Eettafelstoelen

19-07-2019 20:51 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onlangs hebben we een nieuwe eettafel gekocht (stalen kruispoot) en ik ben nu op zoek naar eettafelstoelen. Maar jeetje wat is dat moeilijk! Mijn vriend en ik hebben ook een totaal verschillende smaak op dat gebied en we komen er gewoon niet uit. Ik zoek nu eigenlijk een combi van onze smaken of gewoon totaal iets anders. Het moet wel goed schoon te maken zijn. Dus liever geen stof denk ik. We houden niet van een swingframe of zo’n modern hard plastic kuipstoel.

Wat voor stoelen hebben jullie of hebben jullie nog ideeen qua stoelen of winkels?
sjiraf wijzigde dit bericht op 19-07-2019 20:53
9.11% gewijzigd
minnimouse schreef:
19-07-2019 21:35
Dan nog.
Die rugleuning is volgens mij heel recht (heb er weleens opgezeten dacht ik).
Wij hebben ze ook, met kussentje om op te zitten. Maar de leuning is niet heel recht. Ik moet een kussentje in mijn rug doen om lekker te zitten.
Deze gaan we dan ook snel vervangen.
eekhoorn12 schreef:
19-07-2019 21:45
Ik zie eigenlijk weinig verschil tussen jouw smaak en die van je vriend..
Die van man zijn wel heel massief van onder. Als je dat onder een tafel hebt haal je wel de ruimtelijkheid weg.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
In welke regio woon je, TO?
Welke poot heeft die tafel?

Afbeelding
Afbeelding
“Don’t look back – you’re not going that way.”
De bovenste tickel. Wij wonen vlakbij Eindhoven Minnimouse.
Sjiraf schreef:
19-07-2019 22:03
De bovenste tickel. Wij wonen vlakbij Eindhoven Minnimouse.
Ik ken wel een winkel in de regio waar je wellicht wat van jullie smaak zult vinden. Ik stuur je een pb.
Hier ook de Ingolf van Ikea met en kussentje. We hebben de witte. Ik vind ze prima zitten, geen houten kont en vind de rechte rugleuning ook meevallen. Maar wij zitten er niet vaak. Alleen met spelletjesavonden zitten we aan de tafel. Ik vind de stoelen dus ook niet heel belangrijk. Ik wilde vooral niet te duur en landelijk.
En Aktiewonen: https://www.aktiewonen.nl/eettafelstoelen/
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Afbeelding
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Rofra heeft vaker ook wel mooie dingen, is wel niet erg goedkoop.

https://www.rofrahome.nl/eetkamerstoele ... erstoelen/
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

minnimouse schreef:
19-07-2019 21:35
Dan nog.
Die rugleuning is volgens mij heel recht (heb er weleens opgezeten dacht ik).
Wij hebben inderdaad een kussentje op de stoelen, en verder staan ze erg leuk. Wij zitten er alleen om wat te computeren en te eten, en dat gaat prima. Verder zitten wij op de bank.

Deze stoel is echt heel erg fijn voor lange mensen. Wij hebben hier ook naar gekeken.
Bedankt voor de reacties! Ik zal straks eens samen met mijn vriend eens plaatjes en linkjes bekijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven