindt om in een gedeeld huis te blowen, tokkie.
Alle reacties Link kopieren
Zou je niet meer richting anti kraak kunnen kijken? Dan vind je misschien een ruimte die je niet met anderen hoeft te delen. Kennelijk is het voor jou erg lastig om andere mensen te vinden met dezelfde wensen als jij of vind jij het lastig om je aan te passen. Ik zou dat dan ook niet op zoeken. Waarom zou je het jezelf onnodig moeilijk maken?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Black_Phillip schreef:
24-02-2021 10:45
Geen huisgenoten die mannelijk zijn nee, vriendjes van over de vloer boeit me niet. Ik woonde er al een jaar. Ik kwam niet net kijken. Alleen woonde die idioot er 2 jaar en was wss vriendjes met de huisbaas. Ik vind het ook veelzeggend dat men het ok vindt om in een gedeeld huis te blowen, tokkie.
En dat stelen, heb je daar keihard bewijs van? Want eerlijk gezegd kan ik me zo voorstellen dat jij er heilig van overtuigd bent en ondertussen gewoon ongelijk hebt. De wereld is immers gek en jij niet....
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft diegene eigenlijk gestolen van je?

En wat was de poging tot mishandeling?
Alle reacties Link kopieren
Black_Phillip schreef:
24-02-2021 04:27
Met mij samenwonen is prima als je niet van me jat, alles vies maakt of blowt in huis.
Dan kun je dus prima bij je moeder terecht lijkt me en staat je opmerking dat je gek van haar wordt niet in verhouding tot je huidige probleem.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Black_Phillip schreef:
24-02-2021 10:45
Geen huisgenoten die mannelijk zijn nee, vriendjes van over de vloer boeit me niet. Ik woonde er al een jaar. Ik kwam niet net kijken. Alleen woonde die idioot er 2 jaar en was wss vriendjes met de huisbaas. Ik vind het ook veelzeggend dat men het ok vindt om in een gedeeld huis te blowen, tokkie.
In een gezamenlijke ruimte zou dat best raar zijn, maar wat iemand in zijn/haar eigen ruimte doet mag hij/zij toch echt zelf bepalen.
Ik zou op zoek gaan naar een plek voor jezelf. Waar je niet hoeft te interacten met anderen. Dat zal veel wederzijdse irritaties schelen.
Wanna grow up to be
Be a debaser

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven