Droogrek voor lakens
dinsdag 1 oktober 2013 om 09:14
Ik ben onlangs verhuisd. In mijn oude huis had ik op zolder enkele draden gespannen om mijn was aan te laten drogen. Nu is in dit huis dit geen optie ivm plaatsgebrek en geen mogelijkheid om de draden aan te hangen. Voor kleding en handdoeken heb ik een droogrek (van Ikea), dat is geen probleem. Maar wat is nu de beste optie om mijn lakens te drogen? In het trapgat? Een groter rek? Wat zijn jullie tips en ervaringen?
dinsdag 1 oktober 2013 om 09:21
Ik gebruik een staand droogrek van blokker met 3 etages (ikea heeft ze van 4 etages) en daar hang ik mijn beddengoed aan. 1 keer dubbelvouwen en dan zigzaggend van spijltje naar spijltje
Ik heb 3 van dat soort rekjes dus kan een hoop wegwassen.
Over het algemeen is mn was met 24 uur droog
Over het algemeen is mn was met 24 uur droog
Wie wind zaait zal storm oogsten
dinsdag 1 oktober 2013 om 09:32
Ik heb 2 rekjes van Blokker, met van die zij armen. Mijn hoeslaken past daar helemaal overheen. Bij de andere passen mijn 2 lakens elk over zo'n arm heen als ik hem wel onder een stijle hoek uitklap.
Heb het ook wel aan een rekje aan de trap gehad en in het trapgat laten drogen en ik heb ook wel een balkon gehad waar ik het rekje aan kon hangen en mijn was aan op kon hangen.
Heb het ook wel aan een rekje aan de trap gehad en in het trapgat laten drogen en ik heb ook wel een balkon gehad waar ik het rekje aan kon hangen en mijn was aan op kon hangen.
dinsdag 1 oktober 2013 om 09:43
[img]http://img.tweedehands.nl/f/normal/1573 ... ek-rak.jpg[/img]
Zoiets is super wanneer je een grote tuin (zomer) /garage (winter).
anders inderdaad een beetje improviseren
Zoiets is super wanneer je een grote tuin (zomer) /garage (winter).
anders inderdaad een beetje improviseren
dinsdag 1 oktober 2013 om 10:38
dinsdag 1 oktober 2013 om 11:06
Ik hang de molton en het hoeslaken met twee kleerhangers aan de verwarmingsbuizen.
Dekbedovertrekken hang ik over zo'n rekje dat over de deur kan hangen. Die hang ik vaak aan diezelfde verwarmingsbuizen.
'S avonds voor het slapen doe ik de was, hang het op. Doorgaans is alles droog als ik de volgende dag uit mijn werk kom. Dan hoef ik er niet tegenaan te kijken.
Als ik veel wassen moet draaien en het droogrekje nodig heb, wil ik ook nog wel een tent maken van wat keukenstoelen en het dekbedovertrek.
Dekbedovertrekken hang ik over zo'n rekje dat over de deur kan hangen. Die hang ik vaak aan diezelfde verwarmingsbuizen.
'S avonds voor het slapen doe ik de was, hang het op. Doorgaans is alles droog als ik de volgende dag uit mijn werk kom. Dan hoef ik er niet tegenaan te kijken.
Als ik veel wassen moet draaien en het droogrekje nodig heb, wil ik ook nog wel een tent maken van wat keukenstoelen en het dekbedovertrek.
dinsdag 1 oktober 2013 om 12:13
quote:woepsie schreef op 01 oktober 2013 @ 09:27:
Moet je wel kijken wat voor n soort deur je hebt.
Een oude houten door, lijkt me niet erg best om steeds natte was overheen te hangen.Die deur is gewoon gelakt en de was komt echt niet zeiknat uit de wasmachine. Moet raar gaan als daar iets stuk van gaat.
Moet je wel kijken wat voor n soort deur je hebt.
Een oude houten door, lijkt me niet erg best om steeds natte was overheen te hangen.Die deur is gewoon gelakt en de was komt echt niet zeiknat uit de wasmachine. Moet raar gaan als daar iets stuk van gaat.
Zeg maar Spijker.