Ervaringen DriveGarant.

07-05-2014 12:27 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk is het zo ver! Ik kan beginnen met rijlessen!

Hier in de buurt zijn er enkele scholen waarvan de pakketten mij aanspreken, maar ik weet niet wat ik moet kiezen.

Deze rijschool, drivegarant is de allergoedkoopste. Omgerekend vragen ze in het pakket 26 euro per lesuur. Waar hier 35-42 door de rest gevraagd word. Nu vraag ik mij of of dit voor hun wel uit zou kunnen en of ik dan wel bij een goede school kom zonder uiteindelijk nog veel bij te moeten betalen...

Heeft er iemand ervaring met Drivegarant of een tip welke rijschool in omgeving Arnhem, Renkum, Wageningen, Bennekom fijn en niet te dur is?
Ik snap dat je het goedkoopste wilt, maar misschien moet je ook even kijken naar wat de rijscholen daarvoor bieden.
Dat doe ik ook, heb het op een rijtje staan. Maar het scheelt niet zo veel. Tussen deze, en degene waar ik het meeste bij voel om mee te gaan lessen zit 400 euro verschil. ( gekeken vanuit 30 lessen incl examen ed. )

400 euro is voor mij echt veel geld.
Kijk eens hier;

http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp
Rijbewijs is niet goedkoop

Check de link van anyco, daar staat allerlei nuttige informatie. Heb je die ook vergeleken?
Doe maar Atari uit Rhenen. Drive garant liet mij afrijden terwijl ik nog niet klaar ervoor was, ik gaf dit dus zelf aan waarna de prettige sfeer snel omsloeg. En bij Atari is de slagingspercentage hoger. En ik vond het prettiger lessen, ik mis soms het rijlessen zelfs
Atari ga ik even nakijken.

Op die site was ik geweest, maar ik kan degene die ik eigenlijk wil niet vinden daarop....
Normaal reageer ik nooit en lees ik alleen maar mee, maar dit is een uitzondering.

Waarschijnlijk ben je al met je lessen begonnen maar im wilde toch dit even kwijt. Zelf heb ik de lessen bij drivegarant geprobeerd. Het was afschuwelijk. Het klikte niet, ze leerde me totaal geen bijzondere verrichtingen. Ze stopte zelfs bij haar huis tijdens de lessen. Ze was iets vergeten op te halen. Leuk, maar niet tijdens mijn les. Klacht ingedient, eerst bij haar, toen bij leidinggevende. Echt geen succes.

Mijn vriend heeft ook gereden bij drivegarant, hij had wel een andere instructeur. Zijn naam was Murat. Als je daar gaat lessen dan maar hem, veel beter als Aisha.

Uiteindelijk geswitcht en naar RAVO gegaan. Duurder, maar wel in 1 keer rijbewijs. Hij boos, ik kon goed rondjes rijden maar had nooit leren parkeren
Hij hoorde het wel meer trouwens, kritiek over rijscholen als drivegarant. De winst moet ergens vandaan komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven