ervaringen gevraagd; jensen boxspring
zaterdag 14 juli 2012 om 13:13
Hallo iedereen
Wij zijn op zoek naar een nieuwe boxspring en hebben vandaag in een beddenzaak op een Jensen ( Jensen supreme) boxspring gelegen. In één woord: heerlijk!! Maar wat een prijskaartje!
Daarom deze vraag: Wie heeft er ook een Jensen boxspring en wat zijn je ervaringen?
Ook twijfel ik nog over de topper, deze is van Talalay latex. Nou lees ik op internet dat latex soms nogal warm aan kan voelen. Wat zijn jullie ervaringen? Ik ben benieuwd!!
Wij zijn op zoek naar een nieuwe boxspring en hebben vandaag in een beddenzaak op een Jensen ( Jensen supreme) boxspring gelegen. In één woord: heerlijk!! Maar wat een prijskaartje!
Daarom deze vraag: Wie heeft er ook een Jensen boxspring en wat zijn je ervaringen?
Ook twijfel ik nog over de topper, deze is van Talalay latex. Nou lees ik op internet dat latex soms nogal warm aan kan voelen. Wat zijn jullie ervaringen? Ik ben benieuwd!!
zaterdag 14 juli 2012 om 13:18
Ik heb gelukkig nog nooit op Jensen gelegen:
Hij is vast nog dikker geworden als jullie er samen op konden.
Mmmm hij is van latex gemaakt, ik dacht Jensen is vast van plastic. Het kan zijn dat hij warm gaat aanvoelen, ik denk dat hij ook gaat zweten.
Hij is vast nog dikker geworden als jullie er samen op konden.
Mmmm hij is van latex gemaakt, ik dacht Jensen is vast van plastic. Het kan zijn dat hij warm gaat aanvoelen, ik denk dat hij ook gaat zweten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 17 augustus 2012 om 12:13
Ik lees mee, wij zijn op zoek naar een boxspring en hebben op een jensen gelegen en ook op een Acro. Jensen lag heerlijk maar de Acro ook met ook die talalaylatex erin. Dit ventileert het meeste en als topper was dit echt een supergroot verschil met een gewone latex topper, lag erg zacht zonder erin te verdwijnen.