flexxfloors

10-10-2012 09:41 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er thuis een flexxfloor? Wij overwegen zo'n vloer te nemen, en ik ben benieuwd of er mensen zijn die al zo'n vloer hebben. Bevalt de vloer, is het makkelijk te leggen, makkelijk in onderhoud, en vooral: is het mooi geworden?

Ben benieuwd!
quote:winkelfanaat schreef op 11 oktober 2012 @ 12:37:

Nou ik ben wel overtuigd , geen flexxfloor. Maar wat dan wel? Echt hout vind ik zoals Thaorchid ook al schrijft een hoop gedoe, krast snel, moet onderhouden worden. Teveel gedoe.

Laminaat vind ik lelijk.

Plavuizen te duur, onpraktisch als je wat anders wilt en te koud (geen vloerverwarming)

Zit ik ook nog met het punt dat ik over een jaar of 5 een nieuwe keuken wil, vandaar dat ik een vloer zoek die of later goed aangepast kan worden aan de nieuwe keuken, of een vloer die niet zo duur is, maar er toch mooi uitziet.

Heeft er hier iemand ervaring met zand op de vloer?wij hebben parket liggen hier en zolang je je niet stoort aan wat krasjes valt het heel erg mee. Onze vloer was al gekrast toen we hier kwamen en hebben hem niet geschuurd en gelakt toen, dus een extra kras maakt dan ook niet meer uit. En ik vind het wel mooi staan ook eigenlijk, geleefd.
quote:neves schreef op 11 oktober 2012 @ 12:40:

Wij hebben een PVC vloer, maar die is absoluut krasvast, hoor! Meubels verschuiven, kinderen, honden, katten, geen probleem! Die van ons ligt zelfs los, dus mocht er een keer een grote beschadiging inzitten, dan leg je er zo een nieuwe in. Maar wij zijn echt niet heel voorzichtig en toch nog geen enkele beschadiging.Van welk merk is jouw vloer? Zou dat het verschil maken?
quote:Ivetje schreef op 11 oktober 2012 @ 12:42:

[...]

Niet iedereen leest dat bordje laatst nog een beetje bekakte mevrouw in de winkel die dacht dat het voor haar niet gold. Hond poepte in de winkel...mw. heeft op haar knieën de vloer zitten boenen Die mevrouw dacht natuurlijk dat het verbod alleen voor zindelijke honden gold. Zij had een uniek geval...
up
Onze vloer is van Comodo
Dank je Neves, ik ga kijken!
De vloer ligt nog geen twee weken en het is een drama. Waardeloos product. Is zeer krasgevoelig. Bij de stoelen van de eettafel al diverse krassen. Ongelofelijk. Hadden de duurste versie gekocht, de tegel met natuursteen antraciet design. Mooi over een bestaande laminaatvloer geplakt. Dacht daar een boel werk mee te besparen, maar als ik nu zie hoe snel en makkelijk het krast, ben ik bang dat zowel deze vloer als de onderliggende laminaatvloer eruit moeten. Dus heel veel extra werk. en als het nou nog een goedkoop vloertje was... Zo'n 25 euro per vierkante meter is toch geen kattenpis! Daar mag je wel iets redelijks voor verwachten. zie het nog een week of twee aan en dan sloop ik de meest beschadigde tegels eruit en ga stevig reclameren bij Karwei. Dit kan toch niet?
Geen flexxfloor, maar wel pvc hier en ik ben er enorm blij mee.

Het is enorm belangrijk dat de vloer volledig glad is en dat krijg je alleen door het te egaliseren. Wij hebben het egaliseren laten doen en daarnaast hebben wij het laten leggen (gelijmd), omdat we slechte ervaringen hadden gehoord over zelfklevend pvc.
Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met flexxfloors maar dan de click variant?

Plakken wil ik sowieso niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven