Enig idee waar deze eethoek te koop is?
donderdag 14 april 2011 om 15:06
Ik kwam op internet deze eethoek tegen en ik vind um erg leuk.
Nou ligt Haarlem nogal een eind van mij vandaan dus ik zou willen weten of iemand weet waar dit te koop is?
Het ziet er wel uit als zeer standaard, dus ik ben de wehkamp en de leenbakker sites etc al bijlangs geweest maar daar kon ik het niet vinden.
Iemand die weet waar dit te koop is en wat de originele prijs zou zijn?
http://huis-inrichting.ma ... 93rafX3bFUS8%3D&df=1&fs=1
Nou ligt Haarlem nogal een eind van mij vandaan dus ik zou willen weten of iemand weet waar dit te koop is?
Het ziet er wel uit als zeer standaard, dus ik ben de wehkamp en de leenbakker sites etc al bijlangs geweest maar daar kon ik het niet vinden.
Iemand die weet waar dit te koop is en wat de originele prijs zou zijn?
http://huis-inrichting.ma ... 93rafX3bFUS8%3D&df=1&fs=1
donderdag 14 april 2011 om 15:12
Heb je al een mailtje gestuurd naar de verkoper?
Als er zo dringend staat dat het WEG MOET!! dan is de reden misschien wel een verhuizing.
Wellicht kunnen ze dan op de verhuisdag wel tegen vergoeding bij je langskomen als ze een busje of i.d. hebben, om het te brengen.
(zo heb ik ook wel grotere stukken thuis laten brengen)
Als er zo dringend staat dat het WEG MOET!! dan is de reden misschien wel een verhuizing.
Wellicht kunnen ze dan op de verhuisdag wel tegen vergoeding bij je langskomen als ze een busje of i.d. hebben, om het te brengen.
donderdag 14 april 2011 om 15:17
donderdag 14 april 2011 om 15:17
donderdag 14 april 2011 om 15:21
quote:Perel schreef op 14 april 2011 @ 15:12:
MOET weg. En dan voor 20 euro. Dat lijkt mij meer dat ze het zonde vinden om het bij het grof vuil te zetten. Maar als je er dan zo weinig voor vraagt betekent dat - volgens mij - ook dat het om te beginnen al geen dure set is geweest.
Ik zou voor 20 euro geen drie uur gaan rijden; benzinevergoeding of niet.
MOET weg. En dan voor 20 euro. Dat lijkt mij meer dat ze het zonde vinden om het bij het grof vuil te zetten. Maar als je er dan zo weinig voor vraagt betekent dat - volgens mij - ook dat het om te beginnen al geen dure set is geweest.
Ik zou voor 20 euro geen drie uur gaan rijden; benzinevergoeding of niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 14 april 2011 om 15:23
Beertjemilo.. Daarom was ik ook benieuwd naar de nieuw-prijs inderdaad! Of het zou lonen om daar helemaal heen te rijden of dat ik met brandstofkosten hetzelfde kwijt ben als dat ik nieuw zou moeten betalen!
Perel.. Kan het altijd vragen natuurlijk.
Thee en Jessie.. Dat mag. Je zo argwanend opstellen lijkt mij niet nodig.
Perel.. Kan het altijd vragen natuurlijk.
Thee en Jessie.. Dat mag. Je zo argwanend opstellen lijkt mij niet nodig.
donderdag 14 april 2011 om 16:12
Combineren met een gezellig dagje Haarlem? En dan eind van de dag ophalen?
Het hoeft geen slechte set te zijn. Het kan ook zijn dat de persoon niet zozeer geld wil zien, maar wel dat deze iemand zoekt om het gratis en voor niks weg te sjouwen.
Zo ben ik ooit van een kuub zand afgekomen die over was na het bestraten van de tuin. Manlief was al sjaggie dat hij weer een aanhanger moest regelen en de hele zooi er in moest scheppen. Ik heb het in 5 minuten achter de computer opgelost door het op 'gratis op te halen' te zetten.
Het hoeft geen slechte set te zijn. Het kan ook zijn dat de persoon niet zozeer geld wil zien, maar wel dat deze iemand zoekt om het gratis en voor niks weg te sjouwen.
Zo ben ik ooit van een kuub zand afgekomen die over was na het bestraten van de tuin. Manlief was al sjaggie dat hij weer een aanhanger moest regelen en de hele zooi er in moest scheppen. Ik heb het in 5 minuten achter de computer opgelost door het op 'gratis op te halen' te zetten.
...