Even klagen.....

15-04-2012 12:02 43 berichten
Even mijn frustaties kwijt, het huis is een troep, overal ligt speelgoed, er liggen allerlei onafgemaakte klusjes, de berg wasgoed kan je vanaf skieen, De werkster komt woensdag pas weer, ik ben ongesteld en heb geen chocola in huis. Ik moet werken vandaag en heb een deadline en ik ben alleen nog maar begonnen met opruimen, nog niet met mijn werk. Manlief is gaan voetballen de hele dag.

Vanavond is geen bal op de tv, alleen voetbal. Ik heb een bad hairday, mijn nagel is afgebroken en heb eelt op mijn voet van het vele staan op verkeerde schoenen de afgelopen week, Verder ben ik mijn pincet kwijt en lijk ik op de zus van (Sesamstraat) Bert,ik heb zin in een borrel, maar het is nog ochtend. Er is niemand thuis die koffie voor me kan maken. Oh ja verder heb ik niets om aan te trekken, want ik ben volgens mij een ons aangekomen. Ik een lekke band van mijn fiets en staat de WIJ spelcomputer steeds te hard. Ik heb last van stress eczeem , wat in een keer komt opzetten. En het brood is op.

Iemand een tip?
Alle reacties Link kopieren
Oh ik loop al de hele dag in een roze/paarse verlours huispak, wel onder de douche geweest geen make-up , haar op laten drogen.

Ik hang op de bank beetje te niksen ,ik doe niks nuttigs , geen was, geen huishouden, geen kinderen opvoeden ; )......

Vanavond bak ik friet, schuif een kilo kip in de oven en appelmoes is groente.....

Heerlijk een dagje slonsen.....
quote:Mayaelf schreef op 15 april 2012 @ 12:34:

En echt, voor die chocola werken vlokken of hagelslag ook heel goed, heb ik ook wel eens gedaan!Of met een lepel ploegen door de pasta pot.....om en om in de pindakaas....ook lekker...........
Ik ga nog een bakkie koffie maken, heb net de kinderen een verantwoorde lunch voorgeschoteld van eierkoeken en een danoontje zonder sprinklers, want die waren van chocola ghegheghe begin me steeds beter te voelen.....
quote:Lilith75 schreef op 15 april 2012 @ 12:39:

[...]

Of met een lepel ploegen door de pasta pot.....om en om in de pindakaas....ook lekker...........ieuww om en om echt?
Voor het "pinda rotsjes' effect....
Hier had ik als doel om 's ochtends iedereen gedoucht te hebben incl. mijzelf, de was gevouwen en gestreken in de kasten te leggen zodat we vanmiddag lekker op pad konden.

Fout gedacht.

De was ligt uitgespreid op bed, er is 1 kind gedoucht, je moet hink-stap-sprong door de woonkamer omdat er overal speelgoed ligt te slingeren en het waait zo hard buiten dat de zin om iets te gaan doen verdwenen is.

Ik heb een giga PMS aanval en een giga schimmelinfectie waardoor man ook weer sacho is omdat er geen zondagswip inzit vanavond.

Maar..... ik hoef lekker niet te werken vandaag! en omdat de kinderen boven heerlijk aan het spelen zijn heb ik lekker de rust om in mijn kloffie met een bakje koffie te forummen.

(wel weer jammer dat mijn beeldscherm spiegelt en ik mijn plofhoofd zie weerspiegelen )
Dus DE tip: neem een momentje voor jezelf, of je dat doet met chocoladepasta, capuccino, een tijdschrift of even forummen met een kopje thee dat maakt niet uit.
quote:monalisalove schreef op 15 april 2012 @ 12:24:

Blauwe joggingbroek om mijn omgeving te waarschuwen voor mijn bloody mood en dan lopen naar de pomp Je kunt ook je kinderen en je man vertellen naar de pomp te lopen vandaag ;)
ik heb geen huispak....
En te laat voor een broodje snickers (besmeerd met pindakaas met noot en chocopasta) want ik heb al gegeten...
Inspiratie nodig?
Als dit je problemen zijn, mag je jezelf gelukkig prijzen.
quote:metafoor schreef op 15 april 2012 @ 13:28:

Als dit je problemen zijn, mag je jezelf gelukkig prijzen.joh..
quote:metafoor schreef op 15 april 2012 @ 13:28:

Als dit je problemen zijn, mag je jezelf gelukkig prijzen.Oooojaaaaa...want die van jou zijn natuurlijk véél erger.......
Mag ik ook even meeklagen?

Heb een baaldag, zacht gezegd. Momenteel midden in scheiding, financieen nog niet rond. Heb bijna geen geld meer en kinderen willen vanavond patatjes eten. Huis is een bende, zo ook administratie. Kinderkamers zijn redelijk, mijn kamer net zoals de rest van het huis. Moet nog zoveel mailen en regelen en heb daar geen zin in. En heb geen sigaretten meer. Baal, baal... Oh, e. Ook geen huispak, wil ik, wil ik!
Ik heb deze week tentamens maar ken het nog laaange niet en ben speciaal niet meegegaan met vriendinnen die naar antwerpen gingen vandaag omdat ik moest leren en nu zit ik hier te forummen en de filmpjes te kijken die jullie hier plaatsen met hoe moeilijk het leven is en het leven is kut.

Ik zie er niet uit, mijn haar is zo vet als een varken en mijn mooie ook blauwe trainingsbroek matched met mijn humeur. Verder moet ik deze week optreden (ik zing) maar mijn stem is helemaal kapot omdat ik zo ziek ben en mijn keel zo'n pijn doet en mijn amandelen zijn gezwollen en rood dus dat optreden kan nou niet doorgaan en ik mag ook nog eens geen woord zeggen om mijn stem te laten rusten dus ik mag ook niet roepen en tieren en schelden in dit lege huis want ik mag dus niks zeggen.

voor iedereen die 'm nodig heeft.
Ik wil ook ff lekker klagen!

- mijn huis is ook een troep, maar ik heb geen zin om op te ruimen

- ben ongesteld, maar heb wel chocolade gelukkig

- ik ben doodmoe, ook al heb ik 12 uur geslapen vannacht

- ik heb gisteren gehoord dat mijn vader is uitbehandeld. Het is over,uit, klaar, niks meer aan te doen

- ik heb dinsdag een sollicitatiegesprek (want het leven gaat gewoon door) en ik moet het voorbereiden, maar mijn hoofd staat er niet naar

- door alle stress viert mijn eczeem feest op mijn lijf

- ik wil eigenlijk heel hard huilen, maar de tranen komen niet

- ik heb voor de 4e keer sinds de afgelopen 2 maanden een dikke koortslip

- ik zie er in zijn geheel niet uit

ik ga nog even lekker een uurtje naar bed. Ha!
@meisje22

een dikke knuffel;

Na me de hele dag al lam en ellendig te hebben gevoeld... Heb ik toch maar het hele huis schoongemaakt, welliswAar met de franse slag... Een was opgehangen en een was opgeruimd en lig ik nu lekker in een warm bad met een geurtje v rituals
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven