En we tetteren door over onze dieren
maandag 15 februari 2010 om 22:16
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.
Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!
Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen
Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):
De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen
Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!
Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen
Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):
De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen
Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier

zaterdag 27 februari 2010 om 18:06
quote:delphicat schreef op 27 februari 2010 @ 18:03:
En lieve tetteraars, zouden jullie me hier even weg willen schoppen?
Ik moet hard werken aan een onderzoeksvoorstel, waarmee ik wellicht ook een droombaan kan vinden. Dus even een poosje niet tetteren voor mij... ---->>
Ik moet hard werken aan een onderzoeksvoorstel, waarmee ik wellicht ook een droombaan kan vinden. Dus even een poosje niet tetteren voor mij... ---->>
Ik ben mijn eigen bananenschil
zaterdag 27 februari 2010 om 18:08
quote:Poezewoes schreef op 27 februari 2010 @ 18:02:
Ik heb gekoeld met lauw water en zit nu in het vet, maar het doet wel zeer. Kan er niets tegenaan verdragen.
Ben gelukkig alleen dit weekend, kan ik zo zielig zijn als ik zelf wil
Heb mezelf nu een troostwijntje ingeschonken. Proost.
Ik heb hier iets tegen brandwonden voor dieren. En toen ik een keer ging kaasfondueen met mijn laatste ex toen was ik spiritus vergeten te halen. Ex dacht dat lampenolie ook wel kon. Niet dus. Alles fikken. Hij met het brandende ding naar buiten gelopen en zijn duim verbrand. Hij wilde dat spul voor mijn katten niet. Toen verzonnen dat ik nog iets boven had tegen brandwonden. Stiekum toch dat voor de katten gepakt. De dag erna waren alle brandwonden weg. Heb maar toen hij zo triomfantelijk aan het tetteren was hoe goed dat spul was gezegd dat ik toch mijn zin had doorgedramd en dat kattenspul erop had gedaan en toen snel verband er omheen. Geloof dat de jubelstemming iets minder was maar hij was wel van die erge brandwonden af.
Superspul is het. Mocht ik mij verbranden zal ik het direct gebruiken.
Ik heb gekoeld met lauw water en zit nu in het vet, maar het doet wel zeer. Kan er niets tegenaan verdragen.
Ben gelukkig alleen dit weekend, kan ik zo zielig zijn als ik zelf wil
Heb mezelf nu een troostwijntje ingeschonken. Proost.
Ik heb hier iets tegen brandwonden voor dieren. En toen ik een keer ging kaasfondueen met mijn laatste ex toen was ik spiritus vergeten te halen. Ex dacht dat lampenolie ook wel kon. Niet dus. Alles fikken. Hij met het brandende ding naar buiten gelopen en zijn duim verbrand. Hij wilde dat spul voor mijn katten niet. Toen verzonnen dat ik nog iets boven had tegen brandwonden. Stiekum toch dat voor de katten gepakt. De dag erna waren alle brandwonden weg. Heb maar toen hij zo triomfantelijk aan het tetteren was hoe goed dat spul was gezegd dat ik toch mijn zin had doorgedramd en dat kattenspul erop had gedaan en toen snel verband er omheen. Geloof dat de jubelstemming iets minder was maar hij was wel van die erge brandwonden af.
Superspul is het. Mocht ik mij verbranden zal ik het direct gebruiken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

zaterdag 27 februari 2010 om 18:09
quote:delphicat schreef op 27 februari 2010 @ 18:03:
Ik moet hard werken aan een onderzoeksvoorstel, waarmee ik wellicht ook een droombaan kan vinden. Dus even een poosje niet tetteren voor mij...Hup lieverd, aan de slag, knap worden en dan rijk!
Ik moet hard werken aan een onderzoeksvoorstel, waarmee ik wellicht ook een droombaan kan vinden. Dus even een poosje niet tetteren voor mij...Hup lieverd, aan de slag, knap worden en dan rijk!
zaterdag 27 februari 2010 om 18:11
quote:kat75 schreef op 27 februari 2010 @ 18:06:
Bieb, thanks !!
Ik ben ook niet zo heul handig...weet alleen hoe ik hyvesvriendjes moet uitnodigen voor de tetterhyves.
Ik dacht dat het komt omdat het een besloten hyvegroep is...
(misschien is er ook een andere manier maar dat weet ik niet)
Marels hoe had jij dat gedaan?
Ik zag dat jij de hyve zelf gevonden had ofniet?
Bieb, thanks !!
Ik ben ook niet zo heul handig...weet alleen hoe ik hyvesvriendjes moet uitnodigen voor de tetterhyves.
Ik dacht dat het komt omdat het een besloten hyvegroep is...
(misschien is er ook een andere manier maar dat weet ik niet)
Marels hoe had jij dat gedaan?
Ik zag dat jij de hyve zelf gevonden had ofniet?

zaterdag 27 februari 2010 om 18:14
Kat, heel veel plezier morgen! Laat je nog weten hoe het is gegaan met je schoonheid?
Marels, meid, van hárte gefeliciteerd met je baan! Super, dat is écht goed nieuws. Wanneer ga je beginnen?
Poes, sterkte met je arm. Ik heb laatst ook een dikke drup vet midden op mijn hand gehad. Doet zéér!
Delphi, kssssssst, wegwezen! Ga aan het werk mens, denk aan je toekomst!
Marels, meid, van hárte gefeliciteerd met je baan! Super, dat is écht goed nieuws. Wanneer ga je beginnen?
Poes, sterkte met je arm. Ik heb laatst ook een dikke drup vet midden op mijn hand gehad. Doet zéér!
Delphi, kssssssst, wegwezen! Ga aan het werk mens, denk aan je toekomst!
zaterdag 27 februari 2010 om 18:20
zaterdag 27 februari 2010 om 19:05
Poezewoes, dat is best een grote plek zeg! En balen dat de Bepanthen op is, dat werkt ook wel erg goed. En dat middel van MV klinkt ook interessant, ik ben nogal eens van de onhandige ongelukjes (strijkbout op arm, een heet ovenrooster even snel zonder ovenwanten dichtschuiven) dus dit soort ehbo spullen past wel. En dat troostwijntje: proost, dat klinkt goed.
Marels, gefeliciteerd! Super dat je je droombaan gevonden hebt.
Biebelie, hoe kom ik op de tetterhyve? Ik kon jouw hyve wel vinden (met dezelfde avatar?) maar heb zelf alleen een persoonlijke hyve (waar ik dan weer weinig mee doe).
Verder heb ik min of meer bijgelezen en gezien dat de filmdate nu op 15 mei staat? Dat gaat m voor mij dan niet worden ben ik bang, hopelijk ben ik op vakantie .
Marels, gefeliciteerd! Super dat je je droombaan gevonden hebt.
Biebelie, hoe kom ik op de tetterhyve? Ik kon jouw hyve wel vinden (met dezelfde avatar?) maar heb zelf alleen een persoonlijke hyve (waar ik dan weer weinig mee doe).
Verder heb ik min of meer bijgelezen en gezien dat de filmdate nu op 15 mei staat? Dat gaat m voor mij dan niet worden ben ik bang, hopelijk ben ik op vakantie .
zaterdag 27 februari 2010 om 19:12
Mén, wat een gezoek zeg! Heb m'n hyves account gevonden (blijkbaar in 2007 aangemaakt, haha), nieuw wachtwoord gevraagd, geprobeerd een nieuwe naam te maken (dezelfde als hier) en zelfs Biebelie gevonden (inderdaad die met dezelfde avatar toch?).
Nu nog even uitzoeken hoe ik voor anderen zichtbaar ben, en dan ga ik proberen vriendjes te maken!!
Het gaat lukken!!
(en iedereen die hier in huis honger heeft, moet nog maar even wachten)
Nu nog even uitzoeken hoe ik voor anderen zichtbaar ben, en dan ga ik proberen vriendjes te maken!!
Het gaat lukken!!
(en iedereen die hier in huis honger heeft, moet nog maar even wachten)
zaterdag 27 februari 2010 om 19:24