Fijne geurkaarsen

24-10-2025 19:22 53 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Al jaren koop ik geurkaarsen, en elke winter schrik ik weer van de prijs. Ik vind die van Rituals echt het allerlekkerste. Maar wat een geld. Er staat er nu eentje van bijna €30,-. Het geld echt waard, want het ruikt heerlijk. Maar misschien kan ik af en toe uit met wat goedkopers?

Probleem is dat ik ze minder sterk vind, het eerste laagje is lekker dus in de winkel ruikt het heerlijk, maar na 4 avonden is het over.
Welke zijn goedkoper, maar ook langdurig lekker? Of heb je misschien websites met goede aanbiedingen?

Wat is jouw toptip?
Choco-fan schreef:
18-11-2025 08:40
Je legt zo'n topper dus niet óp een (stomp)kaars, maar op de pot zelf? Je hebt dan misschien ook verschillende maten nodig?
Ik ben er nu naar aan het googelen, maar ik zie ze vooral te koop staan op Amazon en Temu en dergelijke.

Ik heb nog één kaars van Ikea van de haardvuur geur, maar die brand dus ook zo slecht op.
Yankee candle heeft dezelfde maat qua potten van de large en medium maten. Dus ik heb er 3 van dat merk en leg die er op. Maar bij mij helpt get dus alsnog niet echt.
Madam_Madness schreef:
13-11-2025 21:50
Gewoon zeggen, hoor. Ik postte ze hierboven van de AH.
Thanks voor de tip
Die ga ik ook eens proberen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Irregular_Choice schreef:
18-11-2025 13:54
Yankee candle heeft dezelfde maat qua potten van de large en medium maten. Dus ik heb er 3 van dat merk en leg die er op. Maar bij mij helpt get dus alsnog niet echt.
Wat jammer! Bij mij werkt het echt heel goed.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven