Ervaringen wasmachine en droger van Mediamarkt?

19-03-2010 15:56 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ga samenwonen met mijn vriend. We krijgen de wasmachine en droger van me schoonmoeder. Nu is het 4 halen 3 betalen bij de Mediamarkt. Vanavond gaan we dus kijken bij de Mediamarkt. Wat is jullie ervaringen met wasmachines/drogers van de Mediamarkt? En hoe is jullie ervaring van de service mocht er iets kapot zijn?

Alvast bedankt!
Ze hebben daar toch allerlei merken? Dan kan ik net zo goed vragen: wat is jullie ervaring met chips van Albert Heijn?

Mijn ervaring is dat de service wel goed is.
Ik heb daar 1x een wasmachine gekocht, daar is ook niets mis mee. Maar die bezorgservice (die zij dan weer inhuren).

Verschrikkelijk!!!

Ik heb al veel bezorgers aan de deur gehad maar dit sloeg werkelijk waar alles. Die twee stonden zelfs ruzie te maken op de trap met die wasmachine in de hand, lekker hoor en er kon nog geen goededag vanaf.

Toen ik uiteindelijk ging kijken naar de bezorgde wasmachine kreeg ik hem niet aan, waarop ik vroeg of iemand van die 2 wou laten zien of hij het wel deed (want heel gek bij mij deed hij het in eerste instantie niet). Dit weigerde ze en toen heb ik gezegd dat ik dan niet ging tekenen voor ontvangst en dat ze de nieuwe wasmachine maar weer mee terugnamen en de oude weer terug op zijn plek zetten. Toen kwamen ze graag even demonstreren dat hij werkte.

Wel een klacht over ingediend, maar daar werd niets mee gedaan.

Verder geen klachten over MM zelf.
hier ook 'klachten' over bezorgdienst MM. Oude was loeizwaar (wasdroogcombi), wilden ze in eerste instantie niet meenemen. De nieuwe wasmachine en droger zouden worden aangesloten. Was in hun ogen de kraan van de wasmachine toevoer stuk. Dus hebben ze niet eens de droger er op gezet. Met kraan was niets mis, dus heb ze terug van straat geplukt, toen alsnog de droger er op gezet.
Jammer dat er dan zo'n opmerking wordt gemaakt.

Maar MMP bedankt voor je reactie! We zullen vanavond wel eens kijken.

Groetjes!
quote:Roelfien schreef op 19 maart 2010 @ 15:58:

Ze hebben daar toch allerlei merken? Dan kan ik net zo goed vragen: wat is jullie ervaring met chips van Albert Heijn?

dat is juist wel een relevante vraag, aangezien AH wel huismerk chips verkoopt. Mediamarkt verkoopt echter geen huismerk wasmachines of drogers.
quote:ShiirleeY schreef op 19 maart 2010 @ 16:26:

Jammer dat er dan zo'n opmerking wordt gemaakt.

Maar MMP bedankt voor je reactie! We zullen vanavond wel eens kijken.

Groetjes!Hoezo? Het is toch ook best een gekke vraag. Je kunt vragen naar de prijzen, naar de service... maar aangezien ze zelf geen merken voeren, kun je niet perse de vraag stellen die jij stelt. Snap je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven