feeling hot hot hot

22-05-2012 15:08 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve dames!

Ik huur een appartement dat erg slecht geïsoleerd is en waar het nu net zo warm binnen is als buiten. Laatste paar dagen alle ramen open gezet maar het blijft erg warm. Alle ramen dicht doen om de warmte buiten te houden lijkt me erg benauwd.

Wat is wijsheid, ramen open zetten of juist dicht doen? Of heeft iemand misschien een andere tip?

Alvast bedankt!
Een ventilator.

Een airco.
'S nachts/ 'savonds alles open zetten en als het 's ochtens warm begint te worden alles dicht, incl. de gordijnen.
Zonnescherm en zo'n plafondventilator. Werkt hier prima!
Gordijnen dicht? Maar dat is ook niet echt leuk
vette pech dat het niet leuk is. alles dicht is het minste dat je moet doen. en 's avonds / 's nachts alles open.
En doooooor!
Ik zou liever in de hitte zitten, maar met licht, dan dat het koel is maar donker.
dat is jouw keus. TO wil de warmte uit haar huis hebben/niet binnen krijgen
En doooooor!
Het heeft nu geen zin meer om alles dicht te doen. Dat werkt alleen als je doet wat christina zegt.
Hoe weet jij dat dat TO die keus zou maken?
Ja verschrikkelijk he?? Wij wonen in een zolderapp, en ik ga echt kapot binnen. De kamers van de kindjes zijn ook bloedheet...

Helaas geen tips, behalve alles een beetje donker houden, en evt ventilatoren en/of airco.
Same here. Vanochtend om 11.30 was het al 22.5 graden. Pfffff
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Bedankt voor de tips!

Plafond ventilator staat aan. Probeer morgen alles dicht te doen. Voel me nu zo plakkerig en oververhit dat ik de gordijnen dicht voor lief neem ;)
Pfff, ik moet nog naar de super en heb door de hitte de puf niet. Maar goed, wat klagen we, het is eindelijk mooi weer. :)
Als je een plat dak hebt boven je appartement kun je proberen er een laagje water op te laten staan, dat isoleert. Wel een dun laagje, anders zakt door het gewicht je dak in!
Je kan misschien ook proberen om aluminium dekens (tegen onderkoeling enzo) tegen je raam te plakken, die reflecteren het zonlicht en daarmee de warmte. Ik geloof dat die zo dun zijn dat je er bijna door heen kunt kijken, dus dan zit je niet helemaal in het donker.
je kunt natte witte gordijnachtige dingen in je raamopening hangen. Dan toch het een beetje door het koude natte heen.

's nachts absoluut alles open.

zo min mogelijk bewegen.

Dat deed ik toen ik in mijn niet geïsoleerde zolderappartement woonde waar het in de zomer wel 37 graden werd.
Oh sterkte TO, lijkt me lastig als het binnen zo warm is. Ik heb het nu al stikheet! Mijn voeten zijn zelfs al gezwollen (zwanger).

Even m'n zeurbuitje haha.

OT: Sorry geen tips.
Je kan maar ergens over zeuren zeg.

Het is ook nooit goed,is het een keer mooi weer,is het weer te warm.

Pak een plaid en ga naar het park ofzo...
ladytruckster schreef op 22 mei 2012 @ 16:09:

Je kan maar ergens over zeuren zeg.

Het is ook nooit goed,is het een keer mooi weer,is het weer te warm.

Pak een plaid en ga naar het park ofzo...
Lekker met je pootjes in de vijver X-D
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Het is schitterend weer maar altijd gelijk zo extreem. Ik merk dat mijn lichaam vandaag echt moet wennen aan het weer.
Ladytruckster

Ach, ik mag hier best over zeuren vind ik, aangezien ik de winter geweldig vind. Geef mij maar een pak sneeuw en ijs! Maar dit is ook wel lekker hoor, alleen zwanger vind ik het niet zo, al dat vocht vasthouden. :-p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven