Etsy; wie heeft eens iets gekocht en wie is je favoriet

24-06-2010 15:00 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Etsy; een ontzettend leuke site/platform waar alles van huisfrobelaars tot zeer getalenteerde kunstenaars hun waren kunnen verkopen; de site is ook prima opgezet. Ik snuffel er dan ook graag maar mede vanwege het overweldigende aanbod, en elke dag komen er weer meer winkeltjes bij, heb ik nog nooit een keuze kunnen maken en eens iets gekocht.

Wie heeft er weleens iets via Etsy gekocht? Ging dat allemaal goed gezien de levering veelal uit de VS (al kunnen kunstenaars wereldwijd een virtueel winkeltje beginnen op Etsy).

Wat zijn jullie favoriete Etsy's? Esty heeft elke dag een 'handpicked' selectie en daar zitten juweeltjes tussen dus wie weet kunnen we hier met elkaars tips nog verder schatgraven het enorme Etsy-aanbod.

Hier alvast mijn tip:

http://www.etsy.com/shop/ ... rch_type=seller_usernames

Ook voor de allerlelijkste kitch kun je terecht op Esty; misschien een eigen topic waard; 'wat zijn je aller-allerlelijkste Etsy vondsten ;-)'
Ik heb Etsy ook ontdekt! Laatst een hele mooie ketting besteld op deze Amerikaanse site. Nog niet binnen, ik ben zo benieuwd! Ze heeft de meest schattige, aparte sieraden, ben er helemaal weg van!
quote:noaya schreef op 29 juli 2010 @ 21:05:

Ik heb Etsy ook ontdekt! Laatst een hele mooie ketting besteld op deze Amerikaanse site. Nog niet binnen, ik ben zo benieuwd! Ze heeft de meest schattige, aparte sieraden, ben er helemaal weg van!Geweldige site, haar armbandjes zijn zo mooi!
O wat 'n mooie spullen weer. Ik ga vooral voor spullen voor in huis, maar wij zijn nog een tijd druk met verbouwen (ik gok nog zeker een jaar) en dan mag ik van mezelf pas echt interieurspul kopen. Duurt dus nog even voor ik me ga onderdompelen in de Etsy-wereld.
Zucht. Ik had dit topic niet moeten openen geloof ik
ik heb deze bedel besteld, ben benieuwd
Dacht dat het een dooie goudvis was
LOL!! lach maar, je bent gewoon jaloers :P

ik vind het toevallig prachtig :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven