Droogrek voor lakens
dinsdag 1 oktober 2013 om 09:14
Ik ben onlangs verhuisd. In mijn oude huis had ik op zolder enkele draden gespannen om mijn was aan te laten drogen. Nu is in dit huis dit geen optie ivm plaatsgebrek en geen mogelijkheid om de draden aan te hangen. Voor kleding en handdoeken heb ik een droogrek (van Ikea), dat is geen probleem. Maar wat is nu de beste optie om mijn lakens te drogen? In het trapgat? Een groter rek? Wat zijn jullie tips en ervaringen?
dinsdag 1 oktober 2013 om 12:52
quote:toydinky schreef op 01 oktober 2013 @ 10:49:
Heb je geen plaats voor een droger,als je nu al plaatsgebrek hebt.
ik vindt het persoonlijk niks om wasgoed in een trapgat te hangen of om overal rekjes hebben te staan.
Bij ons staat het wasrekje op zolder, daar kom ik alleen om de was te doen dus vind dat niet zo'n probleem. Laatst moest hij in de studeerkamer staan, dat vond ik wel heel vervelend! Ding stond gruwelijk in de weg.
Het wasgoed hang bij ons gelukkig ook niet vervelend in het trapgat. Het hangt langs 2 muren omlaag, dus geen wasgoed waar je tegenaan loopt enzo. Gewoon netjes aan de kant.
Heb je geen plaats voor een droger,als je nu al plaatsgebrek hebt.
ik vindt het persoonlijk niks om wasgoed in een trapgat te hangen of om overal rekjes hebben te staan.
Bij ons staat het wasrekje op zolder, daar kom ik alleen om de was te doen dus vind dat niet zo'n probleem. Laatst moest hij in de studeerkamer staan, dat vond ik wel heel vervelend! Ding stond gruwelijk in de weg.
Het wasgoed hang bij ons gelukkig ook niet vervelend in het trapgat. Het hangt langs 2 muren omlaag, dus geen wasgoed waar je tegenaan loopt enzo. Gewoon netjes aan de kant.
dinsdag 1 oktober 2013 om 13:32
Bedankt voor de vele reacties. Leuk om te lezen dat ieder toch een eigen voorkeur heeft.
Een droger vind ik geen optie. Die zal hier dan alleen voor de lakens gebruikt worden en dat vind ik wat overbodig.
Het rekje staat hier ook op de zolder dus het staat niet direct in het zicht.
Ik ga denk ik toch maar eens kijken wat de opties in een rekje voor in het trapgat zijn of een groter rek.
Een droger vind ik geen optie. Die zal hier dan alleen voor de lakens gebruikt worden en dat vind ik wat overbodig.
Het rekje staat hier ook op de zolder dus het staat niet direct in het zicht.
Ik ga denk ik toch maar eens kijken wat de opties in een rekje voor in het trapgat zijn of een groter rek.