ervaringen wasmiddel van de lidl
maandag 17 mei 2010 om 11:05
vanmorgen was ik boodschappen aan het doen bij de lidl aangezien ik daar verder nooit kom verbaasde ik me over de producten die ze daar hadden oa het wasmiddel dit rook heerlijk fris nu vraag ik me af
wast het ook schoon? en worden je kleren op den duur niet vaal??
normaal was ik altijd met ariel waar ik heel erg tevreden over ben maar deze wasmiddel ruikt zo lekker maar zou het erg zonde vinden als m'n kleren op den duur vaal worden want dat is met ariel namelijk niet zo
dus graag jullie ervaringen!!
wast het ook schoon? en worden je kleren op den duur niet vaal??
normaal was ik altijd met ariel waar ik heel erg tevreden over ben maar deze wasmiddel ruikt zo lekker maar zou het erg zonde vinden als m'n kleren op den duur vaal worden want dat is met ariel namelijk niet zo
dus graag jullie ervaringen!!
maandag 17 mei 2010 om 13:23
Ik was trouwens echt niet alles op 30 graden hoor. Beddengoed, handdoeken en ondergoed gaan bij mij echt op 60 graden.
De vlekken gaan er misschien wel uit met Ariel brrrrrrrrrr, maar de huisstofmijt gaat er niet dood van. Dus misschien beter voor het milieu, maar niet voor je gezondheid.
De vlekken gaan er misschien wel uit met Ariel brrrrrrrrrr, maar de huisstofmijt gaat er niet dood van. Dus misschien beter voor het milieu, maar niet voor je gezondheid.
"ik ben het, Barbabelladingdong"