En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Jeetje Etosh, wat erg. En dat met die kou. Heb je veel tijd om rondjes te lopen? Bij alle buren een foto met vermist in de bus gooien?

Sterkte .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Heb je een voortuintje Etosh? Dan kan je een vangkooi huren/lenen bij de dierenambulance, moet je wel vaak kijken of die erin zit. Maar een vriendin van mij heeft zo haar kat weer gevangen die zo bang was.
O Etosha, wat ellendig meid......

Poezen kunnen wel een paar dagen op één plek blijven zitten.

Ik hoop dat ze moed verzamelt om weer tevoorschijn te komen als ze je hoort. Helaas kan dat even duren.

We leven mee hoor!

Etosha, heb je 's avonds al eens gezocht met een zaklamp? Dan zie je de ogen beter. En ook boven in de bomen schijnen. Mijn oudste is ook een keer verdwenen (paar uurtjes maar) en toen zat zij boven in een boom in het steegje achter mijn huis.
Wat heerlijk voor jullie Leo! Ik heb zelf ook eens zo afschuwelijk lang gezocht en gewanhoopt vanwege een van mijn katten. Die bleek op 10 meter hoogte over een nok heen geklommen te zijn en kon niet meer terug. Ze werd gered door een hele stoere brandweerman
Jeetje, zomaar 9 bladzijden erbij in een paar uur tijd.

En niet voor niets!!!!

(hoewel de meeste pagina's gevuld zijn met jullie ongeduld, stelletje mafkezen )

Super, geweldig, echt fantastisch dat Lotje er weer is! En dan ook Siep nog!

(Oké, een beetje laat, na al die pagina´s en een beetje mosterd, maar ik doe graag nog even mee! )

Wat zul jij blij zijn, Leo!! En wat zal Lotje enorm tevreden gaan genieten van al jouw aandacht en liefde. Die gaat noooooit meer weg, zeker weten.

Zoebie, hopelijk valt het mee bij de dierenarts en kun je nog heel lang van haar thuiskomst genieten. Het klinkt wel een beetje eng.

Wat hebben die beestjes toch? Eerst collectief verdwijnen en dan weer tegelijk terugkomen. Ze zitten ons gewoon in de maling te nemen hoor, zeker weten!

Etosha, wat rot dat jij nu ook hiermee te maken krijgt. Is ze al vaker weggeweest? Heb je een foto van haar? Grijsblauw klinkt wel errug mooi.... Hopelijk put je moed uit deze succesverhalen. Ik duim voor je!
Etosha, sterkte meid!

Zoebie, jij ook veel sterkte, ik hoop dat alles goed is met Siep! Wel fijn dat hij weer terug is!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Viva Angel5 schreef op 17 februari 2010 @ 17:57:

Ik heb hem er even bijgezet Olijf. Er is iets mis met de profielen waardoor je zelf niks kan veranderen...
Ik ben mijn eigen bananenschil
jemig, Siep ook weer terug!! Joepie, en ik hoop dat het meevalt bij de dierenarts!!

Ff bijlezen hier....
Wat een mooi verhaal, en wat vreselijk fijn dat het poezebeest weer terug is

*beetje emotioneel hiervan *snif*
Goh Leo, wat een verhaal zeg!! Ik kan me goed voorstellen hoe erg Lot wel niet moet meuren zeg Nou ja, dat zal gauw weer overgaan. Ik denk dat jij de hele avond aan de knuffel bent!

Jemig, nog 3 vermiste katten...bah, het zou niet moeten mogen. Dames, hou moed, je ziet het aan de vandaag teruggekomen katten: het kan écht!!

Zoebie, laat je het even weten als je meer nieuw hebt? Ben erg benieuwd wat er met Siep aan de hand is. Maar wat heerlijk dat hij er ook weer is!
Goed verhaal Leo!

Etosha wat naar! Hou moed hoor, de poeskes hebben echt minder last van de kou dan wij en ze zijn slim!

Zoeb, ik duim ook voor je dat het weer helemaal goed komt met Siep!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
En wat een leuke foto van Lotje hiernaast trouwens, het is net of ze een beetje lacht!
quote:Splinter02 schreef op 15 februari 2010 @ 22:38:

Kallilope, wat voor katten heb jij?

Een vrouwtje, volgens de dierenarts is het een echte 'rooie', maar eigenlijk is ze wit met rood. Met een witte met een rood rood vlekje erop. Dertien of veertien is ze nu volgens mij, maar dat zie je nog helemaal niet aan haar. Alleen heeft ze artrose in haar achterpoten.

En dan hebben we ook een mannetje, een cyperse, van ongeveer 2,5. Die hebben we uit het asiel gehaald, en daar mankeert nogal wat aan (epilepsie, waarschijnlijk slechtziend en nog wat van die dingen), maar hoe ouder die wordt, des te beter het gaat. Hij is wel ontzettend dom.

quote:delphicat schreef op 16 februari 2010 @ 15:53:

Voor iedereen die wel eens last heeft van kattenpoten over het toetsenbord is er nu een oplossing: PawSense. Een programma dat detecteert of een kat over de toetsen loopt en dan de boel sluit en enge geluiden gaat maken. Briljant!

Toen ik het enge geluid dat op die website te vinden is net afspeelde, werd Poef direct geërgerd wakker

Dat lijkt me wel wat! De oudste heeft wat tegen mijn toetsenbord en probeert alle toetsen er altijd uit te trekken en te bijten. Met '8' is het bijna gelukt, die hangt er half uit.

Trouwens wel zielig, al die verhalen over vermiste katten hier. Gelukkig zijn er twee terecht!
Liever elitair dan een pauper!
quote:Poezewoes schreef op 17 februari 2010 @ 20:00:

Goed verhaal Leo!

Heb je mijn tweede blog van vandaag gezien op hyves?

Ik heb je even geroemd en bedankt (vanwege de titel).
quote:eleonora schreef op 17 februari 2010 @ 20:21:

[...]

Ik heb je even geroemd en bedankt (vanwege de titel).
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:eleonora schreef op 17 februari 2010 @ 20:21:

[...]

Ik heb je even geroemd en bedankt (vanwege de titel).hah,daar gaat je anonimiteit....poez
Jeee, ik lees opeens heel veel over verdwenen katten hier. Helaas is de mijne anderhalve week geleden verdwenen en sinds afgelopen vrijdag weet ik dat ze dood is... Des te fijner te lezen dat het niet bij iedereen verkeerd afloopt!
Wat erg voor je Alice.....
Alice, wat naar
Stressed is just desserts spelled backwards
Gatver wat verschrikkelijk Alice. Heel veel sterkte, weet hoe naar het is om je kat op die manier te verliezen. .
Eleonora en Zoebie! Fijn dat poezels weer terug zijn!!!

Zoebie was je al geweest na het dierenartsbezoek?

Er is hier niet meer bij te lezen zo snel gaat het soms

Alice wat rot dat je kat overleden is!
Ooooooo, Eleonora, is ze terug???? Wat vind ik dat fijn voor je! Ik heb een rukdag (en dat komt niet alleen doordat ik ook een poes kwijt ben) en dit nieuws komt dus als geroepen.

Wat fijn voor je!!!!!
.
Ik lees hier af en toe stiekem mee en geniet dan van jullie poezenverhalen. Zo herkenbaar! Helaas heb ik zelf (nog) geen kat, dus ik kan niet meetetteren.

Nu wil ik even reageren, na het verhaal van Lotje. Zo ontroerend. Leo, wat héérlijk dat ze weer terug is! En wat lief dat ze meteen weer helemaal haar plekje heeft in huis.

Zoebie, ook blij om te lezen dat jouw kat er weer is. Hopelijk komt hij er snel bovenop.

En ik hoop dat de andere vermiste poezebeesten ook heel snel weer hun huis binnenwandelen (met een blik van: ja, wat nou )
Oh Alice, ik lees nu pas jouw reactie. Wat verdrietig voor je

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven