Ecowasbol
zondag 30 mei 2010 om 16:01
Ik las vanochtend foldertjes (tja, zondagochtend, duf en zo) en bij de Blokker schijnt een wasbol te koop te zijn waarmee je je was kunt reinigen zonder wasmiddel. Er zitten keramische steentjes in en iets metaligs. Voor de lieve prijs van 20 euro natuurlijk, want nieuw en heel erg Tell Sell achtig.
Wie heeft er een of wie overweegt het te proberen? Recensies?
Wie heeft er een of wie overweegt het te proberen? Recensies?
zondag 30 mei 2010 om 16:16
zondag 30 mei 2010 om 16:40
zondag 30 mei 2010 om 17:48
http://www.trouw.nl/groen ... t_ie_eigenlijk_wel__.html

zondag 30 mei 2010 om 21:01
quote:Groll schreef op 30 mei 2010 @ 17:32:
Doet me trouwens denken aan het metalen zeepje. Hoor je ook niks meer van.
Dat koop je één keer voor iets van 2 euro en gebruik je jarenlang. Het slijt namelijk niet. En het werkt fantastisch tegen de geur van uien/knoflook/etc. aan je handen.
Ik heb hem al jaren.
Die wasbol doet niets, oplichterij, het werkt hooguit tegen schoon zandbakzand (dan heb je ook genoeg aan het uitspoelprogramma).
Doet me trouwens denken aan het metalen zeepje. Hoor je ook niks meer van.
Dat koop je één keer voor iets van 2 euro en gebruik je jarenlang. Het slijt namelijk niet. En het werkt fantastisch tegen de geur van uien/knoflook/etc. aan je handen.
Ik heb hem al jaren.
Die wasbol doet niets, oplichterij, het werkt hooguit tegen schoon zandbakzand (dan heb je ook genoeg aan het uitspoelprogramma).
maandag 31 mei 2010 om 17:12
Ik heb na een tijd twijfelen ook zo'n bol gekocht en ben er wel tevreden over. Zoals in de gebruiksaanwijzing staat moet je voor de meer vervuilde was nog wel waspoeder gebruiken. Dus het werkt alleen bij licht en normaal vervuilde was. Dat iemand hier schrijft dat ze eerst haar poeder opmaakt hoeft dus niet.
Zelf vind ik de was zachter. Wat ik wel mis is de geur, omdat het totaal reukloos is. Daarom gebruik ik nog wel een scheutje wasverzachter.
Zelf vind ik de was zachter. Wat ik wel mis is de geur, omdat het totaal reukloos is. Daarom gebruik ik nog wel een scheutje wasverzachter.