Een kattendingetjesvraag.

01-12-2019 13:57 105 berichten
Hallo allen,

Zo'n 2x per jaar koop ik een kartonnen huisje voor balin en dat is zo vaak omdat hij het huisje sloopt. Tegelijkertijd ligt hij er heel graag in en is het in feite zijn lievelingsding hier in huis.

Nu mijn vraag: Weet iemand een kattenhuisje te vinden dat gemaakt is van stof of ander materiaal dat niet in kleine stukjes eindigt?
Ik heb al gekeken, maar kan het niet vinden.

Ik heb ook een mand, maar daar kijkt hij niet naar om.


Mijn dank is enorm!
Wat een leuk topic! Ik ben dol op katten in dozen. Mijn grote kater (5,8 kg) gaat altijd in de kleinste bol.com doosjes zitten met zijn dikke achterwerk. Vroeger durfde hij niet op schoot, maar als je dan een doosje op je schoot zette kwam hij wel :heart:
RikM schreef:
08-12-2019 15:33
Geef je het niet te snel op? Die doos daar raakt 'ie vanzelf een keer op uitgekeken. Meestal als er een nieuwe doos komt. ;-D

Wat gebeurt er als je de doos weglegt; gaat 'ie dan niet in het huisje?
Ik verwacht woensdag een pakketje van postnl en tot die morgen laat ik het huisje staan, is hij er dan nog niet in geweest, dan demonteer ik het en pak het in en geef het mee met de postbode. Dat figuur heeft dus lang genoeg de tijd.
MinkeDeWit schreef:
08-12-2019 15:58
Wat een leuk topic! Ik ben dol op katten in dozen. Mijn grote kater (5,8 kg) gaat altijd in de kleinste bol.com doosjes zitten met zijn dikke achterwerk. Vroeger durfde hij niet op schoot, maar als je dan een doosje op je schoot zette kwam hij wel :heart:
Lief! :heart:

Ik zet die van mij binnenkort buiten de deur. Er mag er maar één de meest eigenwijze zijn en dat is moi, toevallig.
Zo, de villa is retour en de knurft keek tevreden toe vanuit zijn krot. :hihi:
Alle reacties Link kopieren
:hihi:

Ik heb ik mijn hele leven al veel katten gehad en dit zijn de favorieten (buiten ‘schoot’):

1. Kartonnen doos, eventueel met krant. Géén dekentje. De ene kat wil hem open, de ander graag dichtgevouwen (met kruipgat). Handig, die krant, scheur af en toe wat pagina’s af of vervang hem helemaal.

2. Rieten mand, zónder dekentje, zonder iets. Lekker bobbelig en je kunt het ook zo lekker slopen. In de winter een krant. Mag open zijn of zo’n rond huisje met handvat.

3. Schapenvacht in een dienblad. Alleen in de winter in gebruik.

4. Bed, als er een mens in ligt of zodra de elektrische deken aan het voorverwarmen is in de winter.

5. Vilten (wol) mandje. Het is een heel mooi design geval maar alleen in gebruik als alle stoelen bezet zijn en niemand een schoot beschikbaar heeft. Oh en alleen dan nog in de winter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven