Foutcode E1 elektrische deken
zaterdag 25 januari 2020 om 09:43
Ik heb een elektrische deken (een ding met mouwen voor op de bank) van een merk dat volgens mij niet in Nederland te koop is. Navaris, een Duits merk. En nu doet ie het zomaar niet meer een geeft een foutcode E1. Ik heb gezocht op internet, maar kan nergens een handleiding of een plek vinden waar ik problemen kan melden. Bij andere merken vind ik dat E1 betekent dat de stekker niet goed in de deken zit, maar die heb ik al een paar keer opnieuw erin gedaan en dat helpt helaas niet.
En nu dacht ik: ik probeer gewoon het onvolprezen Vivaforum. Iemand enig idee? Of is er misschien een Googlewonder hier?
En nu dacht ik: ik probeer gewoon het onvolprezen Vivaforum. Iemand enig idee? Of is er misschien een Googlewonder hier?
zaterdag 25 januari 2020 om 09:49
Ik heb dit gevonden,
Melding “E1” De schakelaar is niet op de juiste manier met de
elektrische onderdeken verbonden.
1. Uitschakelen.
2. Stekkeraansluiting op de juiste
manier verbinden.
3. Inschakelen.
Link met handleiding:
https://manuals.coolblue.nl/cf/inventum-hn197v.pdf
Of even mailtje sturen en vragen.. info@navaris.de
Melding “E1” De schakelaar is niet op de juiste manier met de
elektrische onderdeken verbonden.
1. Uitschakelen.
2. Stekkeraansluiting op de juiste
manier verbinden.
3. Inschakelen.
Link met handleiding:
https://manuals.coolblue.nl/cf/inventum-hn197v.pdf
Of even mailtje sturen en vragen.. info@navaris.de
anoniem_63cc40bea39de wijzigde dit bericht op 25-01-2020 09:51
8.15% gewijzigd
zaterdag 25 januari 2020 om 09:53
Misschien even mailtje naar Navaris sturen met je probleem/vraag? info@navaris.de of bellen +49 (0)30 233 224 650
Zit er geen stof in het stekkertje? Dan kan het geen goed contact maken..
zaterdag 25 januari 2020 om 10:02
Als ik gelijk blijk te hebben wel even komen melden hè
zaterdag 25 januari 2020 om 10:02
Someonenew schreef: ↑25-01-2020 10:01Raar hoor, misschien ergens breukje in de kabel. Heb je hem al lang? Ik zou gewoon even mailen. Ook vreemd dat je qua informatie, er voor de rest niks over kunt vinden op internet.
Ik heb hem pas anderhalve maand. De kabel ook gecheckt inderdaad. Vooral bij het 'kastje' dat er tussen zit. En ja, ik had ook verwacht wel wat meer op internet te kunnen vinden. Maar ik heb ze inmiddels een mail gestuurd. Dank voor het meedenken!