Even klagen.....

15-04-2012 12:02 43 berichten
Even mijn frustaties kwijt, het huis is een troep, overal ligt speelgoed, er liggen allerlei onafgemaakte klusjes, de berg wasgoed kan je vanaf skieen, De werkster komt woensdag pas weer, ik ben ongesteld en heb geen chocola in huis. Ik moet werken vandaag en heb een deadline en ik ben alleen nog maar begonnen met opruimen, nog niet met mijn werk. Manlief is gaan voetballen de hele dag.

Vanavond is geen bal op de tv, alleen voetbal. Ik heb een bad hairday, mijn nagel is afgebroken en heb eelt op mijn voet van het vele staan op verkeerde schoenen de afgelopen week, Verder ben ik mijn pincet kwijt en lijk ik op de zus van (Sesamstraat) Bert,ik heb zin in een borrel, maar het is nog ochtend. Er is niemand thuis die koffie voor me kan maken. Oh ja verder heb ik niets om aan te trekken, want ik ben volgens mij een ons aangekomen. Ik een lekke band van mijn fiets en staat de WIJ spelcomputer steeds te hard. Ik heb last van stress eczeem , wat in een keer komt opzetten. En het brood is op.

Iemand een tip?
Alle reacties Link kopieren
Even zitten. Neem een lekkere cappuccino, een tijdschrift erbij en laat de boel de boel. Even ademhalen.
denk eraan,ook deze dag gaat weer voorbij

Geweldige OP! Je hebt vandaag gewoon een enorm k*t - leven!

Morgen niet enzo.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Terug naar bed en opnieuw met het juiste been op gaan staan?

Maarre, inderdaad beginnen met voor jezelf een kop koffie te maken (hoeveel werk kan dat zijn), de WII een stuk zachter te zetten en eerst even ontspannen.

Sommige dingen kan je niets aan veranderen op het moment, dus dat moet je ook niet willen, verder voor jezelf bepalen wat echt belangrijk is: zo te lezen je werk dus.

Dus na de koffie lekker in een joggingbroek je werk gaan doen en verder de boel de boel laten!
Goh, heeft Bert een zus?

Lekker even mopperen, morgen weer een (bad hair)dag. Ik zou trouwens mijn rotdag mogelijk nog erger maken, dan is het contrast met morgen lekker groot. Zoiets als positief denken, haha.
Denken jullie dat een Irish Coffee niet beter is?

En moet ik dan een blauwe of een rode joggingbroek aan?
Bedenk dat het leven van sommige anderen nog kutter is, helpt dat?

Ik ben ziek, om 5.15 stond een adhd peuter naast mijn bed, vent is week naar het buitenland en er ligt een chagrijnige (andere) peuter op de bank te mokken.

Ook hier een ontplofte intertoys en geen werkster....

Voel je je al beter?
Joggingbroek aantrekken, naar het tankstation voor chocola en een tijdschrift, dan lekker op de bank gaan liggen.
O en geen aanrader: cappuccino light v dolce gusto...
De blauwe! Rode is zo vrolijk en dat ben je niet echt, toch?

Irish coffee klinkt aantrekkelijk, maar ja, om op dit tijdstip al alcohol te gaan nuttigen terwijl je de zorg over kind(eren) hebt, lijkt me niet echt slim.
ow het klinkt als mij..

Heb net ook een topic geopend over grieperig. En als ik dit lees kan ik mn klaaglijstje nog wel langer maken!

Dus TO je ebnt niet de enige
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Je hebt gewoon even een heel zwaar leven...
Oja, die chocola, je hebt zelfs geen hagelslag of vlokken in huis? Een handje daarvan is ook chocola
Speelgoed opruimen is trouwens heel simpel;

Je neemt een grote vuilniszak, doet daar alles in en zet het bij de afvalbak. Alles wat ze niet missen op de dag dat de containers geleegd worden hoef je er niet uit te halen en kan zó mee.

Was is ook simpel, breng maar hier. Ik vind dat leuk. Ja echt. In ruil vraag ik 2 aaneengesloten dagen oppas in de zomervakantie zodat ik dan een keertje in mijn hangmat kan liggen.
stuur je man een smsje dat als hij thuiskomt van het voetballen dat hij even langs de super gaat voor chocola ( of tankstation )

en stuur de kids naar buiten.
O ik heb wel chocola... Maar mag het niet omdat ik moet afvallen...
Mijn huis is een tyfus zooi, ik heb geen schoonmaakster en geen zin om op te ruimen. Ik heb geen geld meer want vandaag is salaris dag maar zondag, dus moeten we langer op ons geld wachten. Mijn date van donderdag (waar ik al langer mee date) stond gisteren voor mijn neus mijn beste vriendin te versieren. En omdat ik hem stiekem al erg leuk vind, vind ik mezelf nu behoorlijk zielig. Afgelopen donderdag ben ik bij de kapper geweest voor subtiele highlights maar in plaats daarvan heb ik witte horizontale strepen in mijn haar. Ik heb er al een kleurspoeling overheen gepleurt maar het ziet er nog niet uit. Ik moet mijn ex elke dag zien omdat hij mijn collega is. Sinds de nieuwe kantoor indeling zit ik echt precies met die ene collega op kantoor die ik echt mag. Morgen moet ik voor de eerste keer naar de psych omdat ik bij de psycholoog niet ver genoeg kwam ivm mijn bps. En daardoor baal ik alleen nog maar ergen van al het bovenstaande en zit ik al bijna heel de dag te brullen.

Maar het kan vast altijd erger. Morgen weer een dag.
Jullie hebben wel gelijk dus light koffie cappuccino, want anders gaat die ons overgewicht er nooit meer af, Blauwe joggingbroek om mijn omgeving te waarschuwen voor mijn bloody mood en dan lopen naar de pomp voor een chocolade overval.

Die tip om het een stukje erger te maken voor vandaag voor het contrast morgen is best wel geniaal.

@ Enn het is echt zwaar om vandaag mij te zijn. zucht
Ik denk trouwens dat velen wel zo'n lijstje kunnen maken, als ik hier om me heen kijk, ik in ieder geval!

Maar, ik ben blij dat ik leef, dat ik hier nog mag zijn, ondanks dat mijn huis een poetsbeurt nodig heb, de was nog opgevouwen en gestreken moet worden, het in mijn zoons kamer na de verhuizing nog steeds een zooi is, mijn vloer nog steeds niet af is, het muurtje in de badkamer nog steeds niet gevoegd is, mijn slaapkamer nog steeds vol staat met verhuisdozen en mdf-platen, mijn blauwe plekken maar niet weg willen gaan, ik nu alweer moe ben, ook al ben ik pas 3 uur op, het met mijn hoofd schuin slapen echt niet fijn slapen is, ik mijn zoontje nog steeds moet zeggen het afval in de prullenbak moet doen, mijn vriend nog steeds elke ochtend zo laat op staat zodat er zo weinig van de dag overblijft. En ga zo maar door.

Maar waarom zou ik? Ik mag hier nog zijn, levend en wel, dus daar ben ik blij mee!
Ik begin me steeds beter te voelen nu ik weet dat ik niet eenzaam en alleen ellendig ben, hahaha, Ik ga even koffie zetten.

Exces kinderen of speelgoed bij jou in een vuilniszak brengen?
quote:monalisalove schreef op 15 april 2012 @ 12:16:

Denken jullie dat een Irish Coffee niet beter is?

En moet ik dan een blauwe of een rode joggingbroek aan?Als je dan doorlekt, zie je het niet zo snel :-)
quote:exces schreef op 15 april 2012 @ 12:22:

Speelgoed opruimen is trouwens heel simpel;

Je neemt een grote vuilniszak, doet daar alles in en zet het bij de afvalbak. Alles wat ze niet missen op de dag dat de containers geleegd worden hoef je er niet uit te halen en kan zó mee.

Was is ook simpel, breng maar hier. Ik vind dat leuk. Ja echt. In ruil vraag ik 2 aaneengesloten dagen oppas in de zomervakant

ie zodat ik dan een keertje in mijn hangmat kan liggen.

Maak je ook auto's schoon? Dan hebben we een deal. . Waar woon je?

Hier: zoon van bijna 16 maanden, geen poets, geen man. Berg was, moe, zo meteen op pad. Moet hond ook nog uitlaten en wil eigenlijk gewoon eens een keer in bad liggen. Die ik niet heb. Verder vreselijke deadlines van werk die ik vanavond als mijn zoon in bed ligt, nog moet zien te halen. En een tuin die nog leeggeruimd moet worden. Chocolade overigens wel in huis. Nog van Sinterklaas. Mag je zo hebben.
Marah, wat doe je me aan? Ik nog niet aan mijn auto denken die o zo nodig van binnen gepoetst moet worden (buitenkant heeft moedertje natuur gedaan).

Ik ga me hier maar eens onder de douche werpen, mijn mannen een boterham voorzetten (en mezelf natuurlijk ook), ze meedelen zichzelf van kleding te voorzien en dan gaan we maar eens op pad, een museum onveilig maken!
En echt, voor die chocola werken vlokken of hagelslag ook heel goed, heb ik ook wel eens gedaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven