En we tetteren door over onze dieren
maandag 15 februari 2010 om 22:16
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.
Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!
Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen
Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):
De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen
Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!
Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen
Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):
De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen
Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier

zaterdag 27 februari 2010 om 17:40
quote:biebelie schreef op 27 februari 2010 @ 17:34:
Myleen,foto's op hyves is heel simpel:
Klik op je hyves op foto's en video's en dan foto's toevoegen.
Dan krijg je vanzelf een veld om foto's vanaf je PC te uploaden.MV, dit bericht van Biebs is om foto's op hyves te zetten, mijn berichtje is voor foto's hier te plaatsen. Maar het is echt heel simpel! Precies zo als Biebelie het heeft geschreven.
Myleen,foto's op hyves is heel simpel:
Klik op je hyves op foto's en video's en dan foto's toevoegen.
Dan krijg je vanzelf een veld om foto's vanaf je PC te uploaden.MV, dit bericht van Biebs is om foto's op hyves te zetten, mijn berichtje is voor foto's hier te plaatsen. Maar het is echt heel simpel! Precies zo als Biebelie het heeft geschreven.
zaterdag 27 februari 2010 om 17:45
Missphoebe, leuk dat je er bent! Met 4 katten nog wel...
Lukt het je met de tips van Ratteke om de foto's te plaatsen? Ik ben heel benieuwd!
En verder, wat zijn jullie druk bezig!! Stoer, een eigen geheime tetterhyves, wauw!
Ik ben zwaar in dubio , want:
1. eigenlijk was ik van plan om niet naar de film te gaan (vanwege veels te leuke herinneringen aan het boek en dan altijd huiverig of de film wel net zo leuk is),
2. maar met Leo erin ben ik toch wel heel benieuwd,
3. en het lijkt me echt super om jullie te ontmoeten (en nee, ik ken helemaal niemand IRL, dus best spannend)
4. ik zit niet op Hyves en heb geen idee hoe ik jullie kan vinden
5. van de genoemde data kan ik alleen niet op 14 mei (want: jarig!!), de rest van de genoemde data wel.
Bwaah, wat te doen??? Help me!!
(hee, zal ik maar met deze titel een nieuw topic openen? )
Lukt het je met de tips van Ratteke om de foto's te plaatsen? Ik ben heel benieuwd!
En verder, wat zijn jullie druk bezig!! Stoer, een eigen geheime tetterhyves, wauw!
Ik ben zwaar in dubio , want:
1. eigenlijk was ik van plan om niet naar de film te gaan (vanwege veels te leuke herinneringen aan het boek en dan altijd huiverig of de film wel net zo leuk is),
3. en het lijkt me echt super om jullie te ontmoeten (en nee, ik ken helemaal niemand IRL, dus best spannend)
4. ik zit niet op Hyves en heb geen idee hoe ik jullie kan vinden
5. van de genoemde data kan ik alleen niet op 14 mei (want: jarig!!), de rest van de genoemde data wel.
Bwaah, wat te doen??? Help me!!
(hee, zal ik maar met deze titel een nieuw topic openen? )

zaterdag 27 februari 2010 om 17:50
O, voor hen die bang zijn dat iedereen iedereen kent; ik ken alleen Poez al jaren. Voor de rest niemand.
Alleen via het forum hier.
Dus ik vind het ook spannend om mensen te ontmoeten wil ik maar even zeggen.
Ik ben als de dood voor hyvesgroepjes, dat zeg ik er ook even bij. Heb ik een héle slechte ervaring mee.
Maar ik vind de tetters echt leuke vrouwen, dus ik waag het er op.
Wat lukt je niet Kat?
Alleen via het forum hier.
Dus ik vind het ook spannend om mensen te ontmoeten wil ik maar even zeggen.
Ik ben als de dood voor hyvesgroepjes, dat zeg ik er ook even bij. Heb ik een héle slechte ervaring mee.
Maar ik vind de tetters echt leuke vrouwen, dus ik waag het er op.
Wat lukt je niet Kat?

zaterdag 27 februari 2010 om 17:50
quote:Splinter02 schreef op 27 februari 2010 @ 17:45:
Ik ben zwaar in dubio [afbeelding], want:
4. ik zit niet op Hyves en heb geen idee hoe ik jullie kan vinden [afbeelding]
Bwaah, wat te doen??? Help me!! [afbeelding]
(hee, zal ik maar met deze titel een nieuw topic openen? )zoek hyves op, maak een profiel aan, met je gewone irl naam of met Splinter. Dan vraag je hier heel lief aan Biebelie of ze je wil uitnodigen voor de hyves. En dan ga je gewoon mee. Punt uit. Geen discussie meer over mogelijk. Anders komen we gewoon met z'n allen op je verjaardagsfeest, partycrashen!
Ik ben zwaar in dubio [afbeelding], want:
4. ik zit niet op Hyves en heb geen idee hoe ik jullie kan vinden [afbeelding]
Bwaah, wat te doen??? Help me!! [afbeelding]
(hee, zal ik maar met deze titel een nieuw topic openen? )zoek hyves op, maak een profiel aan, met je gewone irl naam of met Splinter. Dan vraag je hier heel lief aan Biebelie of ze je wil uitnodigen voor de hyves. En dan ga je gewoon mee. Punt uit. Geen discussie meer over mogelijk. Anders komen we gewoon met z'n allen op je verjaardagsfeest, partycrashen!

zaterdag 27 februari 2010 om 17:51
Marels, wat goed zeg, gefeliciteerd!! Wanneer kun je beginnen?
Kat, succes morgen! We rekenen natuurlijk wel op een uitgebreid verslag hè.
Kletsmajoor, als je laat weten waar je (ongeveer) woont, dan kunnen we kijken of je niet met iemand kunt meerijden. Volgens mij wonen we allemaal behoorlijk verspreid door het land.
Oh, ik ging net naar Hyves en zie dat ik daar ooit al eens een account heb aangemaakt. Toch handig, nooit iets mee gedaan. Maar dan kan ik vast wel zoeken of ik iemand kan vinden!
* zet haar speurneus op en duikt in de hyves-wereld *
Kat, succes morgen! We rekenen natuurlijk wel op een uitgebreid verslag hè.
Kletsmajoor, als je laat weten waar je (ongeveer) woont, dan kunnen we kijken of je niet met iemand kunt meerijden. Volgens mij wonen we allemaal behoorlijk verspreid door het land.
Oh, ik ging net naar Hyves en zie dat ik daar ooit al eens een account heb aangemaakt. Toch handig, nooit iets mee gedaan. Maar dan kan ik vast wel zoeken of ik iemand kan vinden!
* zet haar speurneus op en duikt in de hyves-wereld *
zaterdag 27 februari 2010 om 17:53
Zo. T was hier even lente vanmiddag. Niet voor lang, nu regent het weer. Het was zo grappig om te zien. Zomaar ineens ging de zon schijnen op een grijze dag, en zes poezenoortjes plopten direct omhoog. Even de neus in de lucht..snufsnuf... en ze stoven zo het kattenluik uit, hahaha. Poes2 bleef onverstoorbaar liggen op het kleedje, wetende dat hij daar de meeste zonnestralen op zou vangen.
Zelf ook nog even de stad in gegaan.
Jasje van het jongste Tommetje naar de kleermaker gebracht. Wat setjes ondergoed voor Kitty gekocht. Hele leuke fun-strijkletters gevonden voor haar naam op de rug van haar spijkerjasje. Frituurvet gekocht voor de nieuwe friteuse want er moeten frietjes komen op haar verjaardagsfeestje.
En dat laatste pakte niet goed uit. Alle vet in de pan, zou ik hem voorzichtig 5 cm verplaatsen, golft er een hele blob vet over de rand over mijn pols. Ik denk dat het wel een weekje duurt voor ik mijn horloge weer om kan.
Zelf ook nog even de stad in gegaan.
Jasje van het jongste Tommetje naar de kleermaker gebracht. Wat setjes ondergoed voor Kitty gekocht. Hele leuke fun-strijkletters gevonden voor haar naam op de rug van haar spijkerjasje. Frituurvet gekocht voor de nieuwe friteuse want er moeten frietjes komen op haar verjaardagsfeestje.
En dat laatste pakte niet goed uit. Alle vet in de pan, zou ik hem voorzichtig 5 cm verplaatsen, golft er een hele blob vet over de rand over mijn pols. Ik denk dat het wel een weekje duurt voor ik mijn horloge weer om kan.
oh that purrrrrrrrrfect feeling

zaterdag 27 februari 2010 om 17:59
zaterdag 27 februari 2010 om 18:00
quote:eleonora schreef op 27 februari 2010 @ 17:50:
Het is alleen maar voor erbij, dus voor de privedingen en afspraken.
Voor de rest moeten we hier toch het meeste blijven tetteren vind ik.
Het is alleen maar voor erbij, dus voor de privedingen en afspraken.
Voor de rest moeten we hier toch het meeste blijven tetteren vind ik.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 27 februari 2010 om 18:02