energieleverancier
donderdag 14 juni 2018 om 14:14
.
Heb er erg in dat je wel extra moet betalen voor een gedetaileerd inzicht in je verbruik bij Eneco
Niet geschoten is altijd mis
donderdag 14 juni 2018 om 14:15
Maar misschien is het in jouw geval dus niet zo.
Tja, ik zou eerst even bellen. Dat kan namelijk ook met die telefoon die je nu in je hand hebt.
Dan kun je praten met iemand aan de telefoon, die daar speciaal voor zit om je te helpen het probleem op te lossen.
donderdag 14 juni 2018 om 14:18
Indien je een slimme meter hebt zijn er ook genoeg andere methoden om je verbruik te kunnen volgen. Dit kan zowel online als met een kastje dat je zelf aanschaft.
De online opties vragen wel een vergoeding. Er is volgens mij één gratis dienst maar die levert in de gratis versie de gegevens dan weer 24 uur vertraagd aan.
De online opties vragen wel een vergoeding. Er is volgens mij één gratis dienst maar die levert in de gratis versie de gegevens dan weer 24 uur vertraagd aan.
Niet geschoten is altijd mis
Als je het toch al zelf moest invullen, neem je toch gewoon op een vaste dag in de maand de meterstanden op en bereken je het zelf? Zo moeilijk is dat niet.
donderdag 14 juni 2018 om 14:32
Haha, zo klink ik extreem impulsief. Het zou dan pas in augustus zijn, ben me aan het oriënteren. Ik zou het inderdaad zelf kunnen uitrekenen, het is vooral irritatie dat het er nu al maanden uitligt. Misschien moet ik inderdaad maar even bellen