Dweiltje is dood...

13-02-2009 08:57 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mensen die al langer meedraaien op het forum kennen hem misschien nog. Dweiltje, mijn lieve, bange, mooie aanloopkat. Zes jaar geleden kwam hij mijn tuin in, verwilderd en uitgehongerd. Na een maand kreeg ik hem naar binnen, en hij is nooit meer weggegaan...

Tot nu. Hij werd een beetje sloom, maar hij was nooit de snelste of actiefste kat, en met rotweer wilde hij al nooit naar buiten. Maar toen hij voor eht avondeten van de bank kwam, en opeens 4 keer om viel, wisten we wel dat er iets mis was. Meteen de dierenarts gebeld, en de volgende ochtend konden we terecht. Toen was hij al in een hoekje achter de televisie gekropen. De dierenarts was niet heel hoopvol, maar gaf hem toch medicijnen, tegen kattenHIV, want ze dacht dat hij dat had. Vrijdag mochten we met hem terugkomen.

Maar eenmaal thuis ging het hard achteruit, hij lag alleen maar, en kwijlde van de misselijkheid. Om half drie, na nog twee telefoontjes na de dierenarts, is dweil overleden.

Mijn beste maatje, mijn lieve straatkat, hij is er niet meer. Geen grote pluizen meer, geen schootliggen als ik koffiedrink, geen kopjes, alleen maar leeg.
Ahhhh Allis wat rot! Het is toch een vriendje he.

Een hele dikke
Fijn dat Dweiltje nog zoveel fijne jaren bij je heeft gehad. Sterkte toegewenst. Ook voor Arrasje.
Zielig Allis!
Dweiltje heeft ongetwijfeld zes heerlijke jaren bij je gehad. Maar nu zit jij ineens met lege handen en dat is verdrietig.
ach wat sneu allis !

Jammer. Maar wel heel goed van je dat je deze aanloopkat zes mooie jaren hebt bezorgd!
Is dat alweer 6 jaar geleden? Wat vliegt de tijd, kan me het topic nog goed herinneren. Vond het zo'n lief, blij verhaal... Kut dat Dweiltje er niet meer is...
quote:_lente_ schreef op 13 februari 2009 @ 10:39:

Ach wat zielig... Die is dan vast met mijn kat aan het spelen in de kattenhemel. Ik heb onze kat eergister in moeten laten slapensamen over de ***rainbowbridge***
ik mis m gewoon, denk dat ik hem hoor soms in een hoekje. Nou ja, hij heeft het goed gehad.

De dierenarts heeft allerlei testen gedaan, ik vind dat ze goed heeft gehandeld, en de avond er voor dacht ik zelf ook nog niet dat het zo'n vaart zou lopen, dus hoe moet zo'n arts dat dan weten... Hij heeft allergieremmers gehad, en ontstekingsremmers, vocht, en voer tegen nierfalen... Alleen, hij heeft de tijd niet meer gehad om er op te reageren, het was heel snel afgelopen. Natuurlijk is er de kans dat ze een verkeerde diagnose heeft gesteld, maar hoe dan ook vind ik dat ze haar best heeft gedaan. het had denk ik allemaal neit geholpen.

Bedankt allemaal voor de steunbetuigingen, en iedereen die ook zijn dier heeft verloren, sterkte!
Agossie! Arme dweiltje! Zes jaar alweer... ik kan me dat topic nog goed herinneren.

Wat verdrietig dat je je kattenvriendje moet missen, Allis!
Ik kan me het topic over Dweiltje ook nog goed herinneren en dat dat alweer 6 jaar geleden is. Wat gaat dat hard.

Het is al meer gezegd maar wat heeft Dweil een geluk gehad dat hij in jouw tuin terecht kwam en 6 super jaren heeft gehad.
Sterkte!! Bah ik krijg het er koud van als ik het lees.. Verschrikkelijk om je maatje te moeten verliezen!
Wat naar voor je, Allis! Maar troost je met de gedachte dat je Dweiltje toch nog 6 mooie jaren hebt kunnen geven... je poezevriendje had het niet beter kunnen treffen!

Sterkte!
nou, dweiltje is blijkbaar verworden tot een adviestopic over hoe ik de vlekken uit de vloer krijg ofzo.
oh, dat staat een beetje dom, ik bedoel dat ik het onzin vind dat het topic is verplaatst. Het had niks met jullie welgemeende lieve berichtjes te maken.
Ik kan me het topic ook goed herinneren..vond het zo lief van je dat je de kat in huis hebt genomen.. Ik wens je super veel sterkte komende tijd.. je moet maar denken: Dwijltje heeft toch een heel mooi leven gehad bij jou, daar mag je trots op zijn :-)

Mijn kat is een paar maanden geleden overleden aan zuikerziekte..ook zo afshuwelijk oneerlijk..maar helaas gebeuren deze dingen.. over deze kat (en mijn vorige kat daarvoor) praat ik nog steeds veel over en de foto's hangen nog steeds aan de muur.. :-) elke keer als ik die katten zie, krijg ik het weer warm..zo gek hoeveel je van zo'n beetje kan houden he..

Veel liefs, Valencia
Hey lieverd,

't is gewoon hartstikke kut! En ja, dweil heeft het geweldig gehad bij je, je hebt 'm super opgevangen en het is, na wat stress, echt een zeldzaam lieve knuffelkat geworden. Ik vind het ook ontzettend rot en voor jou is het nog veel erger! Hij krijgt een mooi plekje in de tuin...
Ach Allis, wat naar voor je! Ik weet hoe het voelt, zo leeg in huis... Die lieve grote Dweil heeft het in ieder geval heel goed bij je gehad tot het laatste moment. En nu samen met mijn oude lieve kater over de eeuwige muizenjachtvelden
Ach, wat een verdrietig bericht! Ik wens je hee veel sterkte...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven