Ellende met de wasmachine
maandag 13 juni 2011 om 22:44
maandag 13 juni 2011 om 23:06
quote:zusenzoo schreef op 13 juni 2011 @ 23:01:
Vilma, sorry maar ik zit mij hier rot te lachen!
Hopelijk werkt je machine morgen weer, mijn tips waren oprecht, zoals je vast wel weet
Maar dit topic is hilarisch geworden, thanks!
Hahahaha, ik ook, had ik niet gedacht
Tuurlijk weet ik dat je tip oprecht was en Poldervrouw berichtte ook dat haar machine ook zo werkt
Toch vreemd dat het filter schoon was want ik heb laatst wel de hondenmand erin gewassen.
Vilma, sorry maar ik zit mij hier rot te lachen!
Hopelijk werkt je machine morgen weer, mijn tips waren oprecht, zoals je vast wel weet
Maar dit topic is hilarisch geworden, thanks!
Hahahaha, ik ook, had ik niet gedacht
Tuurlijk weet ik dat je tip oprecht was en Poldervrouw berichtte ook dat haar machine ook zo werkt
Toch vreemd dat het filter schoon was want ik heb laatst wel de hondenmand erin gewassen.
maandag 13 juni 2011 om 23:20
quote:zusenzoo schreef op 13 juni 2011 @ 23:16:
Ik doe mijn filter om de paar maanden en die is dan echt ranzig, ook door de hond en gewoon stof en haren.
Wat doe je met dat filter?
Is dat zo'n luikje waarachter een draaiknop zit die je opendraait waar dan vies water ( en eventueel een knoop ofzo) uitkomt, onderaan de voorkant van de wasmachine?
Ik doe mijn filter om de paar maanden en die is dan echt ranzig, ook door de hond en gewoon stof en haren.
Wat doe je met dat filter?
Is dat zo'n luikje waarachter een draaiknop zit die je opendraait waar dan vies water ( en eventueel een knoop ofzo) uitkomt, onderaan de voorkant van de wasmachine?
maandag 13 juni 2011 om 23:27