Een kijkje onder het bed

05-06-2009 13:09 53 berichten
Vandaag deed ik even mijn rondje met de stofzuiger door de slaapkamers. Even onder het bed..... en ik vond dus alleen een stofnest.

Vroeger was het veel gezellig onder het bed. Tijdschriften, oude knuffels, ondergoed, eeen boek. Soms een stom fitnessapparaat dat ik na één keer gebruiken wegschoof. Het bed was een ideale plek om dingen tijdelijk te verbergen en vervolgesn te vergeten. Vroeger stofzuigde ik er trouwens ook niet wekeljks.

Ik mis de verborgen schatten wel een klein beetje.

Dus, door naar mijn dochters slaapkamer. En... wat vond ik onder haar bed? Een Duploblokje, verloren knuffel, een sok en een lang vergeten boekje. Heerlijk om ze weer terug te vinden.

Ik vroeg me af, zijn er meer mensen die regelmatig fantastische ontdekkingen onder het bed doen? Of moet je er nodig weer eens een kijkje nemen of dat spannende boek er misschien onder is verdwenen?
Alle reacties Link kopieren
De motors, heb een electrische boxspring. Verder een stekkerdoos voor telefoonlader, wekkers en electrische deken, een laptop-shootding en een dvdspeler die het niet meer doet (ehhhh). Uiteraard ook heel veel stof :D
Alle reacties Link kopieren
kattedrollen,kattenkots.....sindsdien mijndeur maar op slot..
quote:miss dubbelfriss schreef op 05 juni 2009 @ 14:11:

[...]

Een BOM!!! OPgepast allemaal, EINSTEIN heeft 2 BOMMEN onder haar bed......

*BOEM* BOEM*

Zou je denken?

Dat verklaart wel het tikken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven