Elektrische sfeerhaard
woensdag 17 februari 2016 om 06:44
Ik wil graag een sfeerhaard voor in de serre, we hebben er nu 1 met gelpotten maar omdat we niet kunnen ventileren ruikt het niet prettig. Ik denk nu aan een electrische sfeerhaard, bij de bouwmarkten zie ik mooie en betaalbare hang haardjes, maar ik vraag me af hoe het vuur eruit ziet?
Iemand ervaringen hiermee?
Iemand ervaringen hiermee?
woensdag 17 februari 2016 om 07:59
woensdag 17 februari 2016 om 08:09
Ik heb er een, het is anders als een echte haard maar ik zet hem wel eens aan om het even snel wat warmer in huis te maken. Ligt er wel aan wat voor een je neemt sommige zijn echt lelijk als je ze aan zet.
Die van mij komt bij een speciaalzaak vandaan en konden we kijken hoe die brand, wat pollen al zegt kijk of je eventueel op you tube een filmpje kan vinden hoe die brand.
Die van mij komt bij een speciaalzaak vandaan en konden we kijken hoe die brand, wat pollen al zegt kijk of je eventueel op you tube een filmpje kan vinden hoe die brand.
woensdag 17 februari 2016 om 08:38
Wij hebben er ook eentje in de slaapkamer. Staat wel gezellig, maar ging meer om het idee dat we dan even snel de kamer op kunnen warmen omdat het daar vaak steenkoud is of de verwarming moet zo hoog dat het hele huis warm wordt. Zou ook even kijken bij de bouwmarkt ofzo voor het idee en filmpjes opzoeken
woensdag 17 februari 2016 om 09:45
Is het alleen om naar te kijken of ook voor verwarming? Bij ons zitten radiatoren in de serre maar dat verwarmt bij lange na niet voldoende in het najaar en de winter. Mijn man heeft een gaskachel (met afvoer naar buiten) geinstalleerd en nu kunnen we er het hele jaar door zijn. Geen sfeer maar wel heerlijk warm.