Elektrische sfeerhaard

17-02-2016 06:44 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een sfeerhaard voor in de serre, we hebben er nu 1 met gelpotten maar omdat we niet kunnen ventileren ruikt het niet prettig. Ik denk nu aan een electrische sfeerhaard, bij de bouwmarkten zie ik mooie en betaalbare hang haardjes, maar ik vraag me af hoe het vuur eruit ziet?

Iemand ervaringen hiermee?
Lelijk. Want anders waren ze wel duur geweest.

Maar als je het toch zelf wil zien: gewoon kopen en proberen en retouren als het niet mooi is.
Maar een haard met gelpotten verwarmd het vertrek toch ook? En is zo'n goedkope sfeerhaard op electra niet meer voor de sier?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Volgens Youtube lijken ze net echt.

Bio-ethanol haarden zijn gevaarlijk zie ik net.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Wij hebben een haardombouw met 3 grote glazen vazen er in en met in elke vaas een grote kaars als haard. Komt dichtbij the real thing, heeft echt vuur, geeft gezellige sfeer en is goedkoop.
Love is the meaning of life
Ik heb er een via marktplaats en ik sta in 80% van de keren dat iemand hem aanziet uit te leggen dat het fake is. Dus zo lelijk is ie blijkbaar niet.

Misschien kunnje op youtube een filmpje vinden van de haard die je op het oog hebt om te zien hoe hij 'brandt'.
Ik heb er een, het is anders als een echte haard maar ik zet hem wel eens aan om het even snel wat warmer in huis te maken. Ligt er wel aan wat voor een je neemt sommige zijn echt lelijk als je ze aan zet.

Die van mij komt bij een speciaalzaak vandaan en konden we kijken hoe die brand, wat pollen al zegt kijk of je eventueel op you tube een filmpje kan vinden hoe die brand.
Ik heb sinds afgelopen december een elektrische sfeerhaard. Er zitten 2 warmte standen op en je kunt hem ook gebruiken zonder warmte. Het vuur kun je instellen op 3 verschillende standen.
Je kunt ze vaak in de bouwmarkt bekijken, ook hoe ze branden. Wij hebben er ook eentje, ik vind het leuk staan.
Wij hebben er ook eentje in de slaapkamer. Staat wel gezellig, maar ging meer om het idee dat we dan even snel de kamer op kunnen warmen omdat het daar vaak steenkoud is of de verwarming moet zo hoog dat het hele huis warm wordt. Zou ook even kijken bij de bouwmarkt ofzo voor het idee en filmpjes opzoeken
Die van tulp zijn erg mooi
Ik vind ze leuk.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Een buurvrouw van mij heeft er een in huis. Aangekleed met een mooie ombouw die ze bij de Kringloop winkel vond. Het ziet er heel aardig uit.
Is het alleen om naar te kijken of ook voor verwarming? Bij ons zitten radiatoren in de serre maar dat verwarmt bij lange na niet voldoende in het najaar en de winter. Mijn man heeft een gaskachel (met afvoer naar buiten) geinstalleerd en nu kunnen we er het hele jaar door zijn. Geen sfeer maar wel heerlijk warm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven