Extreem vochtig huis
zondag 12 september 2010 om 22:16
Hier in huis is het extreem vochtig, ik voel dat heel goed. Net zag ik het aan de boullionblokjes, daar kun je aan zien of het vochtig is aan huis, ze brokkelde helemaal uit elkaar, ze waren gewoon helemaal zacht/week. Zou het kunnen komen doordat ik de deur de hele dag open heb gehad? Wat kan ik doen tegen deze vocht?
dinsdag 14 september 2010 om 07:16
Nou ja, ik heb 24 uur per dag mijn raam op een kiertje staan. Het probleem is dat mijn raam en deur uitkomen op een balkon waar mijn buren overheen lopen. Ik kan dit dus niet bijv. echt open laten staan als ik niet thuis ben. Verder is dit een huurhuis waar ik niet al te lang meer wil blijven wonen, ga dus geen luchtontvochtiger of zo meer kopen. Ik ben van plan om binnen nu en een half jaar te verhuizen als ik iets anders kan vinden.
Dus ik was eigenlijk alleen wat tips aan het doorlezen om het wat draaglijker te maken deze laatste tijd.
Dus ik was eigenlijk alleen wat tips aan het doorlezen om het wat draaglijker te maken deze laatste tijd.
woensdag 15 september 2010 om 08:21
----> gaat gelijk googlen op vochtvreters en vochtvangers.
Mijn huis is ook vochtig. Ik kan zelfs geen laminaat leggen, omdat de muren zo erg werken, waarschijnlijk door het vocht. Ik ben dus wel blij met dit topic. Ik heb nog wel vochtproblemen, maar sinds ik een droger heb is het echt een stuk minder geworden
Mijn huis is ook vochtig. Ik kan zelfs geen laminaat leggen, omdat de muren zo erg werken, waarschijnlijk door het vocht. Ik ben dus wel blij met dit topic. Ik heb nog wel vochtproblemen, maar sinds ik een droger heb is het echt een stuk minder geworden