Ervaringen magneethorgordijn?
donderdag 12 juli 2012 om 10:03
Hallo,
Wij willen graag een deurhor en nu lijkt me een magneethorgordijn wel handig (en betaalbaar).
Maar ik ben benieuwd of de installatie en het gebruik een beetje te doen is? Of is het allemaal drie keer niks zeg maar en lijkt het allemaal zo mooi op de filmpjes? Sluit het allemaal echt zo mooi?
En hoe gaat dat met je deurklink als je de deur dicht hebt? Die van ons steekt dan een beetje uit. Moet je het gordijn dan loshalen als je de deur dicht hebt (ook niet handig).
Iemand ervaringen mee?
Wij willen graag een deurhor en nu lijkt me een magneethorgordijn wel handig (en betaalbaar).
Maar ik ben benieuwd of de installatie en het gebruik een beetje te doen is? Of is het allemaal drie keer niks zeg maar en lijkt het allemaal zo mooi op de filmpjes? Sluit het allemaal echt zo mooi?
En hoe gaat dat met je deurklink als je de deur dicht hebt? Die van ons steekt dan een beetje uit. Moet je het gordijn dan loshalen als je de deur dicht hebt (ook niet handig).
Iemand ervaringen mee?
donderdag 12 juli 2012 om 10:32
Wij hebben die van Bruynzeel, hangt nu voor het 3e jaar. Dit jaar begint hij wat eerder los te laten bovenaan, maar toch, voor 25 euro vind ik dat ie het lang volhoudt! Ook kun je de 'hor-stof' wassen wat wel handig is met ijsjes-etende kindjes die in en uit lopen langs dat hordoek...
Hij sluit perfect en wij hebben nooit vliegen in huis!!
Hij sluit perfect en wij hebben nooit vliegen in huis!!
Let's have tea...
donderdag 12 juli 2012 om 18:37
Ik heb hem ook,die van Tellsell ofzo,bij kijkshop gekocht,20euro.
Ideaal,eerste oplossing waar mijn honden niet het halve kozijn eraf rukken,omdat ze met hun haren in die dingen verstrikt raken.
Ze lopen er gewoon doorheen,en het sluit zich achter hun.
Enige nadeel,de bench staat voor de deur,dus soms kleven die magneetjes hier aan de bench.
Inderdaad met dubbelzijdig plakband op je kozijn te plakken,en dan klitteband op het gordijn.
Wel moest je 2 spijkertjes in het kozijn plaatsen hier.
Ideaal,eerste oplossing waar mijn honden niet het halve kozijn eraf rukken,omdat ze met hun haren in die dingen verstrikt raken.
Ze lopen er gewoon doorheen,en het sluit zich achter hun.
Enige nadeel,de bench staat voor de deur,dus soms kleven die magneetjes hier aan de bench.
Inderdaad met dubbelzijdig plakband op je kozijn te plakken,en dan klitteband op het gordijn.
Wel moest je 2 spijkertjes in het kozijn plaatsen hier.