Elektrische bedbodem en dekmatras

30-08-2013 20:02 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een elektrische bedbodem. Alleen wil ik niet die gleuf in het midden. Kan ik een dekmatras op de twee losse matrassen leggen?

Alvast bedankt voor het meedenken.
Nee
Je hebt topmatrassen die half door midden zijn. Zoek even op splittopper
Ja, dat kan. Wij hebben het ook. Het is wel een duur grapje. Naast de matras heb je ook speciale hoezen namelijk.

We hebben overigens onder het dekmatras nog een 'liefdesbrug', anders zou het dekmatras teveel indeuken. Het bevalt erg goed.
Dan heb je toch nog steeds een gleuf in het midden....
quote:LillyFeeee schreef op 30 augustus 2013 @ 20:19:

Dan heb je toch nog steeds een gleuf in het midden....?
Ik snap je even niet Lilly, Nee, je hebt geen gleuf. Bij ons tenminste niet. Er liggen twee normale matrassen in bed, daar tussen zo'n brug. Over die matrassen een topdekmatras met een split bovenaan zodat de elektrisch verstelbare bedbodems hun werk nog kunnen doen.
De split is toch een gleuf of ben ik nou gek? Je krijgt in ieder geval nooit twee aaneengesloten matrassen.
O, dat bedoel je Nee, je bent niet gek. Je hebt er alleen geen last van, want je kussens liggen daarop.
maar als je er een dekmatras overheen legt dan kan je toch alleen samen omhoog anders gaat de matras toch scheef
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Nee hoor, je kunt afzonderlijk omhoog en omlaag omdat het dekmatras een split heeft.

Ik zoek er wel een plaatje van. Moment.
Groot kussen heb je dan Ik zou nog steeds in het gat liggen deels.
Wij hebben ook zo'n topper met split. Je ligt wel heel raar als het je lukt om in het gat te liggen

Nee hoor, werkt perfect en slaapt nog beter.
quote:LillyFeeee schreef op 30 augustus 2013 @ 20:42:

Groot kussen heb je dan Ik zou nog steeds in het gat liggen deels.

Nee hoor, echt niet. Daarnaast: we hebben een groot bed, 210 lang, dus die kussens kunnen ook wat naar beneden zeg maar.

Met topper slaapt zoveel beter dan zonder, dat hadden we eerder moeten doen.
Maar het voetendeel dan?
Dat heeft geen split inderdaad. Maar ik zet dat deel ook nauwelijks omhoog. En als het al omhoog gaat, dan maar een heel klein stukje. Dat gaat prima.
Mmm, ik heb net een nieuw topmatras. Zonder die split. Lig er alleen in, ben sinds drie maanden vrijgezel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven