Enig idee waar deze eethoek te koop is?

14-04-2011 15:06 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam op internet deze eethoek tegen en ik vind um erg leuk.

Nou ligt Haarlem nogal een eind van mij vandaan dus ik zou willen weten of iemand weet waar dit te koop is?

Het ziet er wel uit als zeer standaard, dus ik ben de wehkamp en de leenbakker sites etc al bijlangs geweest maar daar kon ik het niet vinden.

Iemand die weet waar dit te koop is en wat de originele prijs zou zijn?

http://huis-inrichting.ma ... 93rafX3bFUS8%3D&df=1&fs=1
Is het niet mogelijk om deze eethoek te laten bezorgen door een verhuisbedrijf?

En anders een mail sturen aan de eigenaar om te vragen waar zij hem hebben gekocht.
Dingen die op Marktplaats staan zijn meestal al wat jaartjes oud. Dan lijkt het me stug dat een winkel het nog in zijn assortiment heeft.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Het lijkt een tuinset?
quote:Waldorf114 schreef op 14 april 2011 @ 15:09:

Het lijkt een tuinset?Eerste wat ik dacht idd!
Beertjemilo, zou dat niet dusdanig veel geld kosten dat ik um net zo goed nieuw kan kopen? Heb geen idee van de prijzen..

Bianca.. Dat is heel goed mogelijk, maar wie weet!
Als je UM (?) zo leuk lijkt te vinden en dan 20 euro nog te ver weg vindt.... tjaa. Je wekt de suggestie dat het je eigen spullen zijn en de meer kijkers wilt vind ik persoonlijk.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 april 2011 @ 15:09:

Dingen die op Marktplaats staan zijn meestal al wat jaartjes oud. Dan lijkt het me stug dat een winkel het nog in zijn assortiment heeft.Ook dat!
Heb je al een mailtje gestuurd naar de verkoper?

Als er zo dringend staat dat het WEG MOET!! dan is de reden misschien wel een verhuizing.

Wellicht kunnen ze dan op de verhuisdag wel tegen vergoeding bij je langskomen als ze een busje of i.d. hebben, om het te brengen.

(zo heb ik ook wel grotere stukken thuis laten brengen)
aanhangertje huren en heenr ijden.
quote:thee schreef op 14 april 2011 @ 15:11:

Als je UM (?) zo leuk lijkt te vinden en dan 20 euro nog te ver weg vindt.... tjaa. Je wekt de suggestie dat het je eigen spullen zijn en de meer kijkers wilt vind ik persoonlijk.Dat idee kreeg ik ook....
Geen idee wat het kost om het te laten bezorgen?

Misschien kost hij nieuw wel hardstikke veel geld, en is bezorgen dan voordeliger?

Ik zou toch kijken naar wat een evt. bezorging zou kosten, en die mensen een mail sturen en vragen naar de nieuwprijs/ winkel.
quote:Perel schreef op 14 april 2011 @ 15:12:

Heb je al een mailtje gestuurd naar de verkoper?

Als er zo dringend staat dat het WEG MOET!! dan is de reden misschien wel een verhuizing.

Wellicht kunnen ze dan op de verhuisdag wel tegen vergoeding bij je langskomen als ze een busje of i.d. hebben, om het te brengen.

(zo heb ik ook wel grotere stukken thuis laten brengen)

MOET weg. En dan voor 20 euro. Dat lijkt mij meer dat ze het zonde vinden om het bij het grof vuil te zetten. Maar als je er dan zo weinig voor vraagt betekent dat - volgens mij - ook dat het om te beginnen al geen dure set is geweest.

Ik zou voor 20 euro geen drie uur gaan rijden; benzinevergoeding of niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Beertjemilo.. Daarom was ik ook benieuwd naar de nieuw-prijs inderdaad! Of het zou lonen om daar helemaal heen te rijden of dat ik met brandstofkosten hetzelfde kwijt ben als dat ik nieuw zou moeten betalen!

Perel.. Kan het altijd vragen natuurlijk.

Thee en Jessie.. Dat mag. Je zo argwanend opstellen lijkt mij niet nodig.
Bianca, zo'n idee heb ik ook. Voor 20 euro zal de nieuwprijs wel geen 200 zijn geweest. En een volle tank die kant op kost me 3 keer zoveel als die set zelf eigenlijk. Hmmm. Echt lonend zal het wel niet zijn.
Ik weet byna zeker dat ie van leenbakker is,had m een poos geleden nog gezien.is idd geen dure set,ik dacht 80 euro voor alles?
Waar 'ie te koop is? Uhm, op marktplaats?

Sorry, flauw van mij.

Ik zou het niet weten.
Combineren met een gezellig dagje Haarlem? En dan eind van de dag ophalen?

Het hoeft geen slechte set te zijn. Het kan ook zijn dat de persoon niet zozeer geld wil zien, maar wel dat deze iemand zoekt om het gratis en voor niks weg te sjouwen.

Zo ben ik ooit van een kuub zand afgekomen die over was na het bestraten van de tuin. Manlief was al sjaggie dat hij weer een aanhanger moest regelen en de hele zooi er in moest scheppen. Ik heb het in 5 minuten achter de computer opgelost door het op 'gratis op te halen' te zetten.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven