Ervaringen made.com
vrijdag 26 juni 2020 om 06:44
vrijdag 26 juni 2020 om 06:46
vrijdag 26 juni 2020 om 06:54
vrijdag 26 juni 2020 om 07:03
Mensen sturen ook dingen terug natuurlijkvalisa schreef: ↑26-06-2020 06:54Fijn, dus toch betrouwbaar!
En dat ze dingen maken pas als je besteld betwijfel ik. Ik zie ook lampen die ze binnen 6 dagen leveren.
Maar ik zal gaan bestellen dan!
Krijgen de sleutel van ons nieuwe huis pas over een half jaar, dus hoef het niet heel snel te hebben.
https://www.made.com/nl/over-ons/
Hier staat wat uitleg
vrijdag 26 juni 2020 om 07:10
Ik heb er ook enkele keren besteld, bij mij was de levertijd steeds korter dan ze vantevoren aangegeven hadden
vrijdag 26 juni 2020 om 07:22
Prima bedrijf, mijn halve inboedel komt er vandaan 
Dat het zo lang duurt komt doordat zij het inderdaad niet op voorraad hebben, en dat het soms binnen een paar dagen verzonden kan worden heeft te maken met batches. Ze verzamelen bestellingen gedurende een periode, dat laten ze dan in 1 keer maken en verzenden. Als mensen dingen terugsturen of bestellingen annuleren kunnen die producten nog wel met die batch mee.
En mocht je nog steeds twijfelen kun je ook gewoon naar hun winkel gaan, die zit in Amsterdam ergens geloof ik
Dat het zo lang duurt komt doordat zij het inderdaad niet op voorraad hebben, en dat het soms binnen een paar dagen verzonden kan worden heeft te maken met batches. Ze verzamelen bestellingen gedurende een periode, dat laten ze dan in 1 keer maken en verzenden. Als mensen dingen terugsturen of bestellingen annuleren kunnen die producten nog wel met die batch mee.
En mocht je nog steeds twijfelen kun je ook gewoon naar hun winkel gaan, die zit in Amsterdam ergens geloof ik
vrijdag 26 juni 2020 om 07:38
vrijdag 26 juni 2020 om 07:40
Ik hoop voor jou wel dat hij beter zit dan de mijne. Ben over onze bank niet heel tevreden. Heb hem nu 2 jaar, maar de zitting is na 10 minuten al zo plat elke keer als ik ga zitten. Krijg er een houten kont van. Is een soort schuim, maar alle stevigheid is er nu al uit
vrijdag 26 juni 2020 om 07:45
Wel vrij veel over levertijden en mensen die tijdens Corona hebben besteld.GroenTuintje schreef: ↑26-06-2020 07:38Bij de reviews bij de winkel in Amsterdam, zijn ze niet zo mild over dit bedrijf.
vrijdag 26 juni 2020 om 08:41
Ik heb er 2 dingen besteld. Lange levertijden inderdaad, bij ons ook een week of wat langer dan eerder aangegeven. Al met al redelijk tevreden over made.nl. niet over post NL. Onderstaande ervaring is van de grote ladekast.
Leveren was drama; ja, hij kan niet naar boven want hij was te zwaar voor 1 bezorger. Ik had betaald voor levering op de eerste verdieping. Dus nog een keer laten komen, nu met 2 personen. Bleek hij ook te zwaar voor 2 personen
. Transportkosten zijn toen terugbetaald.
Toen we hem zelf boven hadden moest hij toch terug, de kast was door post NL laten vallen op de kant waar de lades zitten waardoor deze niet goed meer sloten, of ze hadden een ander zwaar pak op de kast laten stuiteren. De doos had schade die duidelijk klopte met wat er stuk was. Het zelfsluitend mechanisme was intern finaal afgebroken bij 6 van de 8 lades. Kwaliteit was verder goed, aan de lades aan de buitenkant was niets te zien. Verpakking ook keurig.
Door de lange levertijden was de kast uit productie inmiddels en konden ze dezelfde kast niet nogmaals sturen
. Aanbod van korting en de kast houden hebben we afgeslagen.
Loeizwaar ding weer naar beneden gesjouwd. Drama met terugsturen. Moest eerst gedemonteerd terug (was gemonteerd geleverd). Dus eerste ophaal afspraak gingen ze zonder kast terug. Toen moest het ingepakt, terwijl het karton allang weg was. Want anders zou de kast stuk gaan
Uiteindelijk bekleed met vuilniszakken teruggestuurd.
Klantenservice was redelijk ok bereikbaar. Het geld (incl verzendkosten nog een keer) was snel retour.
Leveren was drama; ja, hij kan niet naar boven want hij was te zwaar voor 1 bezorger. Ik had betaald voor levering op de eerste verdieping. Dus nog een keer laten komen, nu met 2 personen. Bleek hij ook te zwaar voor 2 personen
Toen we hem zelf boven hadden moest hij toch terug, de kast was door post NL laten vallen op de kant waar de lades zitten waardoor deze niet goed meer sloten, of ze hadden een ander zwaar pak op de kast laten stuiteren. De doos had schade die duidelijk klopte met wat er stuk was. Het zelfsluitend mechanisme was intern finaal afgebroken bij 6 van de 8 lades. Kwaliteit was verder goed, aan de lades aan de buitenkant was niets te zien. Verpakking ook keurig.
Door de lange levertijden was de kast uit productie inmiddels en konden ze dezelfde kast niet nogmaals sturen
Loeizwaar ding weer naar beneden gesjouwd. Drama met terugsturen. Moest eerst gedemonteerd terug (was gemonteerd geleverd). Dus eerste ophaal afspraak gingen ze zonder kast terug. Toen moest het ingepakt, terwijl het karton allang weg was. Want anders zou de kast stuk gaan
Klantenservice was redelijk ok bereikbaar. Het geld (incl verzendkosten nog een keer) was snel retour.
Look at the stars, look how they shine for you
And everything you do; Yeah, they were all yellow
And everything you do; Yeah, they were all yellow
vrijdag 26 juni 2020 om 08:51
Heb je van tevoren de bank uitgeprobeerd?Whomi schreef: ↑26-06-2020 07:40Ik hoop voor jou wel dat hij beter zit dan de mijne. Ben over onze bank niet heel tevreden. Heb hem nu 2 jaar, maar de zitting is na 10 minuten al zo plat elke keer als ik ga zitten. Krijg er een houten kont van. Is een soort schuim, maar alle stevigheid is er nu al uit![]()
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
vrijdag 26 juni 2020 om 09:01
Lijkt mij dat dit onder de garantie valt als je hem pas twee jaar hebt.Whomi schreef: ↑26-06-2020 07:40Ik hoop voor jou wel dat hij beter zit dan de mijne. Ben over onze bank niet heel tevreden. Heb hem nu 2 jaar, maar de zitting is na 10 minuten al zo plat elke keer als ik ga zitten. Krijg er een houten kont van. Is een soort schuim, maar alle stevigheid is er nu al uit![]()