elctrische apparaten Lidl
maandag 5 maart 2012 om 11:12
Ik was van plan een nieuwe mixer te kopen, omdat er bij de mijne geen kneedhaken zitten en hij al te oud is om die er nog bij te kopen.
Nu zie ik er in de folder van de Lidl eentje staan voor 13 euro.
Ben wel een beetje huiverig voor de kwaliteit zeg maar.
Wie heeft er weleens electrische apparaten gekocht van het merk Silvercrest bij de Lidl en wat kun je zeggen over de kwaliteit.
Nu zie ik er in de folder van de Lidl eentje staan voor 13 euro.
Ben wel een beetje huiverig voor de kwaliteit zeg maar.
Wie heeft er weleens electrische apparaten gekocht van het merk Silvercrest bij de Lidl en wat kun je zeggen over de kwaliteit.
odi et amo
maandag 5 maart 2012 om 11:20
Super kwaliteit, vergis je niet. Dit soort winkels heeft ' de naam' b kwaliteit te hebben, maar is echt niet zo!
Ik heb een espresso apparaat van ze. De hele buurt wil hier koffie drinken, zooo lekker. Heb m al 2 jaar, niks geen problemen mee.
Mn pa heeft een mini blendertje van de Lildl voor 10 Euro, ook een superding.
Ik heb een espresso apparaat van ze. De hele buurt wil hier koffie drinken, zooo lekker. Heb m al 2 jaar, niks geen problemen mee.
Mn pa heeft een mini blendertje van de Lildl voor 10 Euro, ook een superding.
maandag 5 maart 2012 om 11:24
Ik gebruik mijn mixer ook niet iedere week, maar wel handig voor cake, slagroom e.d. Voor een taart die ik wil gaan maken heb ik nu de kneedhaken nodig, vandaar. Die ga ik ook niet dikwijls gebruiken want pizzadeeg enzo doe ik in mijn broodbakkertje.
Best de moeite waard dus voor dat geld.
Bedankt voor jullie reacties
Best de moeite waard dus voor dat geld.
Bedankt voor jullie reacties
odi et amo
maandag 5 maart 2012 om 11:44
Ik heb geen mixer, maar wel een videocamera van Silvercrest en die is erg goed. Kostte maar 60 euro, en hij maakt betere beelden dan de Sony die ik daarvoor had. Ook wel eens een Nytech fototoestel gekocht bij de Lidl en daarmee heb ik zelfs foto's gemaakt die een prijs gewonnen hebben en gepubliceerd zijn.
..
maandag 5 maart 2012 om 11:51
Dit vind ik altijd leuk spul om uit te pluizen. Het lijkt er sterk op dat Silvercrest rebranded Beko of De'Longhi producten zijn. Beko is een super grote electronica bouwer van Turkse afkomst en De'Longhi en bekendere bij ons uit Italie. Sowieso is Silvercrest zelf niks. Dat is gewoon een merkje en maken zelf geen producten. Praktisch al het spul wat je bij dit soort ketens koopt is rebranded.
maandag 5 maart 2012 om 12:01
Mijn ervaring is dat het nogal verschilt. Over de mixer heb ik geen idee hoor, maar heb een elektrische rolbezem (prima), een tondeuse (ook prima tot nu toe, heb m net) en een oorthermometer. Die laatste is helemaal flut, echt niet betrouwbaar.
Maar ik zou zeker niet bij voorbaat aannemen dat het niks is.
Maar ik zou zeker niet bij voorbaat aannemen dat het niks is.
maandag 5 maart 2012 om 13:05
quote:reizigster2004 schreef op 05 maart 2012 @ 12:29:
Wat is in vredesnaam een elektrische rolbezem???
Een soort oplaadbare kruimeldief met lange steel/automatisch stoffer en blik. Ideaal om droog vuil op te vegen/zuigen zonder dat je de hele stofzuiger moet gebruiken.
Hééél handig met een peuter van 2,5 en een 30 weken zwangere buik. (maar ook hééél truttig, )
Wat is in vredesnaam een elektrische rolbezem???
Een soort oplaadbare kruimeldief met lange steel/automatisch stoffer en blik. Ideaal om droog vuil op te vegen/zuigen zonder dat je de hele stofzuiger moet gebruiken.
Hééél handig met een peuter van 2,5 en een 30 weken zwangere buik. (maar ook hééél truttig, )