Extra breed én extra dik toiletpapier
donderdag 7 juni 2018 om 16:33
Hoi allemaal,
Ik volg al tijden verscheidene topics op dit forum en nu toch maar eens een profiel aangemaakt
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen;
Laatst was ik ergens waar ze goddelijk wc papier hadden. Het leek wel keukenpapier zo dik, maar het was wel zacht. Je hoefde veel minder te gebruiken. Het waren hele grote vellen. Aangezien alles daar van de Lidl was kocht ik een verpakking met de text XXL. Maar helaas, dat was het niet (de XXL stond voor heel veel rollen).
Uiteraard heb ik gevraagd: wat voor wc papier is dit?? Antwoord: volgens mij page jasmijn, was in de aanbieding bij de AH.
Alleen page jasmijn bestaat niet. Bijna alle page wc papier heeft ook hondjes er op gedrukt (had deze niet). En page wc papier is ook niet groter dan een gewone AH wc-rol en dat was deze wel.
Ik heb nalys excellence gekocht, dat klopte qua grootte, maar was toch veel zachter (en er stonden ook wat meer figuurtjes/rondjes op).
Heeft iemand enig idee welk wc papier ik bedoel? Het is dus een wat bredere rol en vrij dik maar wel zacht. Echt, 1 velletje was genoeg en ik ben nog al een grootverbruiker als het gaat om wc papier (haha dat klinkt erg). Om nu de hele AH voorraad uit te proberen duurt ook zo lang. En ik ben nog nooit zo blij geweest met wc papier haha. Geluk zit in de kleine dingen!
Ik volg al tijden verscheidene topics op dit forum en nu toch maar eens een profiel aangemaakt
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen;
Laatst was ik ergens waar ze goddelijk wc papier hadden. Het leek wel keukenpapier zo dik, maar het was wel zacht. Je hoefde veel minder te gebruiken. Het waren hele grote vellen. Aangezien alles daar van de Lidl was kocht ik een verpakking met de text XXL. Maar helaas, dat was het niet (de XXL stond voor heel veel rollen).
Uiteraard heb ik gevraagd: wat voor wc papier is dit?? Antwoord: volgens mij page jasmijn, was in de aanbieding bij de AH.
Alleen page jasmijn bestaat niet. Bijna alle page wc papier heeft ook hondjes er op gedrukt (had deze niet). En page wc papier is ook niet groter dan een gewone AH wc-rol en dat was deze wel.
Ik heb nalys excellence gekocht, dat klopte qua grootte, maar was toch veel zachter (en er stonden ook wat meer figuurtjes/rondjes op).
Heeft iemand enig idee welk wc papier ik bedoel? Het is dus een wat bredere rol en vrij dik maar wel zacht. Echt, 1 velletje was genoeg en ik ben nog al een grootverbruiker als het gaat om wc papier (haha dat klinkt erg). Om nu de hele AH voorraad uit te proberen duurt ook zo lang. En ik ben nog nooit zo blij geweest met wc papier haha. Geluk zit in de kleine dingen!
donderdag 7 juni 2018 om 20:10
Ik heb geen blonde lokken.zazamaenade schreef: ↑07-06-2018 19:06Is die PerroSucio (Vieze Hond) eigenlijk het schattige hondje van Page![]()
![]()
Damned if I don’t
donderdag 7 juni 2018 om 20:48
Nee, maar zelf koop ik nooit keukenpapier en het was maar een hele enkele keer dat we dat dedenzazamaenade schreef: ↑07-06-2018 17:11Nooit verstoppingen gehad in het riool ?
Ik ben ooit gewaarschuwd geen keukenpapier in de wc te gebruiken, omdat dat veel minder snel uit elkaar valt dan wc-papier, dus dan propt zo fijn op in het riool![]()
Als op zondagmiddag 4 uur het wc-papier op was en dan kocht ik snel weer wc-papier de volgende dag.
Maar dat papier was biologisch verantwoord of zo want het was grauw, zag er goor uit en viel al uit elkaar als je er het aanrecht mee droogmaakte.
Nergens goed voor, bestaat ook niet meer.
Heette Chien du Trottoir of zoiets
ps: de bad gateway slaat weer toe, voorlopig de laatste poging
donderdag 7 juni 2018 om 20:49
Bad Gateway 502
pagina opnieuw laden Lenn of begin je het zat te worden na 98 keer?
nee laptop, ik heb een gevaarlijk hoog adrenalinepeil van al dat proberen, zeg dat maar tegen dat forum; doe je best wie weet lukt het gewoon in 1x nu
pagina opnieuw laden Lenn of begin je het zat te worden na 98 keer?
nee laptop, ik heb een gevaarlijk hoog adrenalinepeil van al dat proberen, zeg dat maar tegen dat forum; doe je best wie weet lukt het gewoon in 1x nu
anoniem_360241 wijzigde dit bericht op 07-06-2018 20:54
Reden: Deze pagina werkt niet forum.viva.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken. HTTP ERROR 503
Reden: Deze pagina werkt niet forum.viva.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken. HTTP ERROR 503
94.34% gewijzigd
vrijdag 8 juni 2018 om 07:12
Enchanted het was begin mei/eind april.
Shit ik had even moeten kijken wat toen allemaal in de aanbieding was én grote rol was. Maar ik denk dat het een heel andere winkel/merk was (omdat page én jasmijn van ah nergens op slaan, niets van page heeft grote rollen en nergens vind ik jasmijn en bij de ah vind ik tot nog toe überhaupt niks).
Ik en mijn toiletpapier obsessie. Ik voel me net Eva; als ik nou nooit verleidt was door de slang... Wat niet weet wat niet deert. Maar nu weet ik dat er goddelijk toiletpapier bestaat. Haha.
Shit ik had even moeten kijken wat toen allemaal in de aanbieding was én grote rol was. Maar ik denk dat het een heel andere winkel/merk was (omdat page én jasmijn van ah nergens op slaan, niets van page heeft grote rollen en nergens vind ik jasmijn en bij de ah vind ik tot nog toe überhaupt niks).
Ik en mijn toiletpapier obsessie. Ik voel me net Eva; als ik nou nooit verleidt was door de slang... Wat niet weet wat niet deert. Maar nu weet ik dat er goddelijk toiletpapier bestaat. Haha.
vrijdag 8 juni 2018 om 07:17
vrijdag 8 juni 2018 om 07:54
Het paste inderdaad net op een wcrolhouder. Vandaar dat ik weet dat het breder was. Maar een klein beetje hoor. Het gaat mij er ook niet om dat het breder moet, maar dat die super chille wcpapier toevallig een wat bredere rol was. Die informatie is voor de speurneuzen onder ons
En nalys excellence had ik dus geprobeerd, dat lijkt er nog het meeste op, maar is het niet.
En nalys excellence had ik dus geprobeerd, dat lijkt er nog het meeste op, maar is het niet.
vrijdag 8 juni 2018 om 22:55
https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... iletpapier

Naly’s velours maxi
Super stevig, extra zacht!
Grotere vellen voor meer comfort
Met fluwelen kussentjes en katoenextracten, voor meer zachtheid!
FSC gecertificeerd
Naly’s velours maxi
Super stevig, extra zacht!
Grotere vellen voor meer comfort
Met fluwelen kussentjes en katoenextracten, voor meer zachtheid!
FSC gecertificeerd
zaterdag 9 juni 2018 om 09:13